Goed he!quote:
Ja, je hebt wel lef. Het zijn zulke gore kuttoiletjesquote:
neeeheee! Die naar zwolle was wonder boven wonder de vorige x brand en dan ook brand schoon. Ik kijk altijd eerst. Als ze schoon zijn ga ik. Anders niequote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel lef. Het zijn zulke gore kuttoiletjes
Blij dat het zo lekker loopt met de actie
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Die TT![]()
We zijn hier lekker de mobiele eenheid zeg... beiden met laptop op schoot
Gister belden we trouwens mijn schoonouders en schoonmoeders vertelde dat schoonvader zijn staf aan het poetsen was. Bwahahahahahaha! Hij bedoelde natuurlijk zijn Sint staf, omdat hij SInt speelde vandaag op school, maar het klonk zo ehm...
Ransbal dat je der bentquote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Die TT![]()
We zijn hier lekker de mobiele eenheid zeg... beiden met laptop op schoot
Gister belden we trouwens mijn schoonouders en schoonmoeders vertelde dat schoonvader zijn staf aan het poetsen was. Bwahahahahahaha! Hij bedoelde natuurlijk zijn Sint staf, omdat hij SInt speelde vandaag op school, maar het klonk zo ehm...
Denkt zeker dat ie een staf van goud heeft of zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zag hem zeker al met een doekie en wat spuug de boel glimmend en glanzend maken zeker?
O jawel hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Greys het volgende:
Whehehe zie je wel, ik ben niet de enige die dat raar vond klinken.
Jullie hebben (minstens!) zo'n twisted mind als ik
Nok, ik zou niet weten hoe ik hem een ruzie-bericht zou moeten sturen, want MSN-en doet ie niet (meer) en Hyves wil ie niet (meer) en... en... email is niet zo leuk
Ruzie maken via msn terwijl je in de kamer bij elkaar zit is funnyquote:Op woensdag 5 december 2007 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O jawel hoor >:)
Dan kun je heerlijk uitgebreid en lang ingan op iedere komma en ieder woord, net zolang tot je eerst zelf compleet ontploft en daarna de ander. Met een beetje pechvliegen daarna de laptops door de kamer heen.
Jij wil gewoon vette goedmaaksex. En tuurlijk... logisch. Daar doen we het uiteindelij kook allemaal voorquote:Op woensdag 5 december 2007 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruzie maken via msn terwijl je in de kamer bij elkaar zit is funny
Ik maak hem altijd chago via msn, en daarna ga ik hem irl plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |