Na 5 maandenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo is de trap nu
[ afbeelding ]
Als verliefdheid wederzijds is dan is het mooi!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow nog een ander nieuwtje ben voor het eerst dit jaar weer eens écht verliefd
maar ik vrees dat ie niet door het toelatingsonderzoek van de beoordelingscommissie komt![]()
Oh leuk! Speciale reden, of gewoon even lekker weg?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed
Nog een weekje tot ik 11 dagen London onveilig ga maken.
ik wist niet dat SamJustMe lid van die commissie wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow nog een ander nieuwtje ben voor het eerst dit jaar weer eens écht verliefd
maar ik vrees dat ie niet door het toelatingsonderzoek van de beoordelingscommissie komt![]()
nou laat ik het zo zeggen ik vrees dat Ang3l hem ten zeerste zal afraden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als verliefdheid wederzijds is dan is het mooi!
En het gaat om dat jij hem leuk vindt en niet anderen.
Spice Girls concertquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:48 schreef Vlarp het volgende:
Oh leuk! Speciale reden, of gewoon even lekker weg?
Ik ben eff stil door en dat gebeurt niet vaakquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou laat ik het zo zeggen ik vrees dat Ang3l hem ten zeerste zal afraden.
En Zakje zal het ook wel vreselijk vinden.
En ik weet zelf ook wel dat het zeer onverstandig is, maar liefde laat zich niet sturen.
Hij heet Pietro is 21 jaar komt uit Roemenië en is daklozenkrantverkoper
Veel gespierder moeten ze niet worden naar mijn smaak, maar dit vind ik wel mooi, eigenlijk. Dat hoofd vergeten we dan maar evenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
bijna net zo erg als
"pant" en "short"
in plaats van "pants" en "shorts"
ik ben de winkel in gelopen om te vragen heel schaapachtig "wat is een pant en wat is een short?" maar dat vond de kledingzaakflikker niet grappig.
What's upquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Deceit het volgende:
sammieee
hij draagt een slip en scheert zijn benen... nee dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Homo's die in een kledingzaak werken zijn vaak de leukste homo's.
http://www.gay.nl/Psychedelice![]()
ja muren en zo gaan voor en vloer boven en badkamer en zoquote:
Je ben een aparte jongenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij draagt een slip en scheert zijn benen... nee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |