Laat die arme jongen hier maar zelf in dit topic komen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:14 schreef wonderer het volgende:
http://forum.sekswoordenb(...)2.from1196177142#new
Kan iemand hier die arme jongen helpen?
Oh my god wat een hottie piequote:Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Met bril op ziet ie er bijna semi-intelligent uit
[ afbeelding ]
Als het goed is komt ie zondag hierheen. Mischien woensdag al, maar dan wil ie blijven slapen () en ik moet er de volgende dag al om 7u uit.
quote:Op zondag 9 december 2007 18:40 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
ik ken hem, als meid ziet ie eigenlijk leuker uit. Afgelopen zaterdag was ik in zijn nep tieten aan het knijpen.
Tijdens het dansen was een meid mijn make-up aan het bijwerken, lipglos enzquote:
Ik krijg echt een steeds uhhh... ander beeld van jequote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tijdens het dansen was een meid mijn make-up aan het bijwerken, lipglos enz.
Ja nou kan ik al zijn andere goede en slechte eigenschappen wel op gaan noemen, maar de bottom line is: Hij is een prins op het zwarte paardquote:
Er staat vast nog wel bij iemand het boekje Zo hoort het in de kastquote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou kan ik al zijn andere goede en slechte eigenschappen wel op gaan noemen, maar de bottom line is: Hij is een prins op het zwarte paardEn hij vraagt al 2 weken wanneer ik nou eens naar België kom en ik stel 't steeds uit
maar nu heeft ie door dat ik liever heb dat ie eerst hierheen komt dus misschien woensdag of zondag.
*slik*
Moet ik nou ook ineens manieren leren?
Ik denk dat ie liever heeft dat je gewoon jezelf bent prul.. Daar komt ie namelijjk voor.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou kan ik al zijn andere goede en slechte eigenschappen wel op gaan noemen, maar de bottom line is: Hij is een prins op het zwarte paardEn hij vraagt al 2 weken wanneer ik nou eens naar België kom en ik stel 't steeds uit
maar nu heeft ie door dat ik liever heb dat ie eerst hierheen komt dus misschien woensdag of zondag.
*slik*
Moet ik nou ook ineens manieren leren?
Nee hoorquote:Op zondag 9 december 2007 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever heeft dat je gewoon jezelf bent prul.. Daar komt ie namelijjk voor.
oh.. help. Als je hem daarna nog maar ooit terug ziet dan.. Of huur je Tante Pret in?quote:Op zondag 9 december 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoorHij komt voor mijn kookkunsten
Weet je hoeveel restaurants er in de buurt zitten?quote:Op zondag 9 december 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh.. help. Als je hem daarna nog maar ooit terug ziet dan.. Of huur je Tante Pret in?
Voor het geval het mislukt? Of om het af te halen en te doen alsof het je eigen kookkunsten waren?quote:Op zondag 9 december 2007 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel restaurants er in de buurt zitten?
My god...quote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tijdens het dansen was een meid mijn make-up aan het bijwerken, lipglos enz.
Dat laatste! Vlamingen zijn nogal bourgondisch ingesteld hequote:Op zondag 9 december 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor het geval het mislukt? Of om het af te halen en te doen alsof het je eigen kookkunsten waren?
Jamaar!quote:Op zondag 9 december 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon gaan met die (bak)banaan.
Dat was zijn idee ook alquote:Op zondag 9 december 2007 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag of hij het opneemt en het meeneemt.
Waarom komt hij op tv?quote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar!Ik kijk wel wat we gaan doen.
Waarom hebben wij geen VTM? Hij komt donderdag op tv
Bij de tv makelaar (hij gaat 1 van z'n huizen verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |