voor 10 euro pbquote:Op donderdag 13 december 2007 18:42 schreef existenz het volgende:
Crazy's berichtenservice ?
Volgens mij heb ik er daar tot nu toe maar 2 van meegekregen..quote:
alleen de VIP plaatsen is niet over nagedachtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:58 schreef Ace1 het volgende:
Die nieuwe bios is wel erg tofAmerican gangster was ook wel een leuke film!
VIP plaatsen in een bioscoop het moet niet gekker worden net alsof er VIPS in tilburg bestaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen de VIP plaatsen is niet over nagedacht
schijnt dat als je zit je tegen de reling opkijkt ...
wasda?quote:Op maandag 17 december 2007 19:25 schreef Acathla het volgende:
Wat vinden jullie van Spint ?
Die is heul nie nieuwquote:Op maandag 17 december 2007 20:43 schreef Tegan het volgende:
Volgens Google: http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=74135
zoals? krijg hier al iets van 3 krantjes in de bus over de wijk de stad en ga zo maar door!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:58 schreef Acathla het volgende:
Jammer, want staan toch echt wel eens leuke dingen in over Tilburg.
hier ook over Goirle zelfs en weet ik wat allemaal.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zoals? krijg hier al iets van 3 krantjes in de bus over de wijk de stad en ga zo maar door!
sneeheeuw????quote:Op woensdag 19 december 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
Omg OMG omg! hebben jullie desneeuw
gezien?
Er ligt een lieflijk dun laagjequote:Op woensdag 19 december 2007 23:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
sneeheeuw????
Ik zie alleen maar mist!!
Pfff... Ik lig/hang net zo lekker in mn bedje.... Maar ben wel nieuwsgierig of t hier in Noord ook wit is....quote:Op woensdag 19 december 2007 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Er ligt een lieflijk dun laagje:Y
Hier iig (Centrumig)
Misschien ligt het er morgen nog?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff... Ik lig/hang net zo lekker in mn bedje.... Maar ben wel nieuwsgierig of t hier in Noord ook wit is....
hoop het!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Misschien ligt het er morgen nog?
Dan wachten we gewoon braaf tot kerst!quote:Op donderdag 20 december 2007 00:00 schreef liefie_ het volgende:
Ow dat is het echt niet hoor
Misschien kun je van de daken van 10 auto's ongeveer een sneeuwbal maken
quote:Op donderdag 20 december 2007 00:02 schreef liefie_ het volgende:
Dat zou nog briljanter zijn
Maar ik was al zo blij net op de fiets!
Het kon me echt niet schelen dat ik bevroorVoor sneeuw bevries ik graag
achteruit fietsen!quote:Op donderdag 20 december 2007 06:57 schreef crossover het volgende:
Neeee ik heb alleen een voorrem die ook nog eens blijft hangen als je die inknijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |