abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55102321
Dit stond op het VOL forum

Wisten jullie al dat....

- Er niets naar buiten gebracht mag worden van de Gouden Kooi? Dat kost de ex-bewoners maar liefst 500.000 euro! Zelfs wanneer familieleden en vrienden uit de school klappen wordt dat verhaald bij de bewoners.

- De bewoners een levenslang wurgcontract hebben ondertekend?

- Geen van de aanvankelijke beloftes van Talpa aan de bewoners zijn nagekomen? De neptieten en "rijbewijs" van een ex-bewoonster buiten beschouwing gelaten.

- De meeste acties onder dreiging en zware psychische druk van Deborah Flens (uitvoerend producente) komen?

- Dat alle bewoners enorm emotioneel en financieel gechanteerd worden wanneer ze een opdracht van de redactie niet willen ondernemen?

- Enkele ex-bewoners hun inleggeld niet hebben betaald of gewoon hebben teruggekregen bij vertrek?

- De bewoners een typetje opgedragen krijgen die ze moeten "spelen/acteren"?

- De bewoners van tevoren van de redactie te horen krijgen wie hun speelpartner(s) of vijand wordt en er dus wel degelijk sprake is van een script?

- Naast hun maandelijkse onkostenvergoeding de bewoners extra geld krijgen voor hun TV-momenten?

- Dat 2 mannelijke bewoners (een inmiddels ex-bewoner) ieder een bedrag in euro's hebben ontvangen voor hun sexuele escapades.... met elkaar?

- Dat een bewoner 5000 euro kreeg aangeboden om met de gastspeelster uit de Beauty en de Nerd in bed te duiken maar dit heeft geweigerd en nu dus ex-bewoner is geworden?

- Een ex-bewoonster 5000 euro heeft gekregen voor haar "pas de deux" met een rappende gastspeler en maar liefst 10.000 euro voor haar vermeende zwangerschap.

- Dat de 10.000 euro inleg hierdoor een lachertje is geworden, ALS die al is ingelegd?

- Een bewoner die telkens het beste uit de popi poll kwam eigenlijk wel het meeste extra geld heeft verdiend met zijn TV momenten?

- Een van de zwaarste bewoners in de villa de beste marionet EVER is?

- De bewoners dusdanig tegen elkaar worden uitgespeeld door de redactie dat zij ECHT een hekel aan elkaar krijgen/hebben.

- De vechtpartijen daarom wel echt zijn? Zelfs twee mannelijke bewoners slaan erop los tijdens de streamlocks. Op elkaar en tevens slaat een van deze bewoners zijn eigen vriendin een dikke lip, alsook een andere vrouwelijke medebewoonster zodat zij daar blauwe plekken aan overhield?

- Deze bewoner daarom ook onder de kalmerende medicijnen zit en daardoor (off streams) vaak met zijn hoofd en lichaam staat te shaken omdat hij feitelijk een emotioneel wrak is geworden?

- Twee stelletjes in de villa het vaak niet meer trekken nadat ze weer een nieuwe opdracht hadden gehad om het "spel" te keren door keer op keer ruzie met elkaar te maken die nodig waren voor het opkrikken van de kijkcijfers?

- Weer twee andere stelletjes het liefst samen de poort uit wilde lopen maar dat niet hebben gedaan omdat daar een boete van 5 ton p.p. op staat.

- De families van de bewoners soms radeloos zijn omdat zij niet meer weten wat echt is en wat wordt gespeeld en verontrust naar de redactie bellen om vervolgens te horen te krijgen dat dit allemaal bij het spel hoort?

- Dat een bewoner na zijn exit zijn vriendin moest overhalen om in DGK te blijven?

- Dat de bewoners zelfs na hun vertrek van de villa geen doodgewone uitjes mogen ondernemen zonder toestemming daarvoor te krijgen van Talpa/RTL?

- Dat dit project mensonterend is en dat alleen de streamers en kijkers er iets aan kunnen doen door niet meer te kijken omdat het wurgcontract van Talpa waterdicht is en de bewoners geen maas in de wet kunnen vinden om dit contract te ontlopen? Tenminste... nog niet in ieder geval.

En dat is nog maar een tipje van de sluier wat er allemaal afspeelt in de villa.

Talpa/RTL is momenteel nu op zoek naar nieuwe gastspelers en een nieuwe miljonair. Ik hoop toch echt dat de mensen die hierop reageren eerst de eurotekens van hun ogen vandaan halen en zorgen dat hun contract grondig wordt nagelezen door een goede advocaat en vooral de kleine letters en de niet begrijpende lange juridische zinnen waar men geen hol van snapt voordat zij hun ziel en zaligheid verkopen.
pi_55102368
pi_55102381
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Lees bovenstaande dan. Daar is het bewijs
pi_55102411
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:07:21 #5
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102431
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik zie nergens bewijs.
Ik zie een hoop voor de hand liggende onzin.
Op woensdag 30 april 2008 20:46] schreef MASD het volgende:
KutVocht. Ik word een beetje jaloers van jouw genialiteit. Jij heerscht.
pi_55102458
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef KutVocht. het volgende:

[..]

Ik zie nergens bewijs.
Ik zie een hoop voor de hand liggende onzin.
WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!
pi_55102461
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je wilt zeggen dat je al meer dan een jaar lang niet weet dat DGK doorgestoken kaart is?
Waar zie je dat ik dat beweer dan Ik wist het al en dit is bevestigend voor iedereen. Er staan ook dingen tussen die we niet wisten.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:09:51 #8
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102484
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

WAT ZEG JE DAAR? EEN KICKJE NAAR ONZIN? DAT LIJKT ME EEN GOED PLAN, FRANS! EINZS!!!
DENK JE DAT ER DAAR WEL IEMAND OP DIT TOPIC ZIT TE WACHTEN, AGNES?
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:10:23 #9
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102494
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Waar zie je dat ik dat beweer dan Ik wist het al en dit is bevestigend voor iedereen. Er staan ook dingen tussen die we niet wisten.
Waarom zou dit een bevestiging zijn?
Omdat jij het hebt gepost?
pi_55102507
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:

[..]

MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2007 15:11:01 ]
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:11:18 #11
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102522
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

MISSCHIEN KAN HET DAN BETER NAAR TRU, VOLGENS MIJ ZITTEN ER MIGHTY MORPHIN REPTILIANS ACHTER DEZE SHOW!!
WAT ZEI JE?
IK VERSTA JE ERG SLECHT!
pi_55102540
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:09 schreef KutVocht. het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik het niet op Vol! gepost en ten tweede is dit gouden kooi gerelateert dus hooft het hier. Als jij er niet tegen kan moet je gewoon niet hier kijken
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:13:15 #13
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102578
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:12 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik het niet op Vol! gepost en ten tweede is dit gouden kooi gerelateert dus hooft het hier. Als jij er niet tegen kan moet je gewoon niet hier kijken
Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.

pi_55102607
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef KutVocht. het volgende:

[..]

Voor een hulpmoderator open je vrij nutteloze topics.

[ afbeelding ]
Ik open 1 topic en dat is in jou ogen nutteloos. Je mankeert denk ik wat aan je ogen want dit is het enige topic wat ik hier heb geopend.
pi_55102642
Je post is bronloos, inspiratieloos, gecopy paste van een ander forum en staat boordevol insinuaties, verdachtmakingen en andere nonsens zonder harde feiten en verwijzingen.
Wat bezielde jou in godsnaam om te denken dat dit een waardevolle aanwinst zou zijn voor de database van Fok?
pi_55102660
Onder welke steen heb jij gelegen?
pi_55102695
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Je post is bronloos, inspiratieloos, gecopy paste van een ander forum en staat boordevol insinuaties, verdachtmakingen en andere nonsens zonder harde feiten en verwijzingen.
Wat bezielde jou in godsnaam om te denken dat dit een waardevolle aanwinst zou zijn voor de database van Fok?
Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:18:42 #18
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102720
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen over. Jouw aanwezigheid op fok is ook waardeloos voor fok maar jij ben er ook dus piost iets inhoudelijks of kanker anders op
Nou, nou, nou...
Niveau wat ik toch niet verwacht van een hulpmoderator.
pi_55102739
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef KutVocht. het volgende:

[..]

Nou, nou, nou...
Niveau wat ik toch niet verwacht van een hulpmoderator.
Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:20:52 #20
198321 KutVocht.
Het Paarsche Beertje
pi_55102784
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ja, ik word boos als mensen mijn topic onnodiv vervuilen. Reageer gewoon inhoudelijk of anders niet is dat zo moeilijk
Het is toch een copy/paste van een ander forum?
Heeft je veel moeite gekost zeker.
En nogmaals: je zegt bewijs te hebben en ik zie enkel vage beweringen die ook nog 's stokoud zijn.
Dat is best ontopic.
pi_55102801
Idd, deze dingen zijn al 100x besproken in de COS-topcs afgelopen anderhalf jaar. Wat moet er nog over gezegd worden?
pi_55102805
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Het intelligentieniveau van een josti hebben betekent nog niet dat je dan maar gevrijwaard bent om te posten wat jouw goedkeuring kan wegdragen, hulp-mod
pi_55102853
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef Adothehague het volgende:

[..]

.

Het is niet eerlijk, he?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:39:47 #24
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_55103189
Wat echt is, en wat niet, weten alleen de GK bewoners en de producers, en wij komen daar eerstkomende tijd toch niet achter.
pi_55106235
Een hulpmoderator.
Het woord zegt het al.
Hij heeft echt hulp nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')