Dat is Selene, gastspeelster en ex-Beauty uit Beauty & de Nerdquote:Op woensdag 5 december 2007 17:29 schreef SoupNazi het volgende:
Is dat de zus van Chantal Janzen?
Geen idee, gister viel Nadia door de mand met haar leugens en bedrog (erg leuke uitzending).quote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef Lobasca het volgende:
Wat kregen we vanavond ook alweer te zien (Zwarte) Pietje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, gister viel Nadia door de mand met haar leugens en bedrog (erg leuke uitzending).Ik weet niet hoe zo'n spoiler werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolf is de baas
Insaantje
We zien het wel..quote:Op woensdag 5 december 2007 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meid, komt doordat FOK! zo traag is
.
Het ging over iets wat er met Dennis al gebeurd is maar in de uitzending nog moet komen.
Heb je al geprobeerd op de plus voor het woord SPOILER te klikken?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n spoiler werkt
Spoilers worden zo'n beetje als laatste geladenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef Pino_666 het volgende:
Heb je al geprobeerd op de plus voor het woord SPOILER te klikken?
Linker muisknop indrukken en dan over de spoiler bewegenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zo'n spoiler werkt
geband door de oppergoeroe himselfquote:
Voor als ie evengoed meeleestquote:
Ik zie 't in MED, staat geen reden bij......?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:29 schreef Ole het volgende:
geband door de oppergoeroe himself
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |