[ ] Geschiktquote:Op maandag 10 december 2007 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
Dude, je kijkt bij zo'n plaatje toch niet linksonder!!! Ik was zwaar gefocust op het midden
quote:Op maandag 10 december 2007 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
Dude, je kijkt bij zo'n plaatje toch niet linksonder!!! Ik was zwaar gefocust op het midden
altijd he?quote:Op zondag 9 december 2007 21:21 schreef ibaneX het volgende:
Anders doen de bandleden [ afbeelding ] ??
Zit er weer eens compleet naast zie ik welquote:Op zondag 9 december 2007 23:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Open D is D-A-D-F#-A-D
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_G
Veel plezier!quote:Op maandag 10 december 2007 10:04 schreef Dupje het volgende:
RATM afsluiter zondag
Foo Fighters afsluiter zaterdag
Edit: Ohh en vanavond Apocalyptica!
Op Radiohead naquote:Op maandag 10 december 2007 09:18 schreef brother52 het volgende:
Die spelen vast niet op dezelfde dag.
Foo Fighters zullen wel afsluiter zijn gok ik.
Het zal het de 7e keer PP voor me worden.
Het belooft een goed jaar te worden, Smashing Pumpkins, Radiohead, RATM, Foo Fighters
Niet vergeten op te laden voor de gigsquote:Op maandag 10 december 2007 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitarist/zanger heeft van sinterklaas een Shure SM58 gekregennu hebben we mooi genoeg mics in de oefenruimte, en nog draadloos ook
totaal niet nodig verder maar wel tof
Geen idee hoe dat met je Amp zit, ik heb achterop een schakelaar die ik naar 4-8-16 kan zetten ? Zit die bij jou ook niet ergens verstopt
Nope. Zit geen switch.quote:Op maandag 10 december 2007 11:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen idee hoe dat met je Amp zit, ik heb achterop een schakelaar die ik naar 4-8-16 kan zetten ? Zit die bij jou ook niet ergens verstopt
Upbuddy? Upwardsfriend? Upbeat?quote:Op maandag 10 december 2007 13:18 schreef Gitarist het volgende:
Kan iemand mij hier vertellen wat het Engelse woord is voor "opmaat"?
Ik kan het bij de reguliere internetvertaalsites niet vinden :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |