Placebo zet m toch altijd in F# in plaats van E#? Erg irritant om mee te zingenquote:Op zondag 9 december 2007 12:20 schreef Maidenfan het volgende:
Hmm, geef mij maar meer ACDC-stijl combinatie van PC en open akkoorden... Bij metallica vind ik 't nogal snel 'tzelfde gaan klinken (altijd maar die E en F)...
Tenzij 't afgewisseld wordt met versieringskes met een 2e gitaar zoals bij placebo (alhoewel zij vaak andere stemmingen gebruiken).
Je weet zeker dat je geen drop D bedoeltquote:
Leuk voor slide-partijenquote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen drop D bedoelt?
Open D is trouwens wel een vette stemming, hoewel ik open G mooier vind...
Chill!!! En dan zit ik hier aan de bosvruchten theequote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer thuis en aan de mede. Yep, wel weer een gig om trots op te zijn. We moesten weer een toegift spelen. En ze klapten allemaal mee en mensen die ik nog nooooit had gezien zongen mee... Jaaa, was super!
.
Ohh ik net aan de Air thee (ja van de reclamequote:Op zondag 9 december 2007 22:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Chill!!! En dan zit ik hier aan de bosvruchten thee
Lipton pyramidezakjes hier... geniale thee...quote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohh ik net aan de Air thee (ja van de reclame)
Weet je iig hoe het nummer valtquote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben, met veel moeite trouwens, een nieuw nummer voor de CD bestemd gedaan. Is een stevige bak en ook niet foutloos gespeeld, maar de respons was echt goed. It's a hit..
Uhm, DGCFAD toch??quote:Op zondag 9 december 2007 17:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen drop D bedoelt [afbeelding]?
Open D is trouwens wel een vette stemming, hoewel ik open G mooier vind...
Vet manquote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Witchfynder het volgende:
Zo en weer thuis en aan de mede. Yep, wel weer een gig om trots op te zijn. We moesten weer een toegift spelen [afbeelding]. En ze klapten allemaal mee en mensen die ik nog nooooit had gezien zongen mee... Jaaa, was super! [afbeelding].
quote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Witchfynder het volgende:
We hebben, met veel moeite trouwens, een nieuw nummer voor de CD bestemd gedaan. Is een stevige bak en ook niet foutloos gespeeld, maar de respons was echt goed. It's a hit. [afbeelding].
DGCFAD is drop D (de E's zijn letterlijk "gevallen" naar D).quote:Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uhm, DGCFAD toch?? [ afbeelding ]
Die bedoel ik tenminste wel [ afbeelding ]
[..]
Vet man[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Open D is D-A-D-F#-A-Dquote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mij is geleerd dat dit open E is:
EADGBE
Dit drop D:
DADGBE
En dan dus open D:
DGCFAD
En tot slot Drop C:
CGCFAD
Maar zoals vaker het geval, het zal wel aan mij liggen
Koffie hierquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lipton pyramidezakjes hier... geniale thee...
quote:
Oh oh oh,... het bloed zit nu zeker geconcentreerd in perifere regionen, waardoor de hersenen tekort komen... linksonder staat gewoon de website hoor...quote:Op maandag 10 december 2007 00:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist
Zocht op string bij google
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |