Op de lange termijn is Wii Fit een stuk goedkoper. En je hoeft de deur niet uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik snap het hele punt niet om een spel voor 80 of 90 euro te kopen waarbij je moet opdrukken terwijl dat ook prima zonder kan, en dan kost het je geen drol. Als je dan perse motivatie zoekt zoek dan een sportschool ofzo.
Nee, je valt echt kilo's af van WiiFit. Alleen WiiFit kan datquote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik snap het hele punt niet om een spel voor 80 of 90 euro te kopen waarbij je moet opdrukken terwijl dat ook prima zonder kan, en dan kost het je geen drol. Als je dan perse motivatie zoekt zoek dan een sportschool ofzo. Verder snap ik dat je van vernieuwing houdt, dat doe ik zelf ook maar dit is geen game meer en ik vind dat Nintendo zich moet blijven richten op games niet op het maken van zogenaamde hersentrainers of fitness apparatuur. En ik zie inderdaad dat het maar tot januari loopt.
Lamme tak. Echt Wii Fit word echt zwaar stoer. Ga jij je nou maar afberen op Wakko.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, je valt echt kilo's af van WiiFit. Alleen WiiFit kan datOpdrukken kan straks alleen nog maar met WiiFit, anders zal je persoonlijke trainer in Mii vorm die eruit ziet als een kruising tussen Hitler en Michael Jackson je niet kunnen vertellen dat je nu al genoeg calorieën hebt verbrandt waarmee je die ene lolly hebt gecompenseerd en dat je heel misschien wel last van je arme spiertjes kan krijgen! En het magische WiiFitBoard geeft je extra kracht vanwege die speciale vorm enzo, waardoor je langer door kan. Geniaal toch
En dan moet je ook niet vergeten hoe vaak je jezelf afbeert op WiiFit om klaar erop te kunnen komen enzo. Who needs a social life when you have WiiFit?
[/end-rant]
Neem anders nog een biertje van je borrelquote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Lamme tak. Echt Wii Fit word echt zwaar stoer. Ga jij je nou maar afberen op Wakko.
*PROEST2*quote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoorde dat de NOE website door Nibris wordt ontwikkeld![]()
Verklaart dan weer wel waarom hij nog steeds niet online is.quote:
Ook omdat:quote:Op donderdag 6 december 2007 11:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom staat Wii Fit (! ) wel op de releaselijst en Smash nog niet?
Kan erger, ze hadden die opdracht aan 3D Realms kunnen gevenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoorde dat de NOE website door Nibris wordt ontwikkeld![]()
Smash Bros wordt de kerst topper van 2008quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef neggix het volgende:
[..]
Ook omdat:
No Super Smash Bros. Brawl for Europe until at least June 2008
Nintendo's updated released schedule seemes to be missing Super Smash Bros. Brawl, however Nintendo has confirmed that this was not a mistake and the title won't show up in Europe until at least June 2008 (most lilkely beyond). A Nintendo spokesperson has confirmed that the title won't be out until after the second quarter in EU despite it set for a February release in North America and late January in Japan.
Mario Kart komt wel in maart uit, grote vraag is alleen in welk jaarquote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Smash Bros wordt de kerst topper van 2008Samen met de nieuwe NOE website
En met Mario Kart. Nintendo gaat nog flink sleutelen aan Mario Kart, no way dat tie in maart ofzo uit gaat komen, het gaat het najaar worden, ik voel het.
quote:
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef neggix het volgende:
[..]
Ook omdat:
No Super Smash Bros. Brawl for Europe until at least June 2008
Nintendo's updated released schedule seemes to be missing Super Smash Bros. Brawl, however Nintendo has confirmed that this was not a mistake and the title won't show up in Europe until at least June 2008 (most lilkely beyond). A Nintendo spokesperson has confirmed that the title won't be out until after the second quarter in EU despite it set for a February release in North America and late January in Japan.
Ja maar, we hebben de Wii-Ware games ook nogquote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)
Er zijn 3 goede games, te weten BWii, Nore More Heroes en Zack&Wiki!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Geen goede games tot juni dan.. (op Mario Kart na, hoewel dat er nogal als een verkapte port van Double Dash uitziet.)
Nee, maar ik blik vast vooruit.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat huilen om gamesIk ben nog vol op bezig met Mario Galaxy, hebben jullie die allemaal al helemaal uitgespeeld dan
Laatst zien staan, maar de site mag ik hier niet posten ivm warez&mod gedoequote:Op donderdag 6 december 2007 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
een verlengkabel voor een cubecontroller, zouden die nog ergens verkrijgbaar zijn?
Denk dat ik dat toch alle dagen wel een uurtje gaan doen,quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef linebear het volgende:
En Wii Fit dan !? Maar ja, daar zal je niet super veel tijd mee bezig zijn...
Meer iets van tussendoor
De originele of de 3rd party uitvoering..? Origineel is toch nog niet uit..?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:32 schreef mrdjey het volgende:
Jeej zo juist een wii zapper gehaald bij de bart smit, ben het nu aan het proberen met Links crossbow training en daarna even RE:UC in de wii schuiven.
Heb laatst een verleng kabeltje bij de lokale Intertoys gekocht, was daar een soort van grote opruiming van gamecube accesoires.. Waaronder verlengkabeltjes voor 2 euro, GC netwerkadapters voor 10 euro of zo..quote:Op donderdag 6 december 2007 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
een verlengkabel voor een cubecontroller, zouden die nog ergens verkrijgbaar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |