Ja, eigenlijk was de tour al klaar maar dit was een extra show, paar dagen vantevoren pas ingelast. Vond ie een leuk cadeau voor de fans i.v.m. de geboorte van z'n zoontje.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Trusten het volgende:
Overigens was zondag ook meteen de allerlaatste voorstelling van deze show. In mei 2011 beginnen nieuwe try-outs.
Idd, heel de zaal kwam niet meer bij toen hij z'n technische man en soufleur letterlijk het podium opsleurde om hem te helpen, prachtig.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geeft volgens mij wel een leuke extra invulling aan de show.
Heb ooit zoiets meegemaakt bij een stuk van Joop Doderer. Dat heeft toen bijna 20 minuten stil gelegen omdat de rest van de cast rollend over het podium ging van het lachen.
I know, volg hem ook op Twitterquote:[b]Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef
Ja, eigenlijk was de tour al klaar maar dit was een extra show, paar dagen vantevoren pas ingelast. Vond ie een leuk cadeau voor de fans i.v.m. de geboorte van z'n zoontje.
Dat wordt ook de hoogste tijd, de voorstelling heeft erg lang gelopen. Razend knap natuurlijk van Jochem, maar ben wel benieuwd naar een volgende voorstelling (en mijn vriendin zeurt om de DVD...)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:13 schreef TheTemperTrap het volgende:
vanavond ga ik naar het luxor waar ook de dvd word opgenomen gister en vanavond
Dacht dat dat in Zwolle was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:13 schreef TheTemperTrap het volgende:
vanavond ga ik naar het luxor waar ook de dvd word opgenomen gister en vanavond
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Waar komt de dvd opname info trouwens vandaan? Ik kan er niks over vinden
quote:Gedroomd dat halve zaal wegliep en ik tekst kwijt was #standaarddroom #vlakvoorbelangrijkoptreden #dvdopnamesdezeweek #hahaha #bibber 9:31 AM Jun 16th via Twitterrific
ik zit nu aan mijn exclusief ontbijtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Hehe geen flauw idee. Wij zaten vlak achter de camera's, paars jurkje.
Ik heb me rotgelachen, dat neefje![]()
"Je bent de vleesgeworden verrassing"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |