Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?quote:
Je wil me gewoon dwingen constant naar dat ding te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?
Gewoon bier. Hertog Jan over het algemeen. Daar was wel een chick die er van overtuigd was dat het mede is. Maar nee. Bier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:36 schreef Doodkapje het volgende:
Witch,... wat zat er eigenlijk in die ton... Jenever?
Je kunt toch gewoon een willekeurige reactie van Youtube pakken? Je hoeft niet 'the actual shit' te bekijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je wil me gewoon dwingen constant naar dat ding te kijken
misselijk mannetje ben je
Interessantquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gewoon bier. Hertog Jan over het algemeen. Daar was wel een chick die er van overtuigd was dat het mede is. Maar nee. Bier..
2girls1finger?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?
Weet ik... heb aan de andere kant ook wel veel berichten gehoord over gitaarversterkers die kapot werden gespeeld door basgitaren...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef Sloggi het volgende:
Of je dan een optredenswaardig geluid hebt is een tweede, overigens.
Ik gebruik altijd de hybrid slinky's, dunne snaren zijn dan hetzelfde, alleen de 3 dikkere snaren zijn iets dikker dan normaalquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef ibaneX het volgende:
Net even super Slinky's op mijn gitaar gezet (lekker dun setje ((RPS9)9 11 16 24 32 42)) Spelen HEERLIJK en weer een lekker fris geluid uit mijn gitaar
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Grootste Cirkel Pit ooit [afbeelding verwijderd]
Held op sokkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Halal?
Actiefoto!
Dolenthousiaste drummer ook
[ afbeelding ]
Check,quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |