abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206684
Ik heb gehoord dat Willem voor het geld gaat ,en dat hij zo veranderd is ,zal Willem echt voor het geld gaan ???
pi_206685
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 13:20:00 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_206686
Aangezien ik Willem ken, doet hij dit zeker niet !!

Gefrustreerd Hunter ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 24 oktober 1999 @ 10:36:00 #4
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_206687
Volgens mij gaat ie er helemaal voor (iedereen toch anders doe je niet mee), maar het is wel een beetje overduidelijk aan het worden...
De oh zo lieve Willem is aan het veranderen, het blijkt net zo'n gluiperige aasgier te zijn als Bianca,Karin en Maurice
pi_206688
Willem is een "gluiperige aasgier"??
Wat is er nou fout aan meedoen met een SPEL en proberen te winnen? Dat is toch de essentie van een spel, dat je probeert te winnen?

Ik begrijp zowieso niet waarom mensen zo emotioneel worden als ze worden weggestemd. Als je meedoet aan dit spelletje en je wordt weggestemd, dan heb je het kennelijk slechter gespeeld dan je tegenstanders. Dat kun je alleen maar jezelf aanrekenen:
- je bezit of niet het juiste karakter voor dit spel
- of je strategie is niet goed geweest

pi_206689
Chantal,

Ik mag aannemen dat jij ook iemand bent die zegt dat de uitslag van voetbalwedstrijden er niet toe doen, en de ranglijsten die daar van bij gehouden worden, zouden ook niet gemaakt hoeven worden.

pi_206690
Voordat we Chantal allemaal aan gaan vallen; ik moet eerlijk zeggen dat er iets is in de houding van Willem die me niet helemaal lekker zit.
Misschien zit hij er wel voor het geld, tuurlijk, prima, waarschijnlijk zit de rest er ook voor de poen. De vraag is alleen, hoe ver ga je voor die poen?
Ik heb gewoon een vaag gevoel, dat Willem al die tijd mooi weer heeft lopen spelen, maar ongemerkt voor de nodige onderlinge spanningen in het huis heeft gezorgd...
Maar misschien moet ik gewoon ongesteld worden en is Willem echt die schat van een vent, die hij lijkt te zijn...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_206691
De naam die Sabine niet wilde noemen in de late donderdagavonduitzending: Willem (Vandaag bij radio Veronica)
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 1999 @ 00:11:00 #9
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_206692
Willem 'gaat'niet voor het geld, maar alle anderen gaan voor disqualificatie.
is duidelijk, Maurice en Karin gaan ook opgebroken worden en Boomschors met Alpinopet kan het ook wel schudden Qua gevoelsbeleving dan.
Bart blijft het rancuneuze haantje en Ruud wordt steeds meer een groffe hondmens.
Als Willem bij de laatste drie zit wint Willem
The future is after you
pi_206693
...en Willem zal waarschijnlijk bij de laatste 3 zitten als de groep zo emotioneel en niet-strategisch blijft stemmen als ze nu doen (of ik moet de strategie niet begrijpen, dat kan ook natuurlijk )

My guess: Willem pakt de 250k

dinsdag 26 oktober 1999 @ 00:35:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_206694
Sure gaat Willem voor de overwinning. Hij wint echter niet; hij gaat voortijdig stuk. Hij kan zichzelf nu al slecht beheersen. HIj maakt opmerkingen als 'ik wist gewoon zeker dat niemand me zou nomineren' etc. Toch doorziet zelfs Sabine hem inmiddels: zij zal dan zeker niet de enige zijn.
Als hij bij de laatste drie zit kan hij alleen winnen met zwakke tegenstanders; als het is zoals ik hoop: Bart, Bianca, Karin wordt het spannend. Als het Willem Ruud en Mona wordt dan kan hij inderdaad winnen.
Ik denk niet dat het zo ver komt; zoals ik al een tijdje geleden in een ander topic schreef: Willem is leep en dát wordt doorzien door medebewoners en publiek. Zie ook het gebrek aan interactie tussen Willem en Karin/Bianca. Zij zien hetzelfde en daarmee ook Maurice. Zijn kans op nominatie is dus groot tzt en dan zal het publiek volgen.
Zijn rode oogjes voorspellen overigens niet veel goeds: zijn zelfbeheersing zal nog verder afnemen ....
Here we are now, entertain us.
pi_206695
Ik vind ze allemaal extremer geworden in hun gedrag, heb nu ook geen favo meer. Vind ze allemaal stom, Mona=dom Bart=kattenhater Willem=een engerd die het over prutje heeft Ruud=geobsedeerd door verschillende benamingen voor vagina Karin=verleidster van onschuldige jongens. Maurice=sukkel waar ik nog niks opzienbarends over heb gehoord Bianca=onzekere amateurpsycholoog die zichzelf vrij voelt(always?).
Zo, en dat is mijn mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')