daarbij komt, voor Ang3l wil je perfect zijn en dat ben ik nietquote:
Nouja, ik heb wel 's whisky's geproefd waarbij ik meer eenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
Interessant. Da's juist een van de betere wat betreft smaakNou ja, kan gebeuren
Ja, schotse whisky heeft niet echt namen die makkelijk te onthouden zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel 's whisky's geproefd waarbij ik meer een-gevoel had, complexere smaak.
Alleen vergeet ik dan de precieze namen enzo. Moet dat soort dingen toch 's op gaan schrijven.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt, voor Ang3l wil je perfect zijn
Ja, ik ook wel... maar 'k wil ook wel op ieder tong-plekje iets proevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:16 schreef wonderer het volgende:
Ik hou van het rokerige, de turf, die laphraoigh ook heeft.
Hmmz, dan is nu helemaal te laat zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. je had wel even langs kunnen komen in de Kameleon vanavond. Maar heeft nu geen zin meer
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, dan is nu helemaal te laat zeker?
Mja, ik twijfel voor vanavond nog. Ik kan ook meezuipen op m'n broer's feestje met z'n vrienden, gratis. Of ik ga iets anders doen, maar m'n vrienden zullen toch wel weer geen zin hebben om uit te gaan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kan vanavond weer hehe. Ga vanavond stappen in Rotterdam met vrienden..
Hoiquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Saaie vriendenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel voor vanavond nog. Ik kan ook meezuipen op m'n broer's feestje met z'n vrienden, gratis. Of ik ga iets anders doen, maar m'n vrienden zullen toch wel weer geen zin hebben om uit te gaan...
Rustig, rustig. Net m'n schoonmaaktaken hier in huis ook weer gedaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh Tomasso en Vlarp.
Hoeist met jullie?
Nu pas eruit? Pff...quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:53 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen ...pfff
je moest eens wetenquote:
Nou, vertelquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moest eens wetenen het heeft niks met sex te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |