Ik wel op dit momentnquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?
Heb je een keiharde plasser in je broek nu?
Hoogachtend,
Hoi_Piepeloi
Die krijg je dus niet te zien .quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Woooooooooow wordt je daar nou geil van?
Heb je een keiharde plasser in je broek nu?
Hoogachtend,
Hoi_Piepeloi
Oh nee... Jij ook (weer).quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
3 SM, waarvan 2x Library en 1x monestary. Niks.
Dat jij dit herekent zegt al veel.quote:
Dude! Level gewoon door naar de 70 en ga dan opzoek naar gear!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
3 SM, waarvan 2x Library en 1x monestary. Niks.
Mwoah.quote:Op zondag 9 december 2007 00:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dude! Level gewoon door naar de 70 en ga dan opzoek naar gear!
Herekent?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef Paramnesia het volgende:
Dat jij dit herekent zegt al veel.!
Hij ligt nog in bedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
outsidr, zeg eens tegen Piep dat ze dr PM mot checken.
Nouja, valt wel mee, kratje bier op samen met een vriend. Beetje op de bank tv gekeken bij ons thuis. Alleen moet ik zo naar stage.. Dat is altijd jammer met hoofdpijnquote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
BA heeft zich weer misdragen qua dran/drugsgebruik?
Tegenwoordig noem ik het op internet (waar iedereen alles kan lezen) anders. Ik ga zo dadelijk verstandelijkgehandicapte mensen verzorgen en begeleiden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |