Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Whehehe [afbeelding].
Jij snapt me! En wetend waar het is, althans, dat denk ik! Rolt 'ie dan zo met container en al de Singels in. Wheheh.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:
Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!
Daar kwam het wel op neer, ja.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:
Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!
Hopen dan maar dat die óók bevroren wasquote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij snapt me! En wetend waar het is, althans, dat denk ik! Rolt 'ie dan zo met container en al de Singels in. Wheheh.
NOFX.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef rompompom het volgende:
Van welke band is die ook al weder? M'n geheugen schreeuwt PUNK, maar verder kom ik niet..
Mag ik komen spelenequote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
Yup. Verslavend goed zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |