quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Och god hoor![]()
Nederland stort in zonder kunstenaars![]()
![]()
Progressie is belangrijk. Conservatieve mensen zijn verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kunst is sowieso vrij overbodig imho
Ik bedoel... kom op... oh oh da da oote doe doe GA GODVERDOMME EEN BEETJE INPUT AAN DE PROGRESSIE VAN DE MAATSCHAPPIJ GEVEN JA
Bij kunstenaars krijg ik altijd het idee dat ze leven van een uitkering en het altijd maar zo moeilijk hebben in hun toch al zo zware levenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:48 schreef rena het volgende:
Ben je een beetje overgevoelig? Dan ken je me niet als ik echt fel ben![]()
Ik vind kunst leuken jij niet. So what
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Progressie is belangrijk. Conservatieve mensen zijn verkeerd bezig.
Tevens werkt gehandicaptenzorg de evolutie tegen
hf babe!quote:
Hoe relevant.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij kunstenaars krijg ik altijd het idee dat ze leven van een uitkering en het altijd maar zo moeilijk hebben in hun toch al zo zware levenVan die wietrokende kut alto's
![]()
Generalisering en stereotiep enzo![]()
Ik ben een kankerharde cultuurbarbaar, en trots erop.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef Bravebart het volgende:
Allemaal beestjuuuuuuuhs
Er zijn best geniale kunstenaarsKijk alleen al naar Gaudí, Dáli, Eiffel en noem ze allemaal maar op
Jaren van hard werk moet beloond worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Briljant![]()
Bejaarden zijn ook overbodig als ze niet meer kunnen werken zeker ?
Nou, koop een taart en vier het.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben een kankerharde cultuurbarbaar, en trots erop.
Je kent mij ook niet echt, dus dan kun je het ook niet merken.quote:Oh en niet lullig bedoeld, maar ik heb nog nooit gemerkt dat jij van kunst houdt
Vandaar mijn aversie jegens kunstenaarsquote:
Nee, ik heb inderdaad geen acht maanden verkering met je gehad waardoor ik je door en door kenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, koop een taart en vier het.![]()
[..]
Je kent mij ook niet echt, dus dan kun je het ook niet merken.
Notice the sarcasm.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaar mijn aversie jegens kunstenaars
Ik ben blij dat wij hier in nederland het beste met gehandicapten omgaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jaren van hard werk moet beloond worden.
En hoe nazistisch het ook klinkt, m'n uitspraak van net klopt wel
Die 8 maanden zeggen niks in dit geval. Je kunt wel weten wat ik leuk vind en zo, maar dan ken je me nog nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad geen acht maanden verkering met je gehad waardoor ik je door en door ken
Jij profiteert er inderdaad ook vanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij hier in nederland het beste met gehandicapten omgaan
Ik ken jequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef rena het volgende:
[..]
Die 8 maanden zeggen niks in dit geval. Je kunt wel weten wat ik leuk vind en zo, maar dan ken je me nog niet
Blablablablaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop