Ik heb vandaag wel 3x geschetenquote:
Dat is waar.quote:
Regel nummer 1 enzoquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef outsidr het volgende:
Dat is waar.
Dat is voor mij wel standaard eigenlijk.quote:
Oeh! Een gratis cadeautjequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef outsidr het volgende:
Ik wil een darmspoeling voor mijn kerst Nous
In ieder geval 4 mensen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er uiteindelijk iemand geneukt of zat iedereen gewoon monopoly te spelen en films te kijken?
Weet je als al jullie kutlurkers dat willen weten had jequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Heeft er uiteindelijk iemand geneukt of zat iedereen gewoon monopoly te spelen en films te kijken?
Wat voor voldoening geeft jou het antwoord daarop ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Indirect zorgt het voor voldoeningquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:45 schreef outsidr het volgende:
Wat voor voldoening geeft jou het antwoord daarop ?
Voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
Naar mijn weten is er ook niet geneukt hoor !quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
Er is niet geneukt OldJeller.
Erm, je sliep nogal vastquote:
Je hand dan, die was genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |