Vroeg ik mij ook al af, tis net een klein travootje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Meganog het volgende:
Hoeveel kilo makeup heeft Amanda opgesmeerd... ?
Al draagt een.......quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Meganog het volgende:
Moet die zwerver die op die bank zit zich niet een beetje fatsoenlijk aankleden voor het feestje?
Tnxquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP weer Prospera.![]()
Inmiddels alles gemute hier.
Ik snap er geen yota van, het nummer van Huub stond er binnen een poep en een scheet op als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef Prospera het volgende:
Brian kan zijn nummer niet meer aanhoren.
ook Luc is helemaal kapot.
[ afbeelding ]
We wachten op Stijn die binnenkomt, dáárom verdragen we haarquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom vinden de bewoners het zo vanzelfsprekend dat die Roekie daar rondloopt????
En nu kap ik met die vraag, word gewoon moe van mezelf...
Roekie is een Koeliequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Prospera het volgende:
Amanda wast het haar van Kroepie en vraagt waar ze vandaan komt, Suriname geloof ik.
[ afbeelding ]
Dat is toch met zoveel dingen zo, na het doucheincident ook, Huub zei toen s'morgens dat Brian zijn handen weer niet thuis kon houden en via de plasma mochten ze er niet meer over praten tot 12.00 uur.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom vinden de bewoners het zo vanzelfsprekend dat die Roekie daar rondloopt????
En nu kap ik met die vraag, word gewoon moe van mezelf...
Jazeker en haar partijdigheid naar Brian toe én haar onnozele verslagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Is zij de verslaggeefster van Villa Vandaag jah? Dus zij is degene die al die enorm domme typefouten maakt?
Ik blijf dat een denigrerend woord vinden, sorry.quote:
En nogal een gekleurde en foutieve weergave geeft van wat er zich in de Kooi afspeeltquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Is zij de verslaggeefster van Villa Vandaag jah? Dus zij is degene die al die enorm domme typefouten maakt?
Nou beter een goede Koelie als een droge Poekiequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf dat een denigrerend woord vinden, sorry.
Misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden erop te letten: op maandag en woensdag is ze naar school, dus dan werkt ze niet. Voor het overige zijn haar werktijden van 8 tot 4 of van 4 tot 12, en de laatste tijd werkt ze vaak op zaterdag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Morgen moet ze weg, ws weer verslagjes schrijven; ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden erop te letten: op maandag en woensdag is ze naar school, dus dan werkt ze niet. Voor het overige zijn haar werktijden van 8 tot 4 of van 4 tot 12, en de laatste tijd werkt ze vaak op zaterdag.
Eens kijken of we haar stukjes kunnen vastpinnen op de partijdigheid richting Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |