Assenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
Ga ik wel gitaar spelen. Geven we die emokids pas echt iets om depressief over te worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
Omdat we in eens nog vanalles zelf moeten regelen, onze backline.quote:
Scheermesjes uitdelen enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga ik wel gitaar spelen. Geven we die emokids pas echt iets om depressief over te worden..
Juist!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Pas op! Conorach zet aan tot drankgebruik. [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Brabantse amp: nu met booster voor de g-snaar! [afbeelding].
Neuh, zijn kleine beschaafde stikkertjes, achterop de headstock, of achterop de amp, dus nooit vol in het zicht hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag ook wel die diensten voor een lopend reclame bord [afbeelding]
Whehe, die kerel op de achtergrond is altijd in Groningen bij concerten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Pas op! Conorach zet aan tot drankgebruik..
[ afbeelding ]
Ik las eerst 2 Girls 1 Cup, dat is pas brrrrrrrr....quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
Moest weer ff terug denken aan die Rockbitch foto's -uit het vorige topic- toen ik dit zag... 2girls1jar.... brr
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik las eerst 2 Girls 1 Cup, dat is pas brrrrrrrr....
Bij alle concerten in die regio dus, niet alleen die van ons.quote:
Naar aanleiding van...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, jij begint
[ afbeelding ]
Wedden dat je wel hebt gekekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naar aanleiding van...
Heb t filmpje trouwens nooit gezien, de verhalen erover zijn al erg genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |