quote:
Nieuwe koequote:6/12/2007 - Leroy Fer belaagd na Jong Ajax - Jong Feyenoord
(Gepost door )
Het Algemeen Dagblad meldt dat Leroy Fer na afloop van het gewonnen bekerduel van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het parkeerdek van de Arena is belaagd door een fan. Hij werd daarbij overigens niet geraakt. Ajax legde de fan direct een stadionverbod op. Vanwege ongeregeldheden in 2004 wordt het duel al sindsdien in het stadion afgewerkt.
Nog altijd beter als Nerdpraat over snelheden/ doorvoertijden/ benchmarks en dergelijkequote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
O goed, ik voel een voetbaltopic aankomen
Tja, het tijdperk van het bier en tieten praat is wel een beetje voorbijquote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nog altijd beter als Nerdpraat over snelheden/ doorvoertijden/ benchmarks en dergelijke
Ja weer zo'n malloot die rondzwerft rond de ArenA.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Door die flauwe bakken
[..]
[..]
Nieuwe koe
Kijk!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nog altijd beter als Nerdpraat over snelheden/ doorvoertijden/ benchmarks en dergelijke
Ach, vanavond/ morgen kan ik waarschijnlijk wel weer een Keltie-Soap-Update doenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, het tijdperk van het bier en tieten praat is wel een beetje voorbij![]()
Binnenkort weer een meetje dus dan komt het allemaal wel weer los
Ze moet gewoon zeggen dat ze een ander heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ach, vanavond/ morgen kan ik waarschijnlijk wel weer een Keltie-Soap-Update doen
Als het goed is, gaat het meisje het vanavond uitmaken (wel raar om zo te praten, maargoed)....
Ademen, dat moet ze.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ze moet gewoon zeggen dat ze een ander heeft.
Als ze dat niet doet, meteen wegrennenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:33 schreef Keltie het volgende:
Als het goed is, gaat het meisje het vanavond uitmaken (wel raar om zo te praten, maargoed)....
De uitreiking zal zijn op de Voetbalpoule-meet bij Jorrit ergens in Meiquote:Op donderdag 6 december 2007 10:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hou ik je aan!
Dan krijg je verhalen van haar (ex) vriendje van: Maar waarom dan, en hoezo bla bla ..quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ademen, dat moet ze.
Verder moet ze niets, als zij het uit wil maken zonder te vermelden dat ze een ander heeft -> haar keuze.
Zoek je vast allemaal uitspraken op anders heb je dalijk zoveel werk mocht het plaatsvinden.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet, meteen wegrennenDan kom je in zo'n ellenlange soap terecht "ja ik ga het nu echt uitmaken hoor".
[..]
De uitreiking zal zijn op de Voetbalpoule-meet bij Jorrit ergens in MeiAangezien Jorrit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de Winterkampioen gaat worden is de eind-meet dus weer in Apeldoorn
Ik heb trouwens nog een gaaf cadeautje voor Jorrit op de 16e
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zoek je vast allemaal uitspraken op anders heb je dalijk zoveel werk mocht het plaatsvinden.
Wat moet ik met dat usenet gebeuren.... Gyanquote:Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet wachten tot het gebeurd, dat ga je dan de komende jaren natuurlijk nog flink horenZou mooi zijn natuurlijk.
Op Usenet:
552215 Feyenoord 100 jaar Tribute
552212 Pierre van Hooijkdonk Tribute
552208 Jozsef Kiprich Tribute
552206 Christian Gyan Tribute
552205 Dirk Kuyt Tribute
Kiprichquote:Op donderdag 6 december 2007 11:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat moet ik met dat usenet gebeuren.... Gyan
Ze heeft van der ouders zondag als deadline gekregen, dus dat is voor mij eigenlijk ook de deadline.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet, meteen wegrennenDan kom je in zo'n ellenlange soap terecht "ja ik ga het nu echt uitmaken hoor".
Opzich ben ik niet de hoofdreden om het uit te maken, eerder een vervroegde wake-up call.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan krijg je verhalen van haar (ex) vriendje van: Maar waarom dan, en hoezo bla bla ..
Nu weet hij gelijk wat er gaande is. duidelijkheid.
Gyan is anders ook gewoon een held.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[..]
KiprichMan man wat was dat mooi zeg. Kampioen worden, uit bij Groningen met 5-0 was het geloof ik
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=44594Drenthe
http://www.frfc1908.nl/tributes.phpquote:Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet wachten tot het gebeurd, dat ga je dan de komende jaren natuurlijk nog flink horenZou mooi zijn natuurlijk.
Op Usenet:
552215 Feyenoord 100 jaar Tribute
552212 Pierre van Hooijkdonk Tribute
552208 Jozsef Kiprich Tribute
552206 Christian Gyan Tribute
552205 Dirk Kuyt Tribute
Die tieten zijn een 9 waardquote:Op donderdag 6 december 2007 12:02 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Bier en tieten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |