Relatie: Die ga ik binnenkort dumpen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef APK het volgende:
Dat is dus mijn palmboom.
Dat ding groeit uit de pot en ik weet niet of ik de wortels af kan knippen.
Misschien moet je hem de ruimte geven... op je balkonquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef APK het volgende:
Dat is dus mijn palmboom.
Dat ding groeit uit de pot en ik weet niet of ik de wortels af kan knippen.
He already did.. maar ik heb het beste met zijn Turkse Palmboom voorquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Relatie: Die ga ik binnenkort dumpen.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:10 schreef paaskannekoekje het volgende:
planten en bomen kunnen een hoog sentimenteel gehalte hebben![]()
quote:
Hij staat 's zomers op mijn dakterras en dat is alleen bereikbaar via een gammel laddertje.quote:Waarom verpot je hem niet gewoon
Was ik weer overijverig?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij staat 's zomers op mijn dakterras en dat is alleen bereikbaar via een gammel laddertje.
Hoe mooi ik de palm ook vind, mijn leven wil ik er niet voor geven.
Ik had net in een ander FB-topic naar dit topic verwezen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef senesta het volgende:
Was ik weer overijverig?![]()
Zo'n TT blijft me roepen weet je, ik kan er gewoon niets aan doen![]()
Ik vertrouw op de expertise van de fokkers.quote:Er is een een forum voor tropische planten cemmunos heet het geloof ik, misschien dat je daar ook eens advies kunt vragen?
Misschien kun je hem wel verpotten en met bescherming op je terras laten staan
Hé, ik lees net dat jij ook een palm en een bananenboompje hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef senesta het volgende:
Neh dan zijn ze niet winterhard inderdaad![]()
Ik hoop dat de palm snoeien aan de wortels overleefd
Staan buiten, de palm voor het tweede jaar en de banaan voor het derde jaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, ik lees net dat jij ook een palm en een bananenboompje hebt.
Haal jij die binnen in de winter of laat jij ze buiten
Leuk topic.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Staan buiten, de palm voor het tweede jaar en de banaan voor het derde jaar![]()
De banaan pak ik normaal wel in maar dit jaar niet en de palm kan wel wat vorst hebben
Hier staan wat foto's: Tropische planten in de nederlandse tuin![]()
Dit jaar was hij op het laatst denk ik 2,5 meter hoog, echt heel erg tof.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk topic.![]()
Dat die banaan het volhoudt tijdens een Nederlandse winter.
Nice!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Staan buiten, de palm voor het tweede jaar en de banaan voor het derde jaar![]()
De banaan pak ik normaal wel in maar dit jaar niet en de palm kan wel wat vorst hebben
Hier staan wat foto's: Tropische planten in de nederlandse tuin![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |