Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij profiteert er inderdaad ook van![]()
![]()
Dat is fijn voor jequote:
Kankerwijf zeggen tegen een kale vrouw ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Bravebart het volgende:
Een gedicht maken over een boek geschreven door een Rabbijn en de dichter JewPiet noemen, is nooit grappig.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerwijf zeggen tegen een kale vrouw ook niet![]()
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef anti-virus het volgende:
Kinders, lief zijn voor elkaar!
Ja moeder!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef anti-virus het volgende:
Kinders, lief zijn voor elkaar!
Anders let je even opquote:
Moet ik je kennen dan?quote:
Neequote:
Het zal me werkelijk waar worst wezen, als was het de koningin van Nederland. Ik ken d'r niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders let je even opOf lees je in
Zij is ongeveer de Godmother van PUB!
Wat is een Kanker Pi? En ik luister niet naar jou. Ik ondermijn je gezagquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jezus rena gebruik eens een andere PI dan die kanker PI die dus : [ afbeelding ]
![]()
Dat kan ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Serieus niet?
Waarom kindermisbruik wel dan?
Je gebruikt die echt PI bijna altijd sinds je jordy gedumpt hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is een Kanker Pi? En ik luister niet naar jou. Ik ondermijn je gezag
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:07 schreef anti-virus het volgende:
Danku rena, gelukkig zitten we in pub en mag je je hier lekker puberaal gedragen
Mag ik je bashen? Ik weet waar je huis woont.quote:
Verkapte hoi-neuken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gebruikt die echt PI bijna altijd sinds je jordy gedumpt hebt![]()
Alsof je constant last van PMS hebtAlsof je geneukt moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |