pwnquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Leuk, dan neem je een dag vrij omdat je lekkage hebt.
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
lekker is dat.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
Komt er een mannetje ff 3 minuten kijken, en zegt dat je een vervolgafspraak nodig hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Porsche gejat met hulp van bloempot
Gister was ik bij de tandarts, stond er op het parkeerterrein ook een porsche 997 Turbo. Cool wagentje
quote:
whehe.. verneukt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
nope, hard aan het werk hier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef buzzer het volgende:
heeft iedereen een massale ATV dag ofzo?
doe je goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, hard aan het werk hier.
Maar na de pauze leg ik mijn werk wel in de figuurlijke wilgen, ben het he-le-maal zat vandaag!
Maandag weer een dag.
ik ben ook wel lekker bezig, maar iedere keer de telefoon er doorheen. Erg lastig dus...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, hard aan het werk hier.
Maar na de pauze leg ik mijn werk wel in de figuurlijke wilgen, ben het he-le-maal zat vandaag!
Maandag weer een dag.
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef buzzer het volgende:
heeft iedereen een massale ATV dag ofzo?
dapper!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...![]()
Nee, één en al werk hier... en ik werk gewoon keihard door tot 5 uur...
Heb net besloten dat ik maar tot 1600 ~ 1630 blijf...quote:
quote:
quote:Mogge
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.quote:
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dan schop ik er nog wel even tegenaan.
Ik denk dat ik maar wat hw ga maken, er is toch niet veel te doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Kuuk, valt er elders, in één van die tig SC's waar jij deel van uitmaakt, nog wat te beleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |