Cool!quote:Op zondag 9 december 2007 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
In maart ofzo komt er wel weer een ONZmeet. En fruts is tof
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijpquote:Op zondag 9 december 2007 02:45 schreef Logician het volgende:
[..]
*iets over plot kwijt zijn brabbel*
Dat en het feit dat ik een vrouw ben natuurlijk!quote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Slaaplekker, ik ga zo nog even spelenquote:Op zondag 9 december 2007 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
welterusten
Boh de hele tijd "quote:
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteitquote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm, oke je bent allochtoon, laten we t daar maar op houden dat dat de reden is dat k je niet begrijp
Stil bejaarde modquote:Op zondag 9 december 2007 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het ligt aan jouw beperkte hersencapaciteit
Eindelijk gevonden?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef Zotheid het volgende:
Hierzo!
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweestquote:
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?quote:Op zondag 9 december 2007 02:52 schreef PinPine het volgende:
het regent
Dus we doen zonder?quote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |