Dat zei die niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Naad is weg, en nu begint iedereen hier over Lieke, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere.
Iedereen lult elkaar maar na.
Dat het wel eens Huub zijn schuld kan zijn wil men niet zien dan is het : Ja maar Lieke.........
Huub blijft altijd maar doorzeuren en schreeuwen, leuk zo'n vriend.
Met Huub als vriend heb je geen tegenspelers nodig.
Mijn god, wat een teringdombo.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri is een echte stoere jongen, hij gooit niet één, maar wel drie deuren stuk als hij flipt, hij heeft bewondering voor Brianless..
Hahahha
Iedereen lult elkaar maar naquote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Naad is weg, en nu begint iedereen hier over Lieke, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere.
Dat het wel eens Huub zijn schuld kan zijn wil men niet zien dan is het : Ja maar Lieke.........
En dat zei hij dus niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.
Lijkt me goed gelukt dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef maril het volgende:
[..]
Dat moet zeker de nerd voorstellen.
En 5 minuten geleden zegt hij nog dat de kooi bij hem altijd op de eerste plaats zal komenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik stap liever zelf op dan dat ik tegen haar ga spelen.
Meneer sprak net is zijn woede toch anders, hij zou de hardste zijn en De Gouden Kooi stond op een.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Jammer, hij moet haar gewoon breken nu en lekker met Japie verder.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld dit was een relatie gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
En dat is niet tegenstrijdigquote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En 5 minuten geleden zegt hij nog dat de kooi bij hem altijd op de eerste plaats zal komen
Dan heb ik hem verkeerd begrepenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei die niet.
Hij zei dat die spijt had van de belofte dat hij een monogame relatie met haar zou hebben.
Dan moet je goed luisteren waar het gesprek om ging. Lieke neemt Huub niks kwalijk als het om het spel gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Lieke begint weer over het zoenen met Nadia.
Ze had gezegdoe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Tacktiek van Lieke...ze vindt het zogenaamd OK, maar brengt het in elk gesprek op...
Luc is een gevoelsmens....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
Luc adviseert Huub zich rustig en ontspannen tegenover Lieke op te stellen.
Ja, makkelijk als je de hele dag sneren naar je kop krijgt gegooid.
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei die niet.
Hij zei dat die spijt had van de belofte dat hij een monogame relatie met haar zou hebben.
Dat is niet zo, er was al commentaar op Lieke terwijl Nadia en Dennix er nog waren, alleen viel het minder op omdat er tussendoor ook commentaar was op dat stel.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |