Er klaar mee zijn......ik mis mijn schoonmoeder zo af en toequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee helemaal nietWe drinken nog wel es een biertje . Maar ben er klaar mee
Alwéér zo'n dubbele bodem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
De juiste vraag is 'heb je een rijbewijs'.
Ja das gewoon lekker .. Geen gezeik enz.. Ik heb ook al een lange relatie achter de rug en ik vermaak me nu prima. Niks moet enzo en ik ben goed in staat om mijn zaken te regelen. Daar heb ik geen echte gniffel man voor nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik me héééél goed voorstellen, ik geniet ook van mijn vrijheid.
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent haar dus soms wel kwaadgezind?
Vertel ff waaromquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?
Het verantwoording afleggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das gewoon lekker .. Geen gezeik enz.. Ik heb ook al een lange relatie achter de rug en ik vermaak me nu prima. Niks moet enzo en ik ben goed in staat om mijn zaken te regelen. Daar heb ik geen echte gniffel man voor nodig.
quote:
Ik geloof niet dat je mijn waarschuwing van eerder helemaal hebt begrepen punk..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
TE LAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!!!!!! HAHAHAHAHAHA SUKKKEL!!!!111!!1![]()
D:D
Je leek toen een beetje dubbel, kon ironisch bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?
Neh sorry......ik zou het mezelf nooit vergeven als je jezelf er nog op zit te bevredigen ook.quote:
Zet deze nog even op repeat: http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De sfeer hier gaat gelijk op met die van DGK....![]()
Het wordt zowel hier als daar iets scherper.......
Nu overschat je jezelf, is het moeilijk voor je om to the point te zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh sorry......ik zou het mezelf nooit vergeven als je jezelf er nog op zit te bevredigen ook.
Nee hoor..ook al was het dubbelgelaagd...de strekking was juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je leek toen een beetje dubbel, kon ironisch bedoeld zijn.
Denk niet dat dat zo bedoeld was..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat jezelf toelaat, m.a.w. het hem niet volledig kunt aanrekenen ?
Gert wil je effe opkankeren en niet naar dit soort gemuts luisteren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, wil je van ´zij´ ´zijn´ maken?
Is er ergens een moment geweest in mijn manier van posten waaruit je dat zou kunnen concluderen ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu overschat je jezelf, is het moeilijk voor je om to the point te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |