neen ik ben geen sjonnie, want mijn Neon hangt onder de dash, onder de stoelen en in de kofferbak.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Neon is dr allang uit, en hangt nu onder de dash.. Heb nog een Golf 4 Variant koffebak verlichting ingebouwd.. onder de stoellen nog neon en neon in de kofferbak. Hou gewoon van verlichting in en onder de wagen
![]()
en ja dit allemaal in een Golf TURBODiesel.
niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, dat Turquaz een mongool is, is nog geen reden om hem dood te verwensen he?
Je voelt jezelf nogal wat he? Ondanks dat je een 17-jarig jochie bent zonder rijbewijs die stoer doet met pappa's auto, die sowieso al geen drol waard is. Nee, ik geloof toch dat ik het beter voor elkaar heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thnxx.. En geloof mij ik heb in elk vak meer kans dan jij.. Ik jaag lekker de stuipen op het lijf.. en NEE het intreseert me niet
Ik heb hem toch niet gezegt, ga showen en knal tegen een R32 van achter, omdat je stoer wou doen TEGEN MIJ.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laatst zat ik te bumper kleven bij een sjonniee echt uitdagend zo, hij gaat akkoord, zijn we elkaar steeds zo aan het bijhouden, op een gegevenmoment dacht deze sukkel dat ie nog voor iemand kon voeggen, knalt hij zo achterop een R32
![]()
![]()
Lekker slim
Dan gaf die Mercedes 2.5D Turbo niet genoeg door, als je die bakken echt mishandeld krijg je er die Pride 1.3 echt wel af hoor. Al zéker met een A3 2.0...quote:Op zondag 23 december 2007 07:42 schreef Prowl het volgende:
Mijn vrouw rijd in onze 1.3 Kia nog een 2.5 TDI mercedes/Seat Leon 1.8/ Audi A3 2.0 eruit na het stoplicht.![]()
en met welk ander leger?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
En ik rij je er met een 1.6 legoblok eruit...
Jouwn moeder ook, dus hoop dat haar en jou het zelfde overkomt wat mij word toegewenstquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, dat Turquaz een mongool is, is nog geen reden om hem dood te verwensen he?
Ja dat klopt..quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Athmozz het volgende:
die Targa is toch eentje waarvan je zijn dak gewoon in je kofferbak kan leggen & wat dan een cabrio is? Ik dacht niet dat er 2 versies van waren hoor...
quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef Athmozz het volgende:
2 keer de helft![]()
Kijk anders naar eentje met een E- aanduiding achter de VTI of wat is het daar ook, die waren geloof ik elektrische wegklappertjes (maar kijk dat wel ff na, ben niet 100% zeker)
(edit: Links fixt)quote:De auto is van het targa principe (het dak kan je er uit halen), en dan blijft er een “beugel” zitten, die in geval van een ongeval, enige bescherming kan bieden voor de inzittenden. Het achterraampje kan elektrisch naar beneden, de wind komt dan door het interieur heen.
Lezen, er stond legoquote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en met welk ander leger?![]()
![]()
ma nu ff weer ontopic:
ehm, heb besloten toch voor de ESi te gaan, ivm wegenbelasting wat dus heul erg veel scheelt![]()
Nu heb je je 2 versies, de targa en de cabrio... de cabrio heeft een automatische dak en de targa niet he?
quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lezen, er stond lego
Ontopic? we waren er al achter dat je een betaalbaar auto wilt en dan toch een del sol neemt en je een sjonnie wordt.
ontopic sukkelquote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik las ook lego..
Ik doelde er op: Met welk leger wil jij je Lego blokkie mij onderuit trekken?
amenquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb mij nog nooit echt geergerd aan iemand op het internet maar; gut wat dit toch een fucking kneus.
Och, je moet er gewoon om lachen.. ik kom eigenlijk ook alleen maar in die turquaz-topics als leedvermaakquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb mij nog nooit echt geergerd aan iemand op het internet maar; gut wat dit toch een fucking kneus.
En dat is precies even veel als een standaard Golf GTI G60, en een e36 320i heeft minder dan 160 pk's dacht ik. Terwijl dat volgens Turquaz52 supercars zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Probeer maar eens een VTI te vinden voor 3500.. dat word dan de gaarste ooit. En vti heeft 160pk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |