net te laatquote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Sanne het volgende:
Nú in het journaal, NL 2
Laatst nog eens gelezen hoe gigantisch veel ze toch verkocht hebben aan LP's in de jaren '70.quote:Op maandag 10 december 2007 22:14 schreef NumberNine het volgende:
Het was niet echt bijzonder, alleen wat beelden van fans en van de O2 arena. Wel leuk dat ze er toch nog een beetje aandacht aan besteden. Het mag natuurlijk ook wel, maar bij het grote publiek is Led Zeppelin toch altijd wel een beetje ondergesneeuwd gebleven. geraakt
Ze hebben inderdaad heel veel platen verkocht, maar qua mainstreampopulariteit was het wat minder. Dat kwam natuurlijk omdat ze geen singles uitbrachten, niet op tv wilden optreden en weinig interviews gaven.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Laatst nog eens gelezen hoe gigantisch veel ze toch verkocht hebben aan LP's in de jaren '70.
Niet gezienquote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Sanne het volgende:
Nú in het journaal, NL 2
bron: nme.comquote:So far Led Zeppelin have played:
'Good Times Bad Times'
"The set started with a clip from 'The Song Remains The Same' DVD with an American news clip telling of they broke The Beatles' attendance record for a gig in 1973 in California. Simple stage set, video screen behind the band."
'Ramble On'
"'Ramble On' done in extremely slow, bluesy manner, with shards of electric guitar from Jimmy Page."
'Black Dog'
"Page wearing dark shades, quite muddy sound. Crowd singing the 'ah-ah' bits back at Plant."
'In My Time Of Dying'
"Page is playing bottleneck guitar. Plant spoke for the first time before song, saying 'Good evening'."
'Your Life'
"That's not something you get to hear often these days, Led Zeppelin giving a song its live debut."
'Trampled Under Foot'
'Nobody's Fault But Mine'
De wat mij betreft 4 beste nummers gewoon achter elkaarquote:No Quarter
Since I've Been Loving You
Dazed And Confused
Stairway To Heaven
Zit wel wat in ja, al zijn er zoveel nummers die gewoon geweldig zijn zoals in my time of dying en baby i can't quit you.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De wat mij betreft 4 beste nummers gewoon achter elkaar!
En ik had inderdaad ook graag Achilles gezien, die lijkt me erg vet live.
Alleen werkt die link niet :-(.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:40 schreef NumberNine het volgende:
Het begin van Black Dog op BBC News:
http://www.youtube.com/watch?v=4S7qZxrDkr0
Plant begint wel een beetje origineel en Page en Jones hebben hun instrumenten wat lager gestemd, maar het swingt nog steeds even goed.
En...
[ afbeelding ]
Dat is echt nog helemaal niet zeker....hoewel ik er wel van uit gaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |