abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:58:26 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55270642
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.

V.
Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:19:07 #77
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_55270954
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat wanneer ik zit zeg, hij blijft zitten tot hij andere instructies krijgt, zoals het hoort.
Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaad

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:02 #78
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_55271551
Poes vond de boom niet mooi Hij was echt net helemaal klaar. Zit in achter mijn pc, zie ik dat ding in mijn ooghoek ineens omvallen! En pien had zich verstopt achter de verwarming en keek me onschuldig aan Ik heb t niet gezien dat ze erin hing, maar het moet haast wel want de boom staat behoorlijk stevig...

Wonderbaarlijk genoeg is alles nog heel, alleen van de onderkant van de piek is een klein stukje afgebroken. Maar kon de helft er opnieuw inhangen dus
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:15 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55271556
quote:

[..]

Whehe iemand wordt daar geownd
Huilen dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:57:19 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55271788
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dan zou het in jouw geval dubbelop zijn inderdaad [afbeelding]

V.
Ik dacht dat het altijd zo ging . My bad dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:02:53 #81
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55271946
Niet van mezelf maar wel van een buurjongen.
Buurjongen had een cavia of hamster gekregen en op de dag dat hij in huis kwam werd er natuurlijk gespeeld met het beestje op de vloer. Overbuurjongetje van mij bij hem over de vloer, leuk meespelen.
Overbuurjongetje is soms ietwat onhandig, maar goed dat komt later wel.

Buurvrouw vraagt vervolgens aan de spelende kids, jongens willen jullie wat drinken, lekker zegt thomas en hij wil overeind komen, dus knie op de vloer en dan opduwen.
Hamstertje zat dus onder de knie.

Enigzins doordat soort dingen vind ik het onwijs egoistisch om een dier als speelkameraad te moeten hebben....
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:05:42 #82
136 V.
pi_55272003
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik dacht dat het altijd zo ging . My bad dan.
Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raar

Pjotr moet van mij altijd gaan zitten als hij zijn pilletjes krijgt. Als ik daarmee klaar ben, krijgt hij een aai over zijn bol en hobbelt hij lekker verder.

Als ik wil dat hij langer blijft zitten, zeg ik 'blijf'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:06:16 #83
136 V.
pi_55272024
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Whehe iemand wordt daar geownd
Echt wel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:41:09 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55272858
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Echt wel

V.
Duidelijke zaak ja
Huilen dan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:45:21 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55272960
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Neuh, misschien zijn wij wel gewoon raar [afbeelding]

Pjotr moet van mij altijd gaan zitten als hij zijn pilletjes krijgt. Als ik daarmee klaar ben, krijgt hij een aai over zijn bol en hobbelt hij lekker verder.

Als ik wil dat hij langer blijft zitten, zeg ik 'blijf'.

V.
Dat verklaart het dan, want als 't hier klaar is, zeg ik "klaar" dan mag ie doen wat ie blieft. Tot aan klaar blijft ie whatever hij moest doen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:02:43 #86
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_55279667
Geweldig topic.....

hond, zee, kramp, mama, poepen.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_55321138
Onze dochters kregen een hamster, maar na anderhalf jaar werd ie wel heel erg sloom. dus wij: ja, zwart-witje is dan ook al heel oud he. Dus het kan best zijn dat ie binnenkort dood gaat. Op een dag ligt ie stijf in het hokje, dood dus. 's Morgens dochters verteld dat zwart-witje dood was, dus treurende kinders naar school gebracht.

De hamster hadden we in de schuur gezet, tot we wisten wat we er mee zouden doen. Kliko of toch maar begraven.Tot mn man dacht: misschien doet ie wel een winterslaap ofzo. Toch maar even gegoogled en warempel: als ze op een koude plaats staan, kunnen ze een winterslaap doen. Stond zwart-witje toch vlak bij de achterdeur, hartje winter... wij de hamster weer gepakt, gelukkig nog niet begraven, bij de verwarming gezet, dekentje er omheen en ja hoor, heel langzaam zag je hem ontdooien en deed ie het weer!
Uit school kwam een vriendinnetje mee om de treurende dochters in hun leed bij te staan. Die stonden vreemd te kijken dat zwart-witje uit de dood was herrezen.
Nadeel was wel dat toen ie echt doodging ze het eigenlijk niet echt konden geloven. Wij ook niet trouwens, hij heeft nog een dagje thuis opgebaard gelegen, gewoon, voor de zekerheid
Screw them.
We're going home.
  zondag 16 december 2007 @ 22:03:28 #88
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_55322672
Schiet me er nog 1 te binnen.

Vroeger hadden mijn broer en ik een parkiet als huisdier, harstikke leuk en het feit dat hij tam was en kon rondvliegen deed het overlijden van de vorige piet snel vergeten.

Op een zondagochtend al rondfladderend zat de piet op mijn schouder en me broer wilde hem wel op zijn schouder hebben. Aangezien we beiden aan het aanrecht stonden en de kooi schoonmaakten deed ik mijn schouder tegen zijn schouder aanleggen zodat piet kon overhippen.
Helaas zat piet met zijn kop te pulken aan iets aan mijn bovenarm en stond op het puntje van mijn schouder.

De kop van piet werd dus even ge-sandwiched. Piep en een hoop gefladder verder schrokken we beiden maar gelukkig was piet stevig genoeg om dit spannende avontuur te overleven.
pi_55323309
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
pi_55324087
quote:

[..]

Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.

Wat heeft jullie helden precies uit de linie gehouden?
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  maandag 17 december 2007 @ 22:32:00 #91
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_55348095
Leuk topic dit gelukkig heb ik met mijn nieuwe hamstertje Fiona nog niks meegemaakt.
  woensdag 19 december 2007 @ 17:09:17 #92
136 V.
pi_55392010
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Jij en Verbal zijn echte hondenliefhebbers.

Wat heeft jullie helden precies uit de linie gehouden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 december 2007 @ 19:31:28 #93
163650 Greys
pi_55395800
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef CarOnline het volgende:
en ja hoor, heel langzaam zag je hem ontdooien en deed ie het weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55399861
Onze kat Vero was nog niet zo lang bij ons en een kitten van 9 weken. Ze mocht dus nog niet naar buiten maar het was een snikhete zomeravond dus een stonden de tuindeuren toch open met een hoog schot ervoor zodat ze niet naar buiten kon, en wij om 1 uur 's nachts nog zwetend buiten.
Alleen bleek dat kleine kittentje dus toch over dat hoge schot heen te kunnen springen en voor we het wisten schoot het beestje de donkere tuin in. Wij in paniek er achteraan, waarop mevrouw wegsprintte richting de vijver. In het donker lijkt dat gladde donkere water net een zwarte spiegel(vloer), ze aarzelde een korte seconde en nam toen een snoekduik.. om onder water te verdwijnen. Het leek wel een uur te duren voordat ze spartelend terug boven water kwam. En nog wilde mevrouw niet gepakt worden en zwom ze steeds bij ons vandaan.
Uiteindelijk hebben we haar toch te pakken gekregen, één druipend verzopen katje! Maar niet nadat de hele buurt wakker was geworden door ons paniekerige geschreeuw...
Those who try to be different, are all the same.
pi_55401101
Ik heb vaak genoeg gedacht dat ons konijn dood was.
Dat beest vond het heerlijk om op d'r rug te liggen, dus we dachten altijd dat ze er niet meer was.

Tot ze op een dag weer op d'r zij lag, nouja, was niets bijzonders voor ons. Alleen was ze ditmaal wel dood.
0 topics op naam. 14.gif
pi_55401135
I am the mountain the forest and the earth.
pi_55412933
Ik heb gisteren per ongeluk de kat in de trapkast opgesloten. Ik had de boodschappen opgeruimd en de kast weer dicht gedaan. Ik dacht dat de kat boven zat. Tot mijn vriend thuis kwam en wat te drinken wilde pakken: schiet Doortje ineens de kast uit! Heeft daar misschien wel twee uur gezeten, zonder een kik te geven.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_55415535
Ik heb een caviaschuur en een deel van mijn schatjes lopen lekker los in de schuur. Lekker overal houtvezel en hooi voor ze neergelegd zodat het lekker warm is. Nou moet ik dagelijks even checken natuurlijk, even lekker knuffelen en hier en daar wat medicijntjes uitdelen, ik kom binnen en draai me om, ik was iets vergeten. Precies in die paar seconden kwamen de meiden al aangerend om te komen schooien en ik tik er zo eentje weg met mijn schoen....arme Morgannah Gelukkig heeft ze er geen pijn ofzo aan overgehouden maar vond t wel zielig hoor
  donderdag 20 december 2007 @ 17:05:24 #99
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_55420412
Ik had vandaag een afspraak bij de dierenarts voor gebitscontrole. Omdat ik het in mijn eentje niet voorelkaar krijg ze beide te vangen heb ik een vriend gevraagd om te helpen. Meestal komen de katten gezellig knuffelen en dan kunnen we ze tegelijkertijd oppakken en in de reiskooi doen.
Tenminste dat werkte de eerste keer. Ze hadden ons gewoon door en lieten zich niet pakken. Ik heb de afspraak moeten afzeggen. Volgende week weer een poging wagen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_55428470
Dit is echt een leuk topic om te lezen.

Zelf heb ik 1 of inmiddels alweer 2 jaar geleden een blunder gemaakt.
Het betrof geen huisdier maar een klein veldmuisje die bij mij in huis wilde overwinteren.

Ik wilde het niet direkt in dit topic posten omdat ik niet graag toegeef dat toen ik het veldmuisje ontdekt had niet ben overgegaan tot muizenvallen, gif of zelfs ook maar een diervriendelijke val.
Welnee, ik zette maandenlang iedere avond een schoteltje water en een schoteltje knabbeltjes neer terwijl ik in intussen wel angstig was dat er misschien wel eens een hele familie veldmuis zou kunnen ontstaan met alle neefjes en nichtjes van partij.

Familieleden bleven uit maar het dilemma niet.

Mijn bureau stond toen ook in de huiskamer en toen ik op een avond mijn belasting moest invullen trok ik de onderste grootste la open en trof daar de hele administratie, die ik er een jaar lang in had gemoffeld aan alsof ik een papierschredder opentrok. De versnipperde inhoud heb ik samen met alle keuteltjes in zijn geheel weg moeten gooien en ik heb tegen de lade, omdat deze nogal wat klemde, een flinke karatetrap gegeven om 'm weer dicht te krijgen.
Gelukkig had ik mijn jaaropgaven apart in de boekenkast bewaard en kon de aangifte prima doen.

Het weer werd steeds mooier en dat veldmuisje had ik eigenlijk ook nooit meer gehoord of door de kamer zien rennen.
Totdat ik afgelopen zomer eens aan een extreem premenstruele schoonmaak onderhevig was en alles moest gelicht. Toen vond ik achter de bank, onder de verwarming een verdroogd klein muisje met een enorme deuk in zijn rug.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')