abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206773
Hallo Fok-members Voor degene die het gemist hebben of het nog een keer willen horen

Gisterenavond was Sabine te gast bij Barend & van Dorp. Er werden allerlei
zaken besproken over het leven in het BB-huis, waar hier in het Forum ook al uitgebreid over is gesproken
Uitspraken werden gedaan over o.a de relatie met Bart, carrière in de
tv-wereld, naakt in playboy, was er sex tussen Maurice en karin etc. etc.
Voor hen die de uitzending gemist hebben of het nog een keer willen horen
heb ik een MP3 gemaakt.
De leukste stukken uit het interview heb ik achter elkaar gezet en met
Soundforge tot een geheel gesmeed van zo'n 14 minuten
Ik heb het op 2 kwaliteiten gesampled 32kb(mindere geluids kwaliteit) en 64
kb(betere geluidskwaliteit)

link 32kb grootte 3.5 MB http://home.multiweb.nl/~eldo/sabinebarenddorp.mp3
link 64kb grootte 6.7 MB http://home.multiweb.nl/~eldo/sabinebarenddorp2.mp3

Mocht je problemen hebben met het downloaden van de mp3 dan is hier nog een
andere link van 32kb-versie. Deze staat weggeschreven als zip bestand en
moet je
renamen naar MP3 (niet gaan unzippen !)
.zip wordt .mp3 (sabinebarenddorp.zip wordt sabinebarenddorp.mp3) http://www.geocities.com/radio1063/sabinebarenddorp.zip

Link of mp3 mag door BB-sites worden overgenomen (made by R@b)

Mooiste Quote uit het gesprek Frans haks : "Dat heet real life he ? Als
het er op aan komt zie je niks"

Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden en dat de download een beetje goed verloopt

Succes
--
Rob uit
Alkmaar-zuid
eldo@multiweb.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_206774
Dank je R@b, ik heb er met veel plezier naar geluisterd. Had zelf de uitzending niet gezien.

Goh, ze valt eigenlijk best wel mee zo.

*** I have this condition ***
pi_206775
Bedankt,
Heb er veel plezier aan gehad.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 15:11:00 #4
1091 Okki
to be or new to be
pi_206776
Dank voor je inzet...

Kunnen we binnekort nog meer van je internet diensten gebruikmaken?

O, ja, ik heb wel een beetje vaag beeld bij deze *.mp3 file,... ligt dat aan mijn player??

...ik zeg nog zeg ik...

pi_206777
dank je wel R@b
heel leuk om te horen!!!!!!

btw Okki.....
welke player heb je dan????
ik heb alleen geluid met real player G2

Lucky 13
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 15:31:00 #6
1091 Okki
to be or new to be
pi_206778
ahum...

Dat is toevallig ik heb ook RealPlayer G2. Is het beeldmateriaal bij jou ook zo slecht?
Het kan ook zijn dat een mp3-file alleen geluid is... (redactie: dat is ook zo)

...ik zeg nog zeg ik...

pi_206779
Geweldig. Ik had het wel al op video, maar ik bedoel geweldig, je inzet, R@b. Het was een half uurtje downloaden voor mij om je 15 minuten Sabine bij B&vD binnen te halen, maar je inspireert me wederom mee te doen, ik wacht op een volgende goeie inval van me. Ik vind het een goed idee slechtere-kwaliteit & betere-kwaliteit aan te bieden (hoewel die van 3.4 Mb mij al prima klinkt) ik ga eens kijken wat het mp3 formaat is dat jij hanteert. Sampling rate en zo.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_206780
Dankjewel R@b, fascinerend.
"For Allah created the English mad - the maddest of all mankind!"
Rudyard Kipling
pi_206781

Index / Big Brother / Saab bij Barend en van Dorp

Author Topic: Saab bij Barend en van Dorp

liz
Newbie

Van liz - 23 Oktober 1999 @ 11:23. (12)

--------------------------------------------------------------------------------

Goh zeg, ik begin steeds meer onder de indruk te raken van 'onze' Saab.
Ze was veel aan het woord, gaf duidelijk antwoord met zinnen van meer dan 6 woorden en zoals we al wisten is ze ook nog steeds erg leuk om te zien.
Sabien had het over een 'hele andere wereld' daar in het BB-huis, en ik heb het nu over een hele andere Sabine daar bij Barend en van Dorp.
Ze lachte heel lief toen ze vertelde dat haar gevoelens voor Bart misschien wel veranderd waren na haar beruchte uitspraak ' for the time being' . Heeeel slim, Sabbie.
En inderdaad, als ze tussen Willem, Karin of Bianca moest kiezen om te nomineren dan zou ze Willem hebben gekozen.
Willem was nogal arrogant geweest de afgelopen week en bovendien vond ze zijn keuze voor haar zwaar onterecht.
Ze rookte ontspannen een sigaret aan tafel, alsof ze altijd met Jan Mulder aan tafel zit te praten.
Girl power!
Op naar TMF!
Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat ze voor het einde van dit jaar nog een leuk contract aangeboden krijgt dat uiteindelijk meer opbrengt dan die 250.000 ,- die nu in de pot zit in ruil voor huisvredebreuk.

Schanulleke
FOK!member

Van Schanulleke - 23 Oktober 1999 @ 11:28. (67)

--------------------------------------------------------------------------------

Deze topic bestaat al
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

pi_206782
Thanx R@b, ik had het gemist....nu kan ik het in ieder geval nog horen
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 24 oktober 1999 @ 16:43:00 #11
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_206783
64kb: 2,5 minuut!! (kabel he)

ga je ook koffietijd opnemen?

bedankt, ik had alleen het stukje "je voelt alleen in het donker" na ca. 11 min. nog gehoord

pi_206784
Ik heb ook een kabelmodem en ik was dus een half uur bezig (serieus). Ik ben niet zo tevreden met mijn kabel provider, maar dat zou ik beter tegen hen kunnen vertellen.
Wel fijn dat er dit soort acties worden uitgevoerd. Heeft iemand Sabine bij RTL live misschien, kan er wat worden geknutseld met dat materiaal? Ik heb nog wel een beetje ruimte om het op www te plaatsen. Ik had B&vD -wel- gezien. Verder nog geen anders-dan-BB-programmaas met Sabine of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 24 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_206785
Iemand nog interesse in de afsluittune van BB? Ik heb hem in 128 kb - 44 hz mp3 bestand..., u roept maar.

dag dag

pi_206786
quote:
op 10-24-1999 om 07:23 PM schreef studentje het volgende:
Iemand nog interesse in de afsluittune van BB? Ik heb hem in 128 kb - 44 hz mp3 bestand..., u roept maar.

Ben je gek geworden?!! Is die CD dan niet erg genoeg?
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_206787
Die single van ze is inderdaad een regelrechte ramp (ik neem aan dat je parodie op Big City bedoeld). Die afsluittune van ze vind ik op zich niet slecht. Ik zit eerlijk gezegd te wachten tot die cd verschijnt en moet dan nog zien wat ermee gebeurt. Die single die ze zelf opgenomen hebben zal met een beetje geluk ALLEEN op V. gedraaid worden en zullen Radio 3 en Radio 538 verstandiger zijn.

maandag 25 oktober 1999 @ 05:55:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_206788
He Iedereen bedankt voor de positieve reacties. Ik plaats de link van een MP3 vaak ook in nieuwsgroepen maar als er ook maar iets niet klopt wordt je daar gelijk bedolven onder kritiek, maar gaat het goed hoor je meestal niets, of weinig
Het op het web zetten is een kleine moeite, alleen uit 45 minuten Barend & van Dorp 14 minuten Sabine "halen" was even een werkje, maar ik vond het leuk om te doen

M@rt.in vroeg :
ga je ook koffietijd opnemen?

Ik zal kijken Misschien dat ik van de leukste uitspraken een MP3 maak, maar ligt er ook aan of ik tijd heb

groeten,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 25 oktober 1999 @ 09:04:00 #17
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_206789
R@b,

you're great!

Ik weet geen signature...<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')