Ik ga in Maart zelfs naar het concertquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
nightwishdat doe je zelfs je buurman toch niet aan
Kaartjes gewonnen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga in Maart zelfs naar het concert
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).quote:
Zo ben ik ook een keer meegeweest naar Slayerquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).
Wel goede muzikanten trouwens.
Moet ik zowaar naar Amsterdam toe...
ik zoek ook nog gezelschap om mee te gaan naar HIM......................quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).
Wel goede muzikanten trouwens.
Maar die is dan weer origineel van Gary Moore...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Maidenfan het volgende:
Vind nightwish ook best cool!
Over The Hills and Far Away is vet!
911tabs.comquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:53 schreef Maidenfan het volgende:
Stom dat er van niet meer groepen bladmuziek te krijgen is! Via musicroom kan je voor 3 euro een tab printen, alleen ik zoek die van Plasticine van Placebo (enorm vet nummer vind ik), maar die hebben ze daar niet aangezien die nog nooit is uitgebracht. Bah. Ik hoor 't echt niet hoe je zoiets speelt (ook al is't relatief simpel).
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
911tabs.comeventueel in combiantie met GuitarPro natuurlijk
alle tabs helemaal gratisss
Daarom staat er ook een rating bijquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:04 schreef Maidenfan het volgende:
Heb er eentje gevonden dat wel oké lijkt, thx!
Ja maar ik kan 'm nergens "vinden".quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:59 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Mja, maar ik vind de kwaliteit van wat daarop staat nogal bedroevend eigenlijk... Elke tab is iets anders... ik zal 't inderdaad maar eens moeten gaan checken...
Oja; musicroom zijn officiële (juiste) tabs
GP bestaat wel voor mac trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |