Ik ben geen nicht!quote:Op zondag 9 december 2007 12:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Doet een nicht van mij ook.
Ik moest lachen, uitlachenquote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zelfs slimmer dan de meeste denken, maar die kant ziet nooit iemand van me
Ik heb net alles afgeleverd bij Erwin en PDLquote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Entertje, ik wil even mijn tas komen halen morgen, als dat kan.
Zou handig zijn om jouw msnadres ff toe te voegen, maar dan moet ik die wel hebben natuurlijk
...quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb net alles afgeleverd bij Erwin en PDL
eens isquote:Op zondag 9 december 2007 22:25 schreef enter het volgende:
Wanneer is de afterparty van onze laatste meet? Ik zeg in januari
? alsjeblieft ?quote:
Whehequote:Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef Paramnesia het volgende:
Werklijstje:
Para: Werken
PDL: neuken of blowen
Erwin: zie bovenstaande
H_P: zie bovenstaande, excl blowen (tenminste niet op die manier)
Outsidr: zie bovenstaande
B_A: snuifen
Enter: no idea, masturberen ofzo
ga dead lurkertquote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
is er nou nog genuekt of niet ?
Het hele weekend was een grote opeenvolging van orgie's.quote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef kweek89 het volgende:
is er nou nog genuekt of niet ?
hmm als ik zou lurken zou ik niet posten toch? weet je wel wat het betekend?quote:
Les 1 de PIquote:Op maandag 10 december 2007 23:19 schreef kweek89 het volgende:
[..]
hmm als ik zou lurken zou ik niet posten toch? weet je wel wat het betekend?
voor de rest neem een eigen subforum voor erm...naborrelaars zelf ofzo als je niet wilt dat er iemand anders in post...
Wie?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:47 schreef kweek89 het volgende:
ach jullie moeten maar leren sarcasme te onderscheiden...
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef Berenanus het volgende:
De volgende meet in Januari trouwens? Anders doen we er gewoon 6 per jaar, elke keer 2 maanden er tussen
Heee goed idee!!! Waarom is niemand daar eerder nog op gekomen??quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:59 schreef Huppelei het volgende:
Ja of jullie komen gewoon allemaal gezellig in Den Haag wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heee goed idee!!! Waarom is niemand daar eerder nog op gekomen??
OMGGENIAAL
Beter dan Katwijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
wel het zegt het alquote:
Katwijk komt van Catwijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef Paramnesia het volgende:
wel het zegt het al
Katwijk
vol met katties
jij bent de uitzondering natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |