abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2008 @ 10:59:20 #126
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_61081098
quote:
Friday morning on Detroit radio station 94.7 WCSX (JJ & Lynne Morning Show), drummer Jason Bonham revealed that he is leaving Foreigner at the end of this month. Since Jason filled the seat once occupied by his late father John Bonham at the Zeppelin show in London last December, does this raise the likelihood of a full-fledged Led Zeppelin reunion? Jason says, "I've been working with Jimmy [Page] and John Paul [Jones] and trying to do just do some new material and some writing. I don't know what it will be, [but] it will be something." Jason says his first priority is to "go and watch my kids grow up because they've grown up way to fast in the last four years." No word from Foreigner on who will replace Jason.

- Jason Bonham tells JJ & Lynne he's leaving Foreigner:
"My time with Foreigner is coming to an end. This is the first time I've talked about it. I leave at the end of this month so, I mean, I'm looking forward to taking some time out to be with the family really. Since I moved to America I've been on the road, so my first priority is to go and watch my kids grow up, because they've grown up way to fast in the last four years."

- Jason Bonham talks about working with Jimmy Page and John Paul Jones:
"I've been over [to England] a couple of times, I've been working with Jimmy [Page] and John Paul [Jones] and trying to do just do some new material and some writing. I don't know what it will be."
Nieuwe nummers door Page, Jones en Bonham jr. Klinkt interessant in ieder geval
  zondag 14 september 2008 @ 04:00:53 #127
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_61615052
Page deed Whole Lotta Love op de Olympische spelen lees ik net (dat hele gedoe interesseert me niet zo ) samen met ene Leona Lewis. Het klonk helemaal niet zo slecht, en de solo was uiteraard top.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 14 september 2008 @ 12:54:08 #128
136283 knars
Teethgrinder
pi_61618192
ja, ik zag het. Toch knap z'n solo geplaybackt ten overstaan van de hele wereld
  zondag 14 september 2008 @ 13:11:30 #129
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_61618529
Ik vond het een afgang

Net als deze topic kick; elke keer hoop ik toch stiekem op nieuws over een volgend Led Zep optreden
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:42:45 #130
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_61925957
quote:
Led Zeppelin to reunite

September 26, 2008 12:00am
ROCK legends LED ZEPPELIN are set for a reunion tour after singer ROBERT PLANT finally caved in and agreed to join them.

Guitarist JIMMY PAGE, 64, bassist JOHN PAUL JONES, 62, and drummer JASON BONHAM, 42, had resigned themselves to touring without Plant.

They even rehearsed with stand-in singers - and one American was so impressive they were confident they could hit the road next year without Plant.

That was what finally persuaded him to return.

A source revealed: “The rest of the band had all but given up on Robert joining them, but they were determined to go ahead so had started to seriously explore other avenues.

“When Robert realised the band were serious about doing it without him, it made him think long and hard.

“He realised he couldn’t face the thought of not being involved.

“The band were over the moon when he told them the news.

“They are now forging ahead with the tour plans and they can’t wait to get on the road.”

The tour, set for next summer, follows the massive success of their one-off reunion show at London’s O2 Arena in December.

Led Zep, who have sold more than 300million albums worldwide, formed in 1968 and split up in 1980 when drummer John Bonham - father of Jason —-died aged 32.

Rolling Stone magazine dubbed them the biggest band of the ’70s.
Zou het dan toch?
pi_61926000
dat zou echt fantastisch zijn als het nu echt doorgaat
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:43:56 #132
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_61927576
O yeah!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_61933573
Dat klinkt wel erg gaaf
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:28:02 #134
181657 LordNemephis
computer says no
pi_61934347
hee een Led Zeppelin topic! Cool! TVP!
quote:
...die kerel van de Foo Fighters zei al dat hij erg graag voor Zep zou willen drummen
Mmmh dan heb ik toch liever dat Bonham jr. z'n vaders stokjes overneemt. Hoewel Grohl ook geen slechte drummer is.

Kennen jullie Live @ the Greek, Black Crowes + Zep? Retegoed album
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_61999799
quote:
Het gerucht dat de legendarische groep Led Zeppelin een tournee aan het voorbereiden is in 2009 is onzin. Zanger Robert Plant, thans op tour met zangeres Alison Krauss om hun album Raising Sand te promoten, ontkent althans ten stelligste dat er plannen zijn om op tour te gaan. Volgende week is de tour met Alison Krauss ten einde en Plant is niet van plan om op de korte termijn weer op tour te gaan.

Ook de andere bandleden (Jimmy Page, John Paul Jones en Jason Bonham) hebben inmiddels aangegeven dat het reünie-gerucht 'onzin' is. Hiermee lijkt een reünie definitief van de baan.
bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=5759

Maar het gebeurt vaak dat artiesten iets ontkennen terwijl het uiteindelijk wel waar blijkt te zijn.

Afwachten dus...
  maandag 29 september 2008 @ 16:57:03 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62000347
Ze ontkennen het allemaal, dus zal het uiteindelijk wel goed komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 29 september 2008 @ 17:14:35 #137
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62000805
Och, we zullen het wel zien he.
  maandag 29 september 2008 @ 19:09:55 #138
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_62003609
Las in de Britse GQ dat voorlopig geen tour zal komen vanwege Plant's verplichtingen met Alison Krauss
pi_62005067
Jammer... had er een hoop voor over gehad om nog een concert van die gasten bij te kunnen wonen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:42:26 #140
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62018650
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef QCC het volgende:
Las in de Britse GQ dat voorlopig geen tour zal komen vanwege Plant's verplichtingen met Alison Krauss
De Raising Sand tour is in Oktober afgelopen, dus dat speelt geen rol.
pi_62033027
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:54 schreef TJLinden het volgende:
Jammer... had er een hoop voor over gehad om nog een concert van die gasten bij te kunnen wonen.
Ik ook, ook al kost het 120 euro .
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:40:57 #142
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_62374311
quote:
Led Zeppelin heeft nieuwe zanger

Led Zeppelin heeft frontman Robert Plant vervangen door Myles Kennedy, volgens MuchMoreMusic. Onlangs maakte Plant bekend geen interesse te hebben in een tournee, ondanks dat de rest van Led Zeppelin het plan juist erg zag zitten.

Eerder werd bekend dat de overige bandleden in het geheim aan het repeteren waren met een onbekende zanger. Nu blijkt het dat het om Kennedy gaat. De uit Washington afkomstige zanger is de frontman is van de rockband Alter Bridge.
.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:51:23 #143
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62374589
Al mocht dit waar zijn, dan vrees ik een Genesis effect met Ray Wilson

Even wat info opgezocht over de beste man, en dit wordt precies het "Genesis+Ray Wilson"-effect. Ik mag hopen dat het onzin is of dat het een trucje van de heren is om Plant over te halen.
pi_62375962
Zonder Plant haak ik ook af voor een eventueel concert. Mocht het waar zijn.
pi_62376170
Zoek dan tenminste een zanger die ongeveer in dezelfde stijl zingt als Plant.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62377151
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef Hankster het volgende:
Al mocht dit waar zijn, dan vrees ik een Genesis effect met Ray Wilson
Terwijl ik die best aardig uit de verf vond komen en het album tenminste iets minder een verlengstuk van Collins' solocarrière was dan We can't dance en Invisible Touch. De grote massa vond overduidelijk anders.

Maar goed, dat was voor een (op dat moment) nog doorlopende band. Voor een reünie moet je dat soort grappen niet uithalen, ook niet als Led Zeppelin.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:32:41 #147
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62377308
En toch hadden ook die twee albums een aantal erg sterke nummers. En er is weinig mis met het album Calling All Stations, maar Wilson's stijl stond te ver af van Genesis, zijn techniek was vrij matig, en de live shows waren een veel te geforceerde poging om door te gaan op de manier hoe Phil de live shows aanpakte. Praag '98 vind ik bijv. echt te treurig voor woorden

En dit heeft vrij weinig met een reunie of doorlopende band te maken. Kijk maar naar Queen waar de samenwerking met een andere zanger wél succesvol uitpakte.

Maar Myles Kennedy is bijna de helft in leeftijd, heeft imo niet de techniek om de meeste LZ nummers een beetje fatsoenlijk ten gehore te brengen, en sowieso; wie is hij nou? Ik moest youtuben en wikipedia raadplegen om een beetje een beeld van hem te krijgen.
pi_62377482
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Hankster het volgende:
En dit heeft vrij weinig met een reunie of doorlopende band te maken. Kijk maar naar Queen waar de samenwerking met een andere zanger wél succesvol uitpakte.
Ik moet de eerste persoon die enthousiast is over het nieuwe album nog tegenkomen, en ook de reviews van de laatste show waren niet echt vriendelijk voor Paul. Maar goed, hij heeft wel het een en ander bereikt (sterker nog, ik mag Free graag luisteren).
quote:
Maar Myles Kennedy is bijna de helft in leeftijd, heeft imo niet de techniek om de meeste LZ nummers een beetje fatsoenlijk ten gehore te brengen, en sowieso; wie is hij nou? Ik moest youtuben en wikipedia raadplegen om een beetje een beeld van hem te krijgen.
Nou ja, een onbekende zanger kan best aardig werken, zie bijv. een David Coverdale. Ik heb er alleen bij deze combinatie een hard hoofd in, zeker omdat het een reünie is en dus grotendeels optredens met Plantnummers gaat worden.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:43:39 #149
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62377624
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik moet de eerste persoon die enthousiast is over het nieuwe album nog tegenkomen, en ook de reviews van de laatste show waren niet echt vriendelijk voor Paul. Maar goed, hij heeft wel het een en ander bereikt (sterker nog, ik mag Free graag luisteren).
Man die zijn er genoeg (hoi ), en Ahoy was juist wonder boven wonder door de meeste pers erg goed ontvangen. Zelfs de azijnpissers bij OOR waren meer dan lovend over hoe ze het de 7e deden.

En juist omdat Paul zelf al behoorlijk wat had bereikt en uit dezelfde tijd komt als Roger en Brian, voelt die samenwerking nu veel natuurlijker. Dit in tegenstelling tot Rutherford, Banks en Wilson en ik denk ook met deze nieuwe "LZ" line-up.
pi_62377765
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:43 schreef Hankster het volgende:
En juist omdat Paul zelf al behoorlijk wat had bereikt en uit dezelfde tijd komt als Roger en Brian, voelt die samenwerking nu veel natuurlijker. Dit in tegenstelling tot Rutherford, Banks en Wilson en ik denk ook met deze nieuwe "LZ" line-up.
Uiteraard zou Paul per direct door Jimmy gekaapt moeten worden voor een The Firm reünie, maar dat is een geheel ander verhaal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')