911tabs.comquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:53 schreef Maidenfan het volgende:
Stom dat er van niet meer groepen bladmuziek te krijgen is! Via musicroom kan je voor 3 euro een tab printen, alleen ik zoek die van Plasticine van Placebo (enorm vet nummer vind ik), maar die hebben ze daar niet aangezien die nog nooit is uitgebracht. Bah. Ik hoor 't echt niet hoe je zoiets speelt (ook al is't relatief simpel).
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
911tabs.comeventueel in combiantie met GuitarPro natuurlijk
alle tabs helemaal gratisss
Daarom staat er ook een rating bijquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:04 schreef Maidenfan het volgende:
Heb er eentje gevonden dat wel oké lijkt, thx!
Ja maar ik kan 'm nergens "vinden".quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...
Oja; musicroom zijn officiële (juiste) tabs
GP bestaat wel voor mac trouwens
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:33 schreef Maidenfan het volgende:
http://www.guitar-pro.com/en/index.php?pg=mac-version
Dat dusquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
ja maar hij kan hem niet "vinden"
De vorige keren waren ze nog ons voorprogramma...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Witchfynder het volgende:
Cool.
Iedereen treedt op met Epica tegenwoordig. Ik loop achter..
quote:Op zondag 9 december 2007 00:54 schreef Cynic het volgende:
De vorige keren waren ze nog ons voorprogramma...
Da's dus ook alweer een tijdje geleden, toen waren ze net begonnen.
Het is inderdaad al een paar keer vaker gebeurd dat bands in ons voorprogramma spelen en dan een tijdje later behoorlijk groot worden.quote:Op zondag 9 december 2007 08:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik wil ook wel in jullie voorprogramma dan. Klaarblijkelijk is dat goed voor je carriere..
plus, jullie maken goede muziek, voor zover ik het gehoord heb
Als je nou zorgt dat je manager wordt van de bands die in je voorprogramma spelen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is inderdaad al een paar keer vaker gebeurd dat bands in ons voorprogramma spelen en dan een tijdje later behoorlijk groot worden.
Thanks!quote:Op zondag 9 december 2007 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
Succes vandaag Witch!! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |