Dat is wel relaxed jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:37 schreef Coiler het volgende:
Ik heb gewoon via een touroperator geboekt. Bus kwam me hier bij het CS ophalen en op de camping afzetten. Ideaal...
ja harstikke gaaf,. heb 3 dagen tegen die schade aan zitten kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed jaMaar het enige wat me gaaf lijkt is je auto naast je tent hebben
That must have been painfull... Ik had er ook zo'n hekel aan toen mijn auto schade had, duurde nog wel ff voordat het gerepareerd werd ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef nightfall het volgende:
[..]
ja harstikke gaaf,. heb 3 dagen tegen die schade aan zitten kijken
4 augustus worden ze voor me besteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef nightfall het volgende:
als je volgend jaar wilt moet je echt optijd kaarten gaan scoren, het schijnt dat volgend jaar een speciale word met waarschijnlijk hele grote namen(althans dat verhaal deed de ronde achter de schermen), dus de kaarten zullen wel weer als warme broodjes gaan..
De circlepit bij unearth was in ieder geval lekker om even op te warmen na die fikse stortbui.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef Lov1 het volgende:
Mijn broertje is ook weer heelhuids thuisEn hij vond zijn eerste keer Wacken fantastisch!
Hij vond Iron Maiden, Unearth, Sabbaton, Avantasia, Kreator en Exodus tof![]()
Wat minder waren de nudisten naast hem op de camping die de weg als toilet gebruikten![]()
ja je gaat met mij mee volgend jaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik volgend jaar ga, het is echt een tyfuseind weg
mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef nightfall het volgende:
als je volgend jaar wilt moet je echt optijd kaarten gaan scoren, het schijnt dat volgend jaar een speciale word met waarschijnlijk hele grote namen(althans dat verhaal deed de ronde achter de schermen), dus de kaarten zullen wel weer als warme broodjes gaan..
Alleen Axel Rudi Pell voor zover ik weet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef SickBitch het volgende:
mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?
Uiteraard.quote:Was er nog modder eigenlijk?
Er is volgens mij nog maar 1 naam bekend en dat is Axis Rudi Perl (oid). ivm zijn gecancelde optreden dit jaar.quote:mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?
Was er nog modder eigenlijk?
Bij Opeth was er vlak voor ons een kerel die besloot dat het wel leuk geweest was en vrolijk in de modder ging slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:40 schreef boskameel het volgende:
En daardoor mensen met een te hoog alcoholpromillage. Deze gast lag een uur lang naast bij de biertgarten
. Werd ie wakker gemaakt door de ehbo mannetjes, ging ie weer verder maffen. Hadden later ook zoiets van laat m maar stikken
.
[ afbeelding ]
Ik heb ze helaas gezien ja. Wat een baggerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Coiler het volgende:
Iemand trouwens nog de Exrementory grindfuckers gezien? Die heb ik gemist
En die ziet er nog schoon uit.. Ik heb wel erger gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:40 schreef boskameel het volgende:
En daardoor mensen met een te hoog alcoholpromillage. Deze gast lag een uur lang naast bij de biertgarten
. Werd ie wakker gemaakt door de ehbo mannetjes, ging ie weer verder maffen. Hadden later ook zoiets van laat m maar stikken
.
[ afbeelding ]
Ten onder gaan aan je eigen succes; misschien moeten ze even met Eindhoven bellen om te kijken hoe je dat voorkomt. Ik heb tot nu toe voornamelijk negatieve verhalen over de drukte gehoord, en weinig positiefs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:07 schreef Monolith het volgende:
Tering zeg, de Xmas kaarten voor 2009 zijn binnen 24 uur alweer uitverkocht. Dat zijn er toch iets van 10.000?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |