Oh nee... ik fiets over de Heyendaalseweg rechtstreeks naar de Research-toren...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ja had gekund.
Of hoe fiets jij? Ik over fietsbrug, en dan helemaal langs busbaan/spoor. En dan nog stukje St. Anna.
Moet je nou echt bij élk ding je vriendin er bijhalenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
denk neit dat me vriendin die graag uit elkaar gehaald ziet worden, sorry
hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:57 schreef Aresdreams het volgende:
misschien ben ik wel gerelateerd aan dribbel.... bah
zo een stikertje zit ook op me GT8quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
Klote Peter Verspuysticker op mijn amp..
Er af, schavuyt! Waar is die sticker remover toch gebleven?!.
Peter Verspuy.
Ik denk eerder een g-limiter...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Brabantse amp: nu met booster voor de g-snaar!.
Assenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
Ga ik wel gitaar spelen. Geven we die emokids pas echt iets om depressief over te worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
Omdat we in eens nog vanalles zelf moeten regelen, onze backline.quote:
Scheermesjes uitdelen enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga ik wel gitaar spelen. Geven we die emokids pas echt iets om depressief over te worden..
Juist!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Pas op! Conorach zet aan tot drankgebruik. [afbeelding].
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Witchfynder het volgende:
Brabantse amp: nu met booster voor de g-snaar! [afbeelding].
Neuh, zijn kleine beschaafde stikkertjes, achterop de headstock, of achterop de amp, dus nooit vol in het zicht hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Mag ook wel die diensten voor een lopend reclame bord [afbeelding]
Whehe, die kerel op de achtergrond is altijd in Groningen bij concerten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:49 schreef Witchfynder het volgende:
Pas op! Conorach zet aan tot drankgebruik..
[ afbeelding ]
Ik las eerst 2 Girls 1 Cup, dat is pas brrrrrrrr....quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:15 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
Moest weer ff terug denken aan die Rockbitch foto's -uit het vorige topic- toen ik dit zag... 2girls1jar.... brr
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik las eerst 2 Girls 1 Cup, dat is pas brrrrrrrr....
Bij alle concerten in die regio dus, niet alleen die van ons.quote:
Naar aanleiding van...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, jij begint
[ afbeelding ]
Wedden dat je wel hebt gekekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naar aanleiding van...
Heb t filmpje trouwens nooit gezien, de verhalen erover zijn al erg genoeg
Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?quote:
Je wil me gewoon dwingen constant naar dat ding te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?
Gewoon bier. Hertog Jan over het algemeen. Daar was wel een chick die er van overtuigd was dat het mede is. Maar nee. Bier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:36 schreef Doodkapje het volgende:
Witch,... wat zat er eigenlijk in die ton... Jenever?
Je kunt toch gewoon een willekeurige reactie van Youtube pakken? Je hoeft niet 'the actual shit' te bekijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je wil me gewoon dwingen constant naar dat ding te kijken
misselijk mannetje ben je
Interessantquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gewoon bier. Hertog Jan over het algemeen. Daar was wel een chick die er van overtuigd was dat het mede is. Maar nee. Bier..
2girls1finger?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergeet de sequel 2girls1finger niet... ook daar zijn veel reacties op te vinden op Youtube... Drib_ help je mee de tune van 2g1c te tabben?
Weet ik... heb aan de andere kant ook wel veel berichten gehoord over gitaarversterkers die kapot werden gespeeld door basgitaren...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef Sloggi het volgende:
Of je dan een optredenswaardig geluid hebt is een tweede, overigens.
Ik gebruik altijd de hybrid slinky's, dunne snaren zijn dan hetzelfde, alleen de 3 dikkere snaren zijn iets dikker dan normaalquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef ibaneX het volgende:
Net even super Slinky's op mijn gitaar gezet (lekker dun setje ((RPS9)9 11 16 24 32 42)) Spelen HEERLIJK en weer een lekker fris geluid uit mijn gitaar
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Grootste Cirkel Pit ooit [afbeelding verwijderd]
Held op sokkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Halal?
Actiefoto!
Dolenthousiaste drummer ook
[ afbeelding ]
Check,quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond Assen.
Jeuj. Geen zin in.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
nightwishdat doe je zelfs je buurman toch niet aan
Ik ga in Maart zelfs naar het concertquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
nightwishdat doe je zelfs je buurman toch niet aan
Kaartjes gewonnen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga in Maart zelfs naar het concert
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).quote:
Zo ben ik ook een keer meegeweest naar Slayerquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).
Wel goede muzikanten trouwens.
Moet ik zowaar naar Amsterdam toe...
ik zoek ook nog gezelschap om mee te gaan naar HIM......................quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nope, om een vriend een plezier te doen (niemand wilde mee verder).
Wel goede muzikanten trouwens.
Maar die is dan weer origineel van Gary Moore...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Maidenfan het volgende:
Vind nightwish ook best cool!
Over The Hills and Far Away is vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |