Dat is puur hypothetisch en hier kopen we natuurlijk niks voor!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kwestie van wachten tot 't weer uitgaat met Musketeer, die wil ons dan vast wel van pikante plaatjes voorzien
wtf?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Wist niet dat Logi zoveel fans/stalkers had
Maar ze is zeker mooi, in het echt nog een stuk knapper dan op die altijd kleine fototjes van haar. Oh en ze danst altijd zo sensueel
dat zusje van afcajosquote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef MouzurX het volgende:
We zoeken nog steeds een kandidate voor een nieuw topic... aanmeldingen graag
wat was haar hyves ook alweer? o wacht ze zat ook al op fok, maar zeker niet vaak ?quote:
idd ik zie dat zaadtrekkertjequote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
wat was haar hyves ook alweer? o wacht ze zat ook al op fok, maar zeker niet vaak ?
"hey zusje van afcajos,quote:
Jeej, we gaan nog even door!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"hey zusje van afcajos,
Om een lang verhaal kort te maken: logician heeft nu een vriend, dus we hebben een nieuwe fapslet nodig. Je krijgt veel aandacht en geile reacties over je heen, lijkt dat je wat?"
Maar wel met rooie blosjes op haar wangen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fryske famkes
En dan hoeven die vlechten niet eens per sé
Het laatste staat vooropquote:Op zondag 9 december 2007 02:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat en het feit dat ik een vrouw ben natuurlijk!
quote:Op zondag 16 december 2007 01:17 schreef Juup© het volgende:
Slotje dan.
Of wél smaakquote:Op zondag 16 december 2007 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ziet het Logician, slechts 10% van de mannen heeft geen smaak
Wiequote:Op maandag 17 december 2007 06:24 schreef Nolius het volgende:
QyRoZ is echt aan het aftakelen. Hij staat nieteens in dit topique.
Een legendarische user die nu schuil gaat onder een andere, totaal niet te raden, nicknamequote:
toch niet Q he?quote:Op maandag 17 december 2007 17:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een legendarische user die nu schuil gaat onder een andere, totaal niet te raden, nickname!
Jij hierquote:Op donderdag 13 december 2007 22:11 schreef Rossdale het volgende:
Wist niet dat Logi zoveel fans/stalkers had
Maar ze is zeker mooi, in het echt nog een stuk knapper dan op die altijd kleine fototjes van haar. Oh en ze danst altijd zo sensueel
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon gevenquote:
Dat is een beetje als dat ene: je hebt mannen die rukken en mannen die liegenquote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon geven
En ja natuurlijk, ik ken Logi ook buiten Fok en kom niet zoals jou hier op zoek naar geyle plaatjes
Uithuilen mn aarsquote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey het is die kerel die zielig kwam uithuilen zodat hij mijn ex-vriendin een knuffel kon geven
En ja natuurlijk, ik ken Logi ook buiten Fok en kom niet zoals jou hier op zoek naar geyle plaatjes
quote:Op maandag 17 december 2007 19:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is een beetje als dat ene: je hebt mannen die rukken en mannen die liegen
Je eerste woorden waren "Ik ben zielig"quote:
Tja ik kan nu ook over Ingrid beginnen, he makker?quote:Op maandag 17 december 2007 20:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Je eerste woorden waren "Ik ben zielig"
En dat klopte inderdaad wel ja
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logiquote:Op maandag 17 december 2007 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja ik kan nu ook over Ingrid beginnen, he makker?
quote:Op maandag 17 december 2007 20:05 schreef MouzurX het volgende:
ontopic blijven !!![]()
logician is het al uit ?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logi
En aangezien ze nog druk zat te GuildWarsen verwacht ik niet dat het al uit is
Mja, heb toch geen nut meer, ze is bezetquote:Op maandag 17 december 2007 20:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, maar ik heb het liever over Logi
En aangezien ze nog druk zat te GuildWarsen verwacht ik niet dat het al uit is
Ik ben tot vrijdag of zaterdag in Deventer, daarna vertrek ik tot het einde van het jaar naar het "warme" zuiden. Oftewel Zeelandquote:
warm? warm? WARM???!?!?!?!??! tis hier *^#*!%#& -10 en vanochtend ook PAL tegenwind .. komt echt 1 keer in de 10 jaar voor, maar ik heb SE's dus de wind dacht "naja we gaan maar is draaien ej?"quote:Op maandag 17 december 2007 20:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben tot vrijdag of zaterdag in Deventer, daarna vertrek ik tot het einde van het jaar naar het "warme" zuiden. Oftewel Zeeland
Zeeuws vlaanderenquote:Op maandag 17 december 2007 20:29 schreef Rossdale het volgende:
Dan woon je vast niet in Zeeuws-Vlaanderen, it's always warm and sunny in bejaardencountry!
Maar is goed Logi, dan kunnen we misschien wel afspreken. You've got a dateOh nee, dat mag niet meer natuurlijk
Ik wél! En het valt me iedere keer weer tegen! Welke admin/slowchatverwijderaar kan die slowchat verwijderen, daar zitten we namelijk helemaal niet op te wachten!quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef Rossdale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |