abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55101279
Van de makers van LocoRoco

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55101351
Haha ziet er grappig uit.

Maar is er nog enige hoop op flash 8?
pi_55107573
Heb maandag een PSP gekocht
pi_55117444
tvp..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 8 december 2007 @ 13:34:32 #5
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55123436
Final Fantasy Tactics, Disgaea,.... of Jeanne
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 8 december 2007 @ 14:19:39 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55124012
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
FF Tactics
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_55125409
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Absoluut Final Fantasy Tactics.
Ik zit inmiddels op 70 uur.
pi_55125723
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:37:53 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55126122
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:52 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Absoluut Final Fantasy Tactics.
Ik zit inmiddels op 70 uur.
Ik heb FFT ook op PSone gespeeld,... ben zo bang dat ik niet het gevoel krijg iets nieuws te ervaren. Vind de graphs van Jeanne zo heerlijk.
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:39:21 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55126137
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Echter,... die gouden kikker ken ik niet
pi_55128944
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb FFT ook op PSone gespeeld,... ben zo bang dat ik niet het gevoel krijg iets nieuws te ervaren. Vind de graphs van Jeanne zo heerlijk.
Oh ja, jij had hem al gespeeld. Misschien is Jeanne dan een betere keuze
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:27:22 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55129782
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Oh ja, jij had hem al gespeeld. Misschien is Jeanne dan een betere keuze
Besteld

pi_55168190
Speel nu size matters ook geinig
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_55169227
Ik heb dit weekend ook maar een psp aangeschaft, maar is het zo dat ik geen backups kan draaien op de nieuwste versie?
  maandag 10 december 2007 @ 15:15:50 #15
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_55169543
Afgelopen weekend ook PSP aangeschaft met Tekken en Sega Megadrive collectie (27 in 1). Metal Slug is in bestelling. Zijn er eigenlijk andere fightgames voor de PSP die een beetje in de buurt komen van Tekken? Behalve MK.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_55175410
Heeft er iemand ervaring met de PSP Go Cam! Zo ja hoeveel megapixels heeft het ding en hoe zit het met de filmware?
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
  maandag 10 december 2007 @ 23:27:41 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_55181414
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef st0fzuiger het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de PSP Go Cam! Zo ja hoeveel megapixels heeft het ding en hoe zit het met de filmware?
Hardware: PSP GO!Cam

Alstu
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_55181779
Ik ben de laatste dagen de PSP Lite een beetje aan het proberen, diverse demo's gedownload en waar ik helemaal verslaafd aan ben: Bowman ! Geweldige flashgame die op de Psp goed draait.

Wat ik me eigenlijk afvroeg, zover ik begrepen heb kunnen PSone spellen gespeeld worden op de psp met behulp van homebrew programma's. Ik heb zelf nog Gran Turismo 1 & 2 plus Wipe Out en nog wat leuke spellen.Weten jullie hoe dit zit? Wat zijn de bestandsvormen (zeg ik dat zo goed?) van een psp spel en dat van een Psone? Geld de bekende "backwards compatibility" ook voor de psp ten opzichte van de PSone?

Ik weet het, een hoop vragen, maar dat zal de psp voor mij nog specialer maken.
  zondag 23 december 2007 @ 10:56:46 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55485046
Die nieuwe online radio in de nieuwste update werkt super!
  zondag 23 december 2007 @ 13:23:28 #20
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55487957
Patapon besteld

nu maar afwachten
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 23 december 2007 @ 13:36:14 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55488297
quote:
Op zondag 23 december 2007 13:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Patapon besteld

nu maar afwachten
Kon nog geen reviews vinden!
  zondag 23 december 2007 @ 15:48:19 #22
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55492011
Preview: Patapon
Door Joni Philips op 19-12-2007 om 07:25 Bron: Gamed

In 2006 scoorde Sony Computer Entertainment met de PlayStation Portable game LocoRoco. Het team ging daarna aan de slag met een LocoRoco opvolger en Patapon, een even unieke PSP game.

Patapon is de naam van een stam woeste krijgers die er ongelofelijk schattig uitzien. Ze zijn echter redelijk vredelievend, ze komen enkel in actie wanneer de drums van hun almachtige oorlogsgod te horen zijn. De Patapon zochten onlangs een mysterieus object genaamd de IT in opdracht van hun god. Tijdens hun zoektocht slaagden de Zigonton, de aartsvijanden van de Patapon, erin om het land van de Patapon te veroveren. De Patapon werden verbannen en ze verloren het geloof in hun god. Enkel Hatapon bleef geloven in de god en wanneer de oorlogsdrum opnieuw te horen zijn, leidt hij zijn volk terug de oorlog in. In de game speel je echter niet als Hatapon, de speler kruipt in de huid van de god. De speler moet zijn oorlogsdrum gebruiken om de Patapon te leiden.

Afhankelijk van het ritme dat je speelt, ondernemen de Patapon andere acties. Het is bijvoorbeeld mogelijk om hen te doen aanvallen of om hen te doen verdedigen. De ritmes zijn gemakkelijk vanbuiten te leren, maar moeten daarna feilloos worden uitgevoerd op maat van de muziek. Het uitvoeren doe je door op het vierkantje of het cirkeltje te drukken. Als je het goed doet, gaan de Patapon de actie uitvoeren. Als je lang genoeg het ritme van de muziek volgt, komen de Patapon zelfs in een Fever mode terecht waarin ze sneller bewegen en harder aanvallen. Het concept van de game lijkt simpel op het eerste zicht, maar er komt ook een zekere diepgang bij kijken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om combo's te vormen door onmiddellijk na het antwoord van de Patapon een nieuw, goed ritme in te geven.

Er komen nog enkele strategische elementen bij kijken. Zo is je troep Patapon op te delen in drie verschillende groepen. Je hebt de Yaripons, de Tatapons en de Yumipons. De Yaripons gebruiken speren, de Tatapons werken met bijl en schild, en de Yumipons gebruiken pijl en boog. Door het verslaan van vijanden verzamel je ook nieuwe uitrustingen zodat de verschillende Patapon sterker worden en minder snel sterven. Nieuwe uitrusting kun je ook verdienen via de vijf minigames die aanwezig zijn, deze zijn ook allemaal muziek gerelateerd. Je moet bijvoorbeeld trompet spelen om een boom te doen dansen. Door het verslaan van vijanden verdien je ook geld en materiaal, wat nodig is om nieuwe Patapon op te roepen. Afhankelijk van hoever je in de game zit, kan dat wel een dure grap worden.

De game komt op 20 december uit in Japan, in Noord-Amerika moet de gamer tot februari 2008 wachten. Rond die tijd weten we of Patapon het goed doet, of niet. Sony heeft echter al een pak ervaring in dit genre met Vib Ribbon en Parappa The Rapper, een goede gameplay lijkt dus verzekerd. Het is enkel afwachten of het even verslavend wordt als die titels. De titel lijkt in ieder geval lang genoeg te worden met meer dan dertig verschillende missies.

kan niet wachten , jap versie onderweg

[ Bericht 46% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-12-2007 16:15:24 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 24 december 2007 @ 09:36:30 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_55508318
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Preview: Patapon
Door Joni Philips op 19-12-2007 om 07:25 Bron: Gamed

In 2006 scoorde Sony Computer Entertainment met de PlayStation Portable game LocoRoco. Het team ging daarna aan de slag met een LocoRoco opvolger en Patapon, een even unieke PSP game.

Patapon is de naam van een stam woeste krijgers die er ongelofelijk schattig uitzien. Ze zijn echter redelijk vredelievend, ze komen enkel in actie wanneer de drums van hun almachtige oorlogsgod te horen zijn. De Patapon zochten onlangs een mysterieus object genaamd de IT in opdracht van hun god. Tijdens hun zoektocht slaagden de Zigonton, de aartsvijanden van de Patapon, erin om het land van de Patapon te veroveren. De Patapon werden verbannen en ze verloren het geloof in hun god. Enkel Hatapon bleef geloven in de god en wanneer de oorlogsdrum opnieuw te horen zijn, leidt hij zijn volk terug de oorlog in. In de game speel je echter niet als Hatapon, de speler kruipt in de huid van de god. De speler moet zijn oorlogsdrum gebruiken om de Patapon te leiden.

[ afbeelding ]

Afhankelijk van het ritme dat je speelt, ondernemen de Patapon andere acties. Het is bijvoorbeeld mogelijk om hen te doen aanvallen of om hen te doen verdedigen. De ritmes zijn gemakkelijk vanbuiten te leren, maar moeten daarna feilloos worden uitgevoerd op maat van de muziek. Het uitvoeren doe je door op het vierkantje of het cirkeltje te drukken. Als je het goed doet, gaan de Patapon de actie uitvoeren. Als je lang genoeg het ritme van de muziek volgt, komen de Patapon zelfs in een Fever mode terecht waarin ze sneller bewegen en harder aanvallen. Het concept van de game lijkt simpel op het eerste zicht, maar er komt ook een zekere diepgang bij kijken. Het is bijvoorbeeld mogelijk om combo's te vormen door onmiddellijk na het antwoord van de Patapon een nieuw, goed ritme in te geven.

Er komen nog enkele strategische elementen bij kijken. Zo is je troep Patapon op te delen in drie verschillende groepen. Je hebt de Yaripons, de Tatapons en de Yumipons. De Yaripons gebruiken speren, de Tatapons werken met bijl en schild, en de Yumipons gebruiken pijl en boog. Door het verslaan van vijanden verzamel je ook nieuwe uitrustingen zodat de verschillende Patapon sterker worden en minder snel sterven. Nieuwe uitrusting kun je ook verdienen via de vijf minigames die aanwezig zijn, deze zijn ook allemaal muziek gerelateerd. Je moet bijvoorbeeld trompet spelen om een boom te doen dansen. Door het verslaan van vijanden verdien je ook geld en materiaal, wat nodig is om nieuwe Patapon op te roepen. Afhankelijk van hoever je in de game zit, kan dat wel een dure grap worden.

[ afbeelding ]

De game komt op 20 december uit in Japan, in Noord-Amerika moet de gamer tot februari 2008 wachten. Rond die tijd weten we of Patapon het goed doet, of niet. Sony heeft echter al een pak ervaring in dit genre met Vib Ribbon en Parappa The Rapper, een goede gameplay lijkt dus verzekerd. Het is enkel afwachten of het even verslavend wordt als die titels. De titel lijkt in ieder geval lang genoeg te worden met meer dan dertig verschillende missies.

kan niet wachten , jap versie onderweg
pi_55522287
TVP, vandaag een slim gekregen met FF: Tactics.
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:25:59 #25
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_55525484
Ik blijf dat remote-play maar niet aan de praat krijgen
Met registreren is er niks aan het handje, maar blijf een DNS fout krijgen met connecten

Heb dan wel een Japanse PsP maar dat moet toch niks uitmaken , dunkt mij
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')