Op youtube staat een
filmpje, waarin onomstotelijk bewijs wordt geleverd dat er morphende (van vorm veranderende) reptilians (buitenaardse wezens, die dmv morphen vermomt zijn als mens) in ons midden zijn.
Geen geintje.
Echt waar.
Wacht, wat? bewijs van Morphende Reptilians en dat wordt niet serieus genomen? Nou ja, kennelijk niet?
Ik ging ff verder zoeken op via video.google.com, naar "
reptilian". Honderden (!!!) hits, allemaal vol duidelijke filmpjes, waar de auteur of ontdekker uitlegt dat het onomstotelijk bewijs is dat er Reptilians rondlopen.
TV verslaggevers, mensen die filmpjes op youtube hebben gezet, en zelfs Bush sr. zijn mystieke hagedisachtigen.
Er is zelfs een groot complot, waarin Illuminati en de Amerikaanse overheid een grote rol hebben. Er zijn namelijk in Montauk (New York) experimenten uitgevoerd, interdimensionale reizen gemaakt, en het heeft ook nog iets te maken te hebben met chemtrails. Ik las in de comments van een van de filmpjes opmerking in de lijn van
"I feel sorry for people who believe this, they will find out what a pussy looks like when it's to late, and won't be so sexually satisfied, like us."Ik zou nog verder kunnen zoeken, maar ik werd bang.
Niet voor Morphende Reptilians, Illuminati, chemtrails of Montauk, nee, ik werd bang omdat er mensen zijn die dit echt
niet geloven.
Klacht: Mensen die
NERGENS complotten en aliens zien, en vervolgens ook nogeens vernederende opmerkingen gaan maken tegen mensen die:
1: BUITEN de box denken
2: SOMS spoken zien in een enkele schaduw.
3: ANALE sondes dragen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*