FOK!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:54 schreef pberends het volgende:
[..]
FOK is toch veel leuker. Die reacties van hen lees ik gelukkig nooit.
Bijna niet... gelukkig vraag ik er bijna niets, maar help er wel mensen. De paar keer dat ik een probleem niet opgelost krijg dan reageert er ook echt niemandquote:Op donderdag 6 december 2007 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Autisten met "invloed" dan krijg tweakers praktijken.
Is het mogelijk daar iets te vragen zonder dat ze je bannen en/of verwijzen naar de search?
Zolang jij het verschil tussen mannen en vrouwen nog niet weet zou ik me maar gedeisd houdenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:57 schreef Maki-maki. het volgende:
Meid, Seneca toch, probeer jouw tweede hersencel nou óók eens te gebruiken.
Best triest eigenlijk. Ze nemen zichzelf misschien iet te serieus. Uiteindelijk is het maar een forum op internetquote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef M42 het volgende:
[..]
Bijna niet... gelukkig vraag ik er bijna niets, maar help er wel mensen. De paar keer dat ik een probleem niet opgelost krijg dan reageert er ook echt niemandzo slim zijn ze dus op tweakers
![]()
Maar kom je met een standaard simpel probleem dan krijg je gelijk 10 miljoen antwoorden, die je wel in de search had kunnen vinden.
Daarnaast is het op tweakers veel vriendjespolitiek. Alle admins komen standaard voor elkaar en hun leveranciers op. Dus heb daar geen commentaar op want dan je ook een ban te pakken... die lui kunnen echt niet met commentaar omgaan of mensen die een andere mening delen.
soms is het net fokquote:Op donderdag 6 december 2007 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Ze nemen zichzelf misschien iet te serieus. Uiteindelijk is het maar een forum op internet.
Agh weet je wat het is, gezien de foto's van die lui, de manier van posten. Het zijn gewoon asociale nerds die thuis alleen maar achter de computer zitten en enkel daarover kunnen praten. Nergens worden ze serieus genomen, op school nooit een vriendinnetje of iets leuks met gasten doen... toen kwamen ze op een forum en hadden ze opeens "macht" hetzelfde zie je met veel agentenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk. Ze nemen zichzelf misschien iet te serieus. Uiteindelijk is het maar een forum op internet.
Daar hoor jij dus duidelijk niet thuis. Je moet natuurlijk wel de aankondiging kunnen vinden, anders ben je niet tweaker-waardigquote:Op donderdag 6 december 2007 20:58 schreef Rutgerr het volgende:
Ik snap niks van de nerdtaal die je uitslaat in je post, maar zou je eens een link kunnen posten naar zo'n meeting?
Hij zegt ook dat hij hetero is.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:06 schreef Seneca het volgende:
[..]
Zolang jij het verschil tussen mannen en vrouwen nog niet weet zou ik me maar gedeisd houden [afbeelding]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |