Goddomme.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:59 schreef Blight het volgende:
Euh. Chiel Montagne komt vast niet.
Hi hi.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef mcDavid het volgende:
Scheelt weer wat opruimen.
Goede quote, goede quote.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:14 schreef rompompom het volgende:
Trouwens, ik voelde enigszins achtergesteld en heb daarom ook maar een quote in m'n sig gezet. Ik denk dat je er bij moet zijn geweest.
Ouwe Baskische wielrennert.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Hier ben ik dan.
Ik weet, ik weet.quote:
De tijd van het jaar, gok ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe icons ineens. Ik herken jullie niet meer.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gegroet Aurelianusverhalenbundelaar. Of was jij dat niet?
Ai, pardon. Ik zal nooit meer dergelijke termen naar je hoofd slingeren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik was dat niet.
Het zij u vergeven ende. Opdat ik morgen fris en fruitig het snowboard kan beklimmen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ai, pardon. Ik zal nooit meer dergelijke termen naar je hoofd slingeren.
Wat moet jij morgen op een snowboard?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zij u vergeven ende. Opdat ik morgen fris en fruitig het snowboard kan beklimmen.
"Snowboarden".quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wat moet jij morgen op een snowboard?
Daarom! Gewoon op die plank gaan staan en recht naar beneden!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Maart. Dat is net genoeg tijd om je eventuele complexe beenbreuk van morgen te doen laten genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |