quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...![]()
dat laatstequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
Toen ik een jaar of vier was heb ik onze nieuwe cavia doodgeknepen. M'n moeder voelt zich nog steeds schuldig, want ik mocht 'm vasthouden van haar. Wel is ze dezelfde dag nog terug naar de dierenwinkel gegaan om te zeggen dat ie zó dood neerviel zodra ze 'm in het hok zette. Ze kreeg gratis een nieuwe mee...![]()
Andersom heeft onze hond m'n moeder 's flink in de zeik genomen. We liepen op het strand en Balder (Duitse Staande) zwom flink diep de zee in en zwom steeds dichter naar de Oosterscheldekering toe achter een meeuw aan. Het was hartje winter en steenkoud. Wij roepen natuurlijk, maar dit had weinig zin. Opeens trok Balder een rare kop, ging rechtop in het water 'zitten', zonk beetje bij beetje en dreef langzaam af.
"KRAMP! DIE HOND HEEFT KRAMP!" riep m'n moeder. Ze bedacht zich geen moment, trok d'r broek en schoenen uit, sprong het ijskoude water in en zwom naar Balder toe. Daar aangekomen schudde Balder opgelucht z'n kop en zwom weer vrolijk verder. En m'n moeder zag een dikke drol wegdrijven... Was ie dus gewoon midden in zee in poephouding gaan zitten.
hahahaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Maes het volgende:
Van de zomer waren we in Frankrijk. Bob onze hond (x york malthezer) had daar een aanbidder, Bracken een onstuimige labrador. Iedere dag deed Bracken Bob een oneerbaar voorstel. Op zich een enorm grappig gezicht. Die grote lab op onze kleine Bob. Bob loste het op door achteruit tussen de achterpoten van Bracken door te kruipen. Eén keer is het Bracken bijna gelukt. Bobbie kwam bij ons met een verbaasde uitdrukking op het gezicht, de staart tussen de poten en een natte rug
Dan heb je aardig hard geknepen voor een vierjarige.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Lllaura het volgende:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel
V.
Ow my godquote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef Adfundum het volgende:
Nog een kleine blooper. Kat staat 's avonds laat voor de deur te miauwen, wil naar binnen. Ok, dus ik doe de deur open, kat glipt naar binnen, zoekt een plekje, zie hem verder niet meer terug. Volgende dag naar mijn werk. Kom ik thuis, zit meneer buiten voor de deur op me te wachten. Ik doe de deur open, kat glipt naar binnen en tegelijk vliegt er een andere kat naar buiten. Heb ik de hele nacht en dag een vreemde kat binnen gehad. Ze leken als twee druppels water op elkaar.
Heb ik ook mer Max gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
Aaaahquote:Op donderdag 13 december 2007 13:11 schreef Litso het volgende:
Mijn vader heeft een labrador die ze netjes voor het eten even laten wachten voordat hij mag aanvallen. Eten in het bakje, 'zit' en 'blijf', en na een halve minuut wachten 'toe maar' en dan valt hij vrolijk aan.
Mijn broertje (11) gaf laatst eten, zei 'blijf' en ging even de keuken in. Vergeet vervolgens de hond en gaat vrolijk tv kijken. Ruim een half uur later moest ie naar de wc en bleek dat de hond nog braaf voor zijn bak zat, al was ie wel tegen de muur aan gaan hangen omdat ie wat moe was. Het arme beest heeft gewoon een half uur braaf voor zijn bak zitten wachten
Nee, hoezo? Het commando 'zit' betekent dat een hond moet gaan zitten. 'Blijf' betekent dat hij niet van zijn plaats mag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Maar zit en blijf is toch dubbelohop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |