Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lees bovenstaande dan. Daar is het bewijs
Ik zie nergens bewijs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lees bovenstaande dan. Daar is het bewijs
WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik zie nergens bewijs.
Ik zie een hoop voor de hand liggende onzin.
Waar zie je dat ik dat beweer danquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!
Waarom zou dit een bevestiging zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik dat beweer danIk wist het al en dit is bevestigend voor iedereen. Er staan ook dingen tussen die we niet wisten.
MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?
WAT ZEI JE?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?
Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik het niet op Vol! gepost en ten tweede is dit gouden kooi gerelateert dus hooft het hier. Als jij er niet tegen kan moet je gewoon niet hier kijken
Ik open 1 topic en dat is in jou ogen nutteloos. Je mankeert denk ik wat aan je ogen want dit is het enige topic wat ik hier heb geopend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.
[ afbeelding ]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders opquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Je post is bronloos, inspiratieloos, gecopy paste van een ander forum en staat boordevol insinuaties, verdachtmakingen en andere nonsens zonder harde feiten en verwijzingen.
Wat bezielde jou in godsnaam om te denken dat dit een waardevolle aanwinst zou zijn voor de database van Fok?
Nou, nou, nou...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Niveau wat ik toch niet verwacht van een hulpmoderator.
Het is toch een copy/paste van een ander forum?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
Daar was dit topic een succes geweestquote:
Ik denk dat ze daar al in de gordijnen hangen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef KutVocht. het volgende:
Daar was dit topic een succes geweest
Ik was ff cos aan het checken en daar gingen ze een link naar dat vol topic posten. Normaal kom ik daar niet maar dit keer alleen ff om die zooi te lezen.quote:
En meteen hier neer te pleurenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik was ff cos aan het checken en daar gingen ze een link naar dat vol topic posten. Normaal kom ik daar niet maar dit keer alleen ff om die zooi te lezen.
Is dat nou nog niet duidelijk?quote:
Is het nou nog niet duidelijk dat je moet opkenkeren als je offtopic gaat uit mijn topic en ik anders boos word.quote:
Wat kan mij het nou schelen of jij kwaad gaat worden of niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is het nou nog niet duidelijk dat je moet opkenkeren als je offtopic gaat uit mijn topic en ik anders boos word.
oehoeeeeeeeeeeee nou worden we bangquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is het nou nog niet duidelijk dat je moet opkenkeren als je offtopic gaat uit mijn topic en ik anders boos word.
Ik ben tog niet dgeene die dat topic op VOL heeft gestartquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen of jij kwaad gaat worden of niet?
Je zegt bewijs te hebben, kom daar 's mee?
Nee, maar wel de kneus die het blijkbaar belangrijk genoeg vond om precies hetzelfde topic hier ook open te gooien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben tog niet dgeene die dat topic op VOL heeft gestart
Nee urkel. Ik wil gewoon jullie mening weten en niet naar jou onzinnige kommentaar kijke KUT!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Nee, maar wel de kneus die het blijkbaar belangrijk genoeg vond om precies hetzelfde topic hier ook open te gooien.
Zo staat het niet in je OP.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee urkel. Ik wil gewoon jullie mening weten en niet naar jou onzinnige kommentaar kijke KUT!
Op zn minst kan je met je verstand denken. (voor zover dat aanwezig is in je hersenpan)quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Zo staat het niet in je OP.
Moeten wij ruiken wat jij wil?
En jij zou op z'n minst een behoorlijke OP in elkaar kunnen zetten in plaats van een kuttopic van een kutforum hier naar toe te plakken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Op zn minst kan je met je verstand denken. (voor zover dat aanwezig is in je hersenpan)
Bloedzuigende zwaardvisquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:30 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
En jij zou op z'n minst een behoorlijke OP in elkaar kunnen zetten in plaats van een kuttopic van een kutforum hier naar toe te plakken.
Het enige dat je hebt staan is een lijst met zogenaamde "feiten" zonder onderbouwing of bron. Er staat géén vraag of wat dan ook onder. De informatie die je geeft is maanden oud en had iedereen zelf ook wel kunnen bedenken.
En nou niet gaan janken dat je het niet zelf hebt bedacht wat dat is ten eerste het probleem en ten tweede heb je het wél hierheen lopen plakken.
Vuige zaadbal.
Mjah, niets tegen mijn post in te brengen hé?quote:
Ja ikl geef het op. Jij denkt dat je met 1-0 voor staat omdat je regaeert maar ik zal het laatste reageren in deze topic. Mijn standpunt is gemaakt en daar heb je mee te dealen dus ga nou maar ontopic voordat jeme boos maakt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Mjah, niets tegen mijn post in te brengen hé?
Hatzee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja ikl geef het op. Jij denkt dat je met 1-0 voor staat omdat je regaeert maar ik zal het laatste reageren in deze topic. Mijn standpunt is gemaakt en daar heb je mee te dealen dus ga nou maar ontopic voordat jeme boos maakt.
ga nou maar gewoon reageren voordat ik aan mijn baas ga rapporteren dat je offtopic gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:35 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Hatzee.
Gewoon om even te kijken wat er gebeurd als je boos bent.
Ik heb volgens mij een ontopic post gedaan waar jij niet op wil/kan reageren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
ga nou maar gewoon reageren voordat ik aan mijn baas ga rapporteren dat je offtopic gaat.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
ga nou maar gewoon reageren voordat ik aan mijn baas ga rapporteren dat je offtopic gaat.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je standpunt is inderdaad gemaakt, maar het is wel verdomd beroerdquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja ikl geef het op. Jij denkt dat je met 1-0 voor staat omdat je regaeert maar ik zal het laatste reageren in deze topic. Mijn standpunt is gemaakt en daar heb je mee te dealen dus ga nou maar ontopic voordat jeme boos maakt.
Kijk uit, anders kan hij boos worden.quote:Op zondag 9 december 2007 19:15 schreef PeZu het volgende:
wat een kansloos topic met een nog kanslosere TS_!
oh noesquote:Op zondag 9 december 2007 19:58 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Kijk uit, anders kan hij boos worden.
En dan roept hij de baas.quote:
*ril* *ril* *ril*quote:
Hoezo kansloos? Ik post hier iets ter informatie. Ga nou ontopic want je maakt me echt boos.quote:Op zondag 9 december 2007 19:15 schreef PeZu het volgende:
wat een kansloos topic met een nog kanslosere TS_!
je post boelsjit naapquote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo kansloos? Ik post hier iets ter informatie. Ga nou ontopic want je maakt me echt boos.
met je kop door de helft en je broek naar benedenquote:
Ga is ontopic of ik roep mijn baas erbij om dit te raportern. Dus vanaf nu ga jij alleen inhoudelijk op de stelling in de eerste post reageren. Anders haal ik danny erbijquote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
met je kop door de helft en je broek naar beneden_!
mijn inhoudelijk reactie op je Op is: klinklare bullshit, roddels, acheterklap, grote duim verhalenquote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga is ontopic of ik roep mijn baas erbij om dit te raportern. Dus vanaf nu ga jij alleen inhoudelijk op de stelling in de eerste post reageren. Anders haal ik danny erbij
quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga is ontopic of ik roep mijn baas erbij om dit te raportern. Dus vanaf nu ga jij alleen inhoudelijk op de stelling in de eerste post reageren. Anders haal ik danny erbij
Yeah right.... iets met zuigen en een dikke duimquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef Adothehague het volgende:
Dit stond op het VOL forum
Wisten jullie al dat....
- Weer twee andere stelletjes het liefst samen de poort uit wilde lopen maar dat niet hebben gedaan omdat daar een boete van 5 ton p.p. op staat.
Aan lui zoals jij gaat een forum ten onder!Reageer eens normaal zonder K verwensingen!Iets overnemen van een ander forum wil nog niet zeggen dat alles dan maar waar is en logisch krijg je er hier kritiek op!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Goedver! Als ik m'n baas roep omdat ik het niet eens ben met een of andere prutser op een forum, zal 'ie me vertellen dat 'ie liever heeft dat ik aan het werk ga. Rapporteren...quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |