Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lees bovenstaande dan. Daar is het bewijs
Ik zie nergens bewijs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Lees bovenstaande dan. Daar is het bewijs
WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik zie nergens bewijs.
Ik zie een hoop voor de hand liggende onzin.
Waar zie je dat ik dat beweer danquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!
Waarom zou dit een bevestiging zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waar zie je dat ik dat beweer danIk wist het al en dit is bevestigend voor iedereen. Er staan ook dingen tussen die we niet wisten.
MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?
WAT ZEI JE?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?
Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik het niet op Vol! gepost en ten tweede is dit gouden kooi gerelateert dus hooft het hier. Als jij er niet tegen kan moet je gewoon niet hier kijken
Ik open 1 topic en dat is in jou ogen nutteloos. Je mankeert denk ik wat aan je ogen want dit is het enige topic wat ik hier heb geopend.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.
[ afbeelding ]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders opquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Je post is bronloos, inspiratieloos, gecopy paste van een ander forum en staat boordevol insinuaties, verdachtmakingen en andere nonsens zonder harde feiten en verwijzingen.
Wat bezielde jou in godsnaam om te denken dat dit een waardevolle aanwinst zou zijn voor de database van Fok?
Nou, nou, nou...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...
Niveau wat ik toch niet verwacht van een hulpmoderator.
Het is toch een copy/paste van een ander forum?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |