Nee, m'n broer is maandag jarigquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:ik ga het niet halen, ik ga het NIET halen
in November dacht ik dat ik 15 December wel klaar zou zijn met mijn huis, dus uitnodigingen de deur uit voor een Housewarmingparty.
Laat ik het zo zeggen, als ik geluk heb is dan hooguit de verf nog nat.
Liggen er dan overal briefjes? Pas op nat!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:ik ga het niet halen, ik ga het NIET halen
in November dacht ik dat ik 15 December wel klaar zou zijn met mijn huis, dus uitnodigingen de deur uit voor een Housewarmingparty.
Laat ik het zo zeggen, als ik geluk heb is dan hooguit de verf nog nat.
Nee, een speurtocht. De mensen moeten er zelf achterkomen welke muren en dingen nog nat zijn, verassingseffect enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liggen er dan overal briefjes? Pas op nat!
En je kan dan makkelijk zien dat ze al binnen zijn geweest en geen entree meer hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, een speurtocht. De mensen moeten er zelf achterkomen welke muren en dingen nog nat zijn, verassingseffect enzo
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingpartyquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je kan dan makkelijk zien dat ze al binnen zijn geweest en geen entree meer hoeven te betalen.
Pcies. Een kado is al entree zatquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingparty!
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingparty!
Waarmee ik niet wil zeggen dat je zoiets moet geven, maar je hebt mensen die het soms doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.
Nee nee, je moet natuurlijk wel met een stijlvol cadeautje aankomen, anders gooi je je eigen glazen in op het gebied van imagoquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.
Een goede neukbeurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, je moet natuurlijk wel met een stijlvol cadeautje aankomen, anders gooi je je eigen glazen in op het gebied van imago.
Op mijn laatste housewarmingparty heb ik een champagnekoeler aan een goede vriendin gegeven met haar naam erin gegraveerd, ze vond het een erg leuk cadeautjequote:
Dat kan ik TMM toch niet áándoen!quote:
Dat is dan ook een tof cadeau jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Op mijn laatste housewarmingparty heb ik een champagnekoeler aan een goede vriendin gegeven met haar naam erin gegraveerd, ze vond het een erg leuk cadeautje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |