Alle "kadootjes", "uitjes", "activiteiten" die de bewoners krijgen zijn direct afhangkelijk van hoe goed je meewerkt met het tv maken. En Huub en Jaap zijn echt 2 personen die al die privileges niet kwijtwillen. Zo zullen de bewoners ook regelmatig familieleden achter de schermen mogen ontvangen (lees:tandarts), dat is ook zo`n privilege.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub en Jaap zich hiervoor lenen.
ach halen die ook eens een nat pakquote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
Ze moeten zelfs de beveiliging er bij halen om zón mannetje weg te krijgen. Triest hoor.
Ho, ho, ik zei na 1 dag al dat ik haar veel te klef vond, dat janken heb ik niet zien aankomen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val me van je tegen hoor, dat jij dit script niet hebt voorzien.![]()
![]()
Scheelt me nix dat het allemaal nep zou zijn...... reuze komisch die Jeroen.....quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nu even een SL er over heen om het spectaculairder te laten lijken.
Jongens jongens. Die gozer heeft niet eens lef genoeg om dit alles te doen.
Selene begon al over zijn drinkgedrag te mekkeren, voordat er echt iets gebeurt was.
Dit was nodig om dit geheel in te leiden.
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
en Luc mag mee doen, om ook even met zijn kop op de TV te komen.
Zo idioot gedroeg Jaap zich toch ook in het begin?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Werkelijk, wat haalt iemand zich in zijn hoofd om zo'n script uit te voeren?
Je zet je zelf zó voor lul.
Kan ie gelijk zn 150 cptjes betalen voor het bezoek van vanavondquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef mazaru het volgende:
Saint Brian en maagd Amanda komen ook maar eens uit bad
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef agter het volgende:
komt jeroen morgen weer terug in de villa als miljonair?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
22:08, dan hebben we vijf minuten streamlock Ruud.....
Tuurlijk! Alle gasten moeten bij Jensen langs.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef T-lex het volgende:
Ik zeg....binnenkort bij Jensen op de bank.
OMG, nu dat weer.......de gastspelers spelen dus een hoofdrol.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:09 schreef Donnie29 het volgende:
Luc vind Selene leuker dan leuk? En ik hoorde ook de naam Roekshana..
ze daten samen, en als verrassing kwam ze het huis in.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Scandalous het volgende:
Luc heeft met Roekie?
het wordt steeds gekker
Roekshana, de zgn interviewster van Brian.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Katewalker het volgende:
Wie is Roxanne nou weer?
Ik ben ook ff van de wijs. Bizar is nog een understatement.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
Ik sta werkelijk met de bek vol tanden.
Ik weet ook wel dat DGK diep gezonken is, maar om nou ook nog de enige niet-jankende, niet-acterende persoon er uit te gooien alsof het een dief / aanrander / vandaal is is zo............BIZAR !!!!!
Hij heeft in het gevang gezeten vruguh! Dus dat verklaart een hoop. Waarschijnlijk heeft DRsH er nog wel een boek over geschreven !quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef ruba het volgende:
HIJ KENT HAAR FUCKING 2 DAGEN! zelfde verhaal met nadia, en kim (?)
tyf toch op man.
In ieder geval een handjequote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat ziet Selene in zo'n trieste kneus als Luc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |