En ze zijn weer op... Gelukkig heb ik nog 2x 500 punten kunnen krijgen. Maar voordat ik mijn Wii had geregistreerd waren ze alweer op -,- .quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Neverstop het volgende:
EDIT:
Woohoo, 500 punten kaarten aanwezig, bijna al m'n sterren omgezet. Nog 355 over. Heb gelukkig nog een paar kaarten liggen.
quote:Don King Presents: Prizefighter brings an innovative feature set and story line to set the standard in boxing video games
2K Sports, the sports publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced the spring 2008 release of Don King Presents: Prizefighter, the most realistic boxing video game simulation, for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo’s Wii™ home video game console and Nintendo’s DS™ portable system. This in-depth, documentary-style title will provide the deepest, most authentic and entertaining experience ever seen in a boxing video game.
“The combination of real-life fight scenarios, story-driven gameplay and photo-realistic graphics will set this title apart from the competition,” said Christoph Hartmann, President of 2K. “Our goal has always been to deliver the most engaging and realistic titles, and Don King Presents: Prizefighter will exceed these expectations. Based on the game’s innovative features and high-profile fighters, this title will be a ‘must have’ for any sports gamer.”
"In all my years working in professional boxing, I have never seen anything come as close to recreating the thrill, the intensity, the courage and the spectacle of the sport," said legendary boxing promoter Don King. "Don King Presents: Prizefighter is more than a game -- it is a glimpse at what life is like in and out of the ring for these incredible athletes."
Developed by Venom Games, the 2K studio that brought Rocky and Rocky Legends to the Xbox and PlayStation 2, Don King Presents: Prizefighter will bring the realism of live action match-ups and the true tactics of the sweet science together for the first time. More than just a night at the fights - players will be responsible for building a career by overcoming adversity, avoiding temptation, and balancing their commitments to train and promote, all while focusing on the goal of ultimately winning and defending the title belt. The story will be told by a revolutionary sports documentary-style narrative never before seen in a video game.
Don King Presents: Prizefighter will be available in spring 2008 for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Nintendo’s Wii™ home video game console and Nintendo’s DS portable system, leveraging the unique hardware features of each platform.
For more information, log onto www.2ksports.com/prizefighter.
vul ik net 11 spellen in... zijn ze op....quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Moet je het wel goed zeggen..
Word een beetje moedeloos van de "o nee, er zijn geen virtuele kaartjes meer" pagina.
EDIT:
Woohoo, 500 punten kaarten aanwezig, bijna al m'n sterren omgezet. Nog 355 over. Heb gelukkig nog een paar kaarten liggen.
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.quote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]
werkt ook op de Wii!
Dat jullie uberhaupt op de website kwamenquote:Op maandag 10 december 2007 10:00 schreef Thormodo het volgende:
En ze zijn weer op... Gelukkig heb ik nog 2x 500 punten kunnen krijgen. Maar voordat ik mijn Wii had geregistreerd waren ze alweer op -,- .
quote:Op maandag 10 december 2007 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.
Het is gewoon een remake van het PS1 spel. Ik heb hem ook, het is nog steeds leuk.quote:Op maandag 10 december 2007 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vreselijk spel. Terwijl ik van Metal Gear Solid op de PS1 echt genoten heb.
Fixed it for ya, je had 2 woorden vergetenquote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef Cubewoods het volgende:
Twin Snakes is gebaseerd op de beste Metal Gear ooit
Ik vond hem slecht, het zag er allemaal te “schoon/strak” uit. Het origineel had veel meer sfeer, juist door de korrelige graphics. Ook zijn in Twin Snakes de cutscenes te lang en staan ze in een te groot contrast met de gameplay. Eerst zie je hoe Snake 10 minuten lang met die Ninja vecht, en daarbij de meest uitgebreide acrobatische trucs uithaalt. En vervolgens mag je het zelf doen door op de B-knop te duwen en een sla-sla-schop combo uit te oefenen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
echt?
ik vond hem geweldig, maar ik heb de PS1 versie nooit gespeeld... Daarbij leek het me ook geen spel om nog een keer te spelen....
Gebaseerd op de beste MGS, en verbeterd dus voor mij de beste MGS ooit.quote:Op maandag 10 december 2007 11:14 schreef newguy het volgende:
[..]
Fixed it for ya, je had 2 woorden vergeten
heb het 'origineel' dus niet gespeeld, kan er dus niet over oordelen. Wel dat ik MGS:TTT supervet vond.quote:Op maandag 10 december 2007 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht, het zag er allemaal te “schoon/strak” uit. Het origineel had veel meer sfeer, juist door de korrelige graphics. Ook zijn in Twin Snakes de cutscenes te lang en staan ze in een te groot contrast met de gameplay. Eerst zie je hoe Snake 10 minuten lang met die Ninja vecht, en daarbij de meest uitgebreide acrobatische trucs uithaalt. En vervolgens mag je het zelf doen door op de B-knop te duwen en een sla-sla-schop combo uit te oefenen.
Je krijgt 250 sterren per (bepaald) spel hoor, dus afgerond ¤0,63. (het was laat gisteren dus hoe ik aan die 25 cent kom weet ik niet)quote:Op maandag 10 december 2007 04:29 schreef Vampess het volgende:
[..]
400 sterren = 100 Wii points = 1 euro
Je krijgt 200 sterren per spel
En daar betaal je dus niet voor, zoiets heet service
Maar dan houdt Nintendo zich zelf niet aan hun nieuwe voorwaarden, want in die voorwaarden staat dat 't pas vanaf juli 2008 ingaat. Waarom er dan op 't sterrenoverzicht staat dat er per december sterren gaan vervallen blijft me een raadsel.quote:Op maandag 10 december 2007 07:40 schreef Neverstop het volgende:
Want eind december ben ik gewoon 1000 van m'n lieve sterretjes kwijt..
Dat is alleen de ingang van de nieuwe algemene voorwaarden. De vorige heb je zelf al goedgekeurd. Dus het is geheel mogenlijk dat je sterren verlallenquote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar dan houdt Nintendo zich zelf niet aan hun nieuwe voorwaarden, want in die voorwaarden staat dat 't pas vanaf juli 2008 ingaat. Waarom er dan op 't sterrenoverzicht staat dat er per december sterren gaan vervallen blijft me een raadsel.
We zijn akkoord gegaan met het laten vervallen van de sterren na 31 juli 2008, niet 31 december? Ik snap ook niet hoe ze er bij komenquote:Op maandag 10 december 2007 15:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is alleen de ingang van de nieuwe algemene voorwaarden. De vorige heb je zelf al goedgekeurd. Dus het is geheel mogenlijk dat je sterren verlallen
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
We zijn akkoord gegaan met het laten vervallen van de sterren na 31 juli 2008, niet 31 december? Ik snap ook niet hoe ze er bij komen
leuk joh maar eind 2006 een wii + zelda geregistreerd..quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarDie ervoor kondern eerder verlopen.... 31 december
Staat gewoon in de algemene voorwaarden
Oké, Disjfaquote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, van de sterren geregistreerd voor afgelopen 2 jaarDie ervoor kondern eerder verlopen.... 31 december
Staat gewoon in de algemene voorwaarden
Je sterren die op het punt staan te vervallen worden als eerste gebruikt. Dus als je iets koopt dat meer kost dan de te vervallen sterren, vervalt er daarna voorlopig niks meer.quote:Op maandag 10 december 2007 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Oké, DisjfaMaar als ik dan (er gaan er nu 1350 vervallen) bijvoorbeeld 2000 uit ga geven, en ik houd er daarna nog 5000 over, gaan er dan alsnog 1350 vervallen?
Ik heb net een Wii points card gekocht van 2000 sterren, check wat er nu staat:quote:Op maandag 10 december 2007 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je sterren die op het punt staan te vervallen worden als eerste gebruikt. Dus als je iets koopt dat meer kost dan de te vervallen sterren, vervalt er daarna voorlopig niks meer.
Raar. Bij mij gingen er 1000 sterren vervallen, ik kocht een kaart van 4000 sterren, daarna verviel niks meerquote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb net een Wii points card gekocht van 2000 sterren, check wat er nu staat:
Huidige sterrensaldo 7550 Star
Sterren die op het einde van december 2007 vervallen. 1150
Was net nog 1350, voordat ik die kaart aanschafte
Die heb ik al, ik wil een nieuwe.quote:Op maandag 10 december 2007 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werkt ook op de Wii!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |