Tja...ze kunnen die 20% van Nadia/Nix niet "zomaar" bij Brian optellen natuurlijk, dat moet sneakie gebeuren...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef itsme het volgende:
Zo Ik zie dat er een nieuwe vriendin voor Amanda en Brian is aangekomen.
En HLJ zitten de nerd te pesten.
Zo zullen brian en Amanda steeds populairder worden. Goed gedaan Flensje
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:57 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is TOP!![]()
De nieuwe miljonair is gevonden....
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef PeterNB het volgende:
EINDELIJK WEER REURING in die Kooi !!!
REDACTIE: THANKSSSSS !!!
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef SiRojK het volgende:
Beveiliging trekt nu de zwembroek aan
Voor mij heeft ze helemaal afgedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Selene is echt Naad de 2e, janken, janken en nog eens janken.
tja, Jaap vind het heerlijk dat er een 'uber nerd' aanwezig is...en huub denk ik ook wel...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub en Jaap zich hiervoor lenen.
ik ook.... ben gelijk fan van hemquote:Op donderdag 6 december 2007 21:58 schreef riri het volgende:
haha....ik vind die Jeroen leuk
Val me van je tegen hoor, dat jij dit script niet hebt voorzien.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Selene is echt Naad de 2e, janken, janken en nog eens janken.
die twee hebben net zulke dikke schik met Jeroenske als ikquote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef agter het volgende:
[..]
tja, Jaap vind het heerlijk dat er een 'uber nerd' aanwezig is...en huub denk ik ook wel...
hoe zou dat toch komen???
Jij laat je ook veelsteveel opnaaien.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Godver Lieke hou je bek.
Werkelijk, wat haalt iemand zich in zijn hoofd om zo'n script uit te voeren?
Je zet je zelf zó voor lul.
Alle "kadootjes", "uitjes", "activiteiten" die de bewoners krijgen zijn direct afhangkelijk van hoe goed je meewerkt met het tv maken. En Huub en Jaap zijn echt 2 personen die al die privileges niet kwijtwillen. Zo zullen de bewoners ook regelmatig familieleden achter de schermen mogen ontvangen (lees:tandarts), dat is ook zo`n privilege.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet dat Huub en Jaap zich hiervoor lenen.
ach halen die ook eens een nat pakquote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef F04 het volgende:
Ze moeten zelfs de beveiliging er bij halen om zón mannetje weg te krijgen. Triest hoor.
Ho, ho, ik zei na 1 dag al dat ik haar veel te klef vond, dat janken heb ik niet zien aankomen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Val me van je tegen hoor, dat jij dit script niet hebt voorzien.![]()
![]()
Scheelt me nix dat het allemaal nep zou zijn...... reuze komisch die Jeroen.....quote:Op donderdag 6 december 2007 22:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nu even een SL er over heen om het spectaculairder te laten lijken.
Jongens jongens. Die gozer heeft niet eens lef genoeg om dit alles te doen.
Selene begon al over zijn drinkgedrag te mekkeren, voordat er echt iets gebeurt was.
Dit was nodig om dit geheel in te leiden.
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
Allemaal nep
en Luc mag mee doen, om ook even met zijn kop op de TV te komen.
Zo idioot gedroeg Jaap zich toch ook in het begin?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
Werkelijk, wat haalt iemand zich in zijn hoofd om zo'n script uit te voeren?
Je zet je zelf zó voor lul.
Kan ie gelijk zn 150 cptjes betalen voor het bezoek van vanavondquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef mazaru het volgende:
Saint Brian en maagd Amanda komen ook maar eens uit bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |