Doe je je samurai outfit aan. Moet ook wel wat bescherming bieden. Die helm sowieso.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ontzettend crap zeg... en ik moet zo weer ff naar de uni, regenpak kan ik niet vinden
denk neit dat me vriendin die graag uit elkaar gehaald ziet worden, sorryquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand met een Boss CE-2 Chorus even checken hoeveel draadjes er aan dat output blokje gesoldeerd zitten?
Och,... heb gewoon de druppels met mijn katana gespleten... geen spatje nat geworden... Samurai zijn zo overrated... stelletje blaaskaken met veel poeha. Ninja's zijn veel praktischer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef Aresdreams het volgende:
gewoon zo hard rennen dat je de regendruppels kan ontwijken
Een samurai is totaal niet praktisch... al die rituelen met zwaarden trekken,... om de vijand heen lopen. Een ninja pakt gewoon zijn handkruisboog en schiet een pijl tussen zijn ogen of werpt wat sterretjes naar 'm toe,... voila. Meer tijd om koffie te drinken daarna en te gaan sushihappen met zijn andere ninja-matties...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Aresdreams het volgende:
samurais zijn veel gaver dan ninja's
RaRa, was dat niet dat extreemlinkse geteisem die jarenlang Esso's en Makro's in de fik gezet heeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Cynic het volgende:
Een reünie van de RaRa zou ook wel tof zijn.
Joa ik moest ook naar uni. Vanaf hier wel half uurtje fietsen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ontzettend crap zeg... en ik moet zo weer ff naar de uni, regenpak kan ik niet vinden
We konden samen fietsenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa ik moest ook naar uni. Vanaf hier wel half uurtje fietsen.
Gelukkig viel regen op dat moment nog wel mee
Whahaha ja had gekund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |