Koele ava, mop!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Jee zeg, ik kwam er niet meer doorheen (fok).
Flik je het weer!!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
en ik ben zoet
http://nl.youtube.com/watch?v=fBE6bqeWq6k
Ik hergebruik me posts, mijn 3 cent voor het milieuquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hergebruik me posts, mijn 3 cent voor het milieu
Hoeveel stroom verbruiken die drie schermen bij jou?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hergebruik me posts, mijn 3 cent voor het milieu
Geen idee, maar ik ga me snel transformeren tot Zwarte Piet....en een tankstation overvallenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:56 schreef HiDiHo het volgende:
Zou sinterklaas ook bij fok langskomen?
Fok! kan wel een servertje erbij hebben
Wat een sfeervolle ava Disanaquote:Op woensdag 5 december 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Jee zeg, ik kwam er niet meer doorheen (fok).
4quote:Op woensdag 5 december 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel stroom verbruiken die drie schermen bij jou?
Ga je sinterklaas vieren?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga me snel transformeren tot Zwarte Piet....en een tankstation overvallen![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 5 december 2007 18:06 schreef -Blurk- het volgende:
Ga er vandoor, Sinterklaas vieren, allemaal een fijne avond en tot later
Mja, volgens mij is het alleen niet duidelijk dat er konijntjes zitten? Nog maar eens wat verder klooien misschienquote:
Ik dacht een mens en een hondquote:Op woensdag 5 december 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
Mja, volgens mij is het alleen niet duidelijk dat er konijntjes zitten? Nog maar eens wat verder klooien misschien
Ik zie die nijntjes wel hoor.. en iid een leuke avaquote:Op woensdag 5 december 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het alleen niet duidelijk dat er konijntjes zitten? Nog maar eens wat verder klooien misschien
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Nijntjes of mensjes met hondjes, fok is een ramp, of niet soms
En ikquote:Op woensdag 5 december 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe kan het nou druk zijn op de server op sinterklaasavond
Dan zit iedereen toch niet achter de PC? Behalve kinderloze verslaafden als ik
Ik ook niet en nu vreten de katten supermarkt brokjesquote:Op woensdag 5 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En ikNu doet ie weer even normaal, maar ik trap er niet meer in.
Had er trouwens niet eens aan gedacht dat sommige winkels eerder dicht zouden zijn vanavond.
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Nijntjes of mensjes met hondjes, fok is een ramp, of niet soms
Gewoon brak onderhoudquote:Op woensdag 5 december 2007 18:29 schreef Soury het volgende:
Hoe kan het nou druk zijn op de server op sinterklaasavond
Dan zit iedereen toch niet achter de PC? Behalve kinderloze verslaafden als ik
Katten patatquote:Op woensdag 5 december 2007 18:33 schreef Soury het volgende:
Ik ook niet en nu vreten de katten supermarkt brokjes
Ze vinden het iid super lekkerquote:
Nee ik heb ze nooit zo gemogenquote:
Even mijn todo lijstje checken.. voor eind maartquote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan geven we hem/haar volgend jaar op vijf december weg.....![]()
mm lekkerquote:Op woensdag 5 december 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
Wil er iemand een stukje banketletter[ afbeelding ]
Mooi ik wil er vanafquote:
Jij moet ingepakt worden niet uitgepaktquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij moet ingepakt worden niet uitgepakt
Das wel een ruk rollatorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* komt met cadootjes aanzeulen voor dat muisje
[ afbeelding ]
Kut te laatquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar gaat ik ff patent op aanvragen
Ah...de ongediertebestrijding rukt uitquote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg de vinketering....ondankbare kudt muis....
Tja vrouw he?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg de vinketering....ondankbare kudt muis....
Mag ik die kar wel houden .. komt wel van pasquote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Neemt cadeaus onder arm en druipt maar weer af....![]()
Ach arme NMNS, vond je kado's voor Soury erg leuk hoor!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
* Neemt cadeaus onder arm en druipt maar weer af....![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach arme NMNS, vond je kado's voor Soury erg leuk hoor!
Goedenavond allemaal!
Ola ... Ik wil alleen die kar hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach arme NMNS, vond je kado's voor Soury erg leuk hoor!
Goedenavond allemaal!
Hier heb je een kar, voor je hele muizenfamilie.....quote:Op woensdag 5 december 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola ... Ik wil alleen die kar hebben
Nou daar passen we wel in .. Veulenst kan er ook nog bijquote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier heb je een kar, voor je hele muizenfamilie.....
[ afbeelding ]
Dat lijkt me meer wat voor mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier heb je een kar, voor je hele muizenfamilie.....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer wat voor mij.
Voor iedereen kadootjes![]()
[ afbeelding ]
Veulen "trekt de kar"quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar passen we wel in .. Veulenst kan er ook nog bij
Ik heb geen trekhaakquote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veulen "trekt de kar"
Veulen, heb even een tip voor jou, ben zo'n mooi boek aan het lezen, écht iets voor jou. Maar misschien heb je het al gelezen, denk het eigenlijk wel, als paardenliefhebster.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer wat voor mij.
Voor iedereen kadootjes![]()
[ afbeelding ]
Ik ook... als iemand Pavement nog ziet, geef hem dan een hens uit mijn naamquote:
Nee sorry nog nooit van gehoord. Wat is er zo speciaal aan?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, heb even een tip voor jou, ben zo'n mooi boek aan het lezen, écht iets voor jou. Maar misschien heb je het al gelezen, denk het eigenlijk wel, als paardenliefhebster.
Sara Gruen
In mijn dromen
Nee zeg, straks verwacht je nog dat ik uitgerust word met achteruit rij lichten en ruitenwissersquote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanaf nu heb jij een trekhaak..punt uit
Dit boek zal je heel mooi vinden, ik weet het zeker, gaat over paarden, paarden en paarden en instructrices en een mooie verhaallijn, dus ik zou het zeker eens halen bij de bieb.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee sorry nog nooit van gehoord. Wat is er zo speciaal aan?
Ik ben nogal een criticus wat betreft boeken. Ze komen er niet zomaar in (zelfs al heb ik er inmiddels zo'n 1500 staan)
Niet klagen maar dragen....en bidden om kracht....quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee zeg, straks verwacht je nog dat ik uitgerust word met achteruit rij lichten en ruitenwissers
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook... als iemand Pavement nog ziet, geef hem dan een hens uit mijn naam![]()
Trouwens, was jij het niet die laatst schreef dat ze een saai boek van Stephen King aan het lezen was? Was dat soms Lisey's Story? Dat heb ik na 66 bladzijden weggelegd, zo slecht vond ik het.
Gewoon, ik moet hem hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom krijgt Pave op zijn noten?
Ik ga er eens naar op zoek. Ben gek op mooie romans met dieren in de bijrol. Dat maakt het makkelijker om me er mee verwand te voelen denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
Dit boek zal je heel mooi vinden, ik weet het zeker, gaat over paarden, paarden en paarden en instructrices en een mooie verhaallijn, dus ik zou het zeker eens halen bij de bieb.
Disana dquote:
In dit boek spelen de paarden de hoofdrol, vandaar dat ik dacht: Dit moet Veulentje lezen..quote:Op woensdag 5 december 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar op zoek. Ben gek op mooie romans met dieren in de bijrol. Dat maakt het makkelijker om me er mee verwand te voelen denk ik.
Ben net begonnen in de Golvendanser van Adam Armstrong. Beleeft een super mooi boek te worden.
Wat woon jij op een mooie stek Soury, geweldig!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana d[ afbeelding ]at was ikke.. zoom maar in daar ben ik tot nu toe geblevenBovenste boek op dat tafeltje ...En tis dus rete saai De boeklegger ligt nog op de zelfde plek
Truste
Ja, dacht al dat jij het was. Ik ga het beslist niet uit lezen, snap niet dat ie hiermee aan durfde te komen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Disana d[ afbeelding ]at was ikke.. zoom maar in daar ben ik tot nu toe geblevenBovenste boek op dat tafeltje ...En tis dus rete saai De boeklegger ligt nog op de zelfde plek
Truste
Ben wel supergaar, maar hou nog ff vol, anders ben ik weer om 6.00 wakker en daar heb ik ff geen zin an...quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij gaat toch nog niet slapen Lobje? En Veulen toch ook niet?
Gelukkig, ik ben klaarwakker na deze hectische avond, heb zo'n leuk gedicht gekregen vanavond!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben wel supergaar, maar hou nog ff vol, anders ben ik weer om 6.00 wakker en daar heb ik ff geen zin an...
Leuk, dat komt niet erg uit in de omschrijving op internet. Maar ga gewoon eens kijken of de boekhandel hem op voorraad heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
In dit boek spelen de paarden de hoofdrol, vandaar dat ik dacht: Dit moet Veulentje lezen..
Mogen we meegenieten?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben klaarwakker na deze hectische avond, heb zo'n leuk gedicht gekregen vanavond!
Veulen gaat nog niet slapen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef -Blurk- het volgende:
Jij gaat toch nog niet slapen Lobje? En Veulen toch ook niet?
WTF is een DTP-er skattie?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:05 schreef tipsch het volgende:
Zijn er in deze SC momenteel beroepsmatige DTP-ers/vormgevers aanwezig? Ik heb een vraagje...
En wat doet deze Desktop Publisher? Misschien ben ik het wel..quote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Desktop PublisherHeb ik ook niet verzonnen hoor
Laat zich gemakkelijk raden toch? Doe eens..quote:Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat doet deze Desktop Publisher? Misschien ben ik het wel..
Ja, zal het gedicht even neerzetten hier.quote:
Ik weet waar je op doelt, we hebben het er een keer over gehad. Je moet gewoon zelf contact met dat bedrijf opnemen. Niet geschoten altijd mis.quote:[b]Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef tipsch het volgende: -uitleg-
Dat is zeker een mooi gedicht, je bent geliefd bij je familiequote:Op donderdag 6 december 2007 00:13 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, zal het gedicht even neerzetten hier.
Was van mijn zus, en die heeft drie jongens die vaak een weekendje bij me komen logeren, 1 voor 1.
Lieve Betty
Elke keer dat de jongens komen logeren
worden ze verwend met de mooiste kleren
G-star, Jack and Jones het kan niet op
ik moet zeggen dat is echt top!
Ze hebben het altijd erg naar hun zin
en echt niet alleen omdat jij klaarstaat met je pin...
Gezellig kletsen met een snoepje erbij
ook daarvan worden ze reuze blij.
Snoep, daar hou je zelf ook wel van,
gelukkig dat je het hébben kan!
Verder zou ik het niet meer weten
alleen dat volgens mij dit snoepje door jou het liefste wordt gegeten.
Veel liefs Daniëlle
(dat snoepje is een musketflik), en ja, daar ben ik verslaafd aan!
Huh? Hebben wij het er een keer over gehad?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, we hebben het er een keer over gehad. Je moet gewoon zelf contact met dat bedrijf opnemen. Niet geschoten altijd mis.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huh? Hebben wij het er een keer over gehad?Wij hebben het nooit ergens over schatje
hmm, ik voel me nogal van m'n werk beroofd
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:16 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Deze misschien? Meen me te herinneren dat jij dez eleuk vindt.
Ja, lief hè?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi gedicht van je zus, overigens
Ik heb op eigen account voor ze gewerkt, niet namens die drukkerij. Dat maakt het zo vervelend. Ik heb ze een setje Mac postscript fontjes gestuurd, waarvan ik weet ze er met hun zure pc's niet mee overweg kunnen. Ik zal het ze heel moeilijk of misschien wel onmogelijk maken.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Snap ik dat je je zo voelt, maar dat bedrijf weet waarschijnlijk helemaal niet dat jij niet meer bij die drukkerij actief bent. Drukkerij probeert er een slaatje uit te slaan, I know the drill, door jou om jouw bestanden te vragen. Niet doen.
Ja zéker, alleen kan ik die hier niet plaatsen, want die hebben zij nu.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog rijmpjes gemaakt voor hen?
Dan snap ik niet waarom ze het aan de drukkerij vragen. Evengoed zelf contact met ze opnemen en voorhouden dat ze met jou in zee gaan en er anders naar kunnen fluiten.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb op eigen account voor ze gewerkt, niet namens die drukkerij. Dat maakt het zo vervelend. Ik heb ze een setje Mac postscript fontjes gestuurd, waarvan ik weet ze er met hun zure pc's niet mee overweg kunnen. Ik zal het ze heel moeilijk of misschien wel onmogelijk maken.
Echt ouderwetsch gezellie dus...quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja zéker, alleen kan ik die hier niet plaatsen, want die hebben zij nu.
Dat doen ze waarschijnlijk om lagere kosten en een kortere lijn te hebben, maar ik vind het echt lelijk (niet netjes).quote:Op donderdag 6 december 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze het aan de drukkerij vragen. Evengoed zelf contact met ze opnemen en voorhouden dat ze met jou in zee gaan en er anders naar kunnen fluiten.
Já prachtige surprises!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
Ook nog suprises?
Dat heet bizniz jonguhquote:Op donderdag 6 december 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doen ze waarschijnlijk om lagere kosten en een kortere lijn te hebben, maar ik vind het echt lelijk (niet netjes).
Ff moed verzamelen. Ja, ik moet wel denk?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat heet bizniz jonguh, maar bel ze nu maar, laat je niet piepelen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ff moed verzamelen. Ja, ik moet wel denk?
Ik doe een half pilletje, denk je dat dat voldoende is?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu loop je je alleen maar op te vreten, je kan beter die negatieve energie omzetten in positieve
![]()
Ik loop allerlei maniertjes te bedenken om die lui te sabotterenquote:Op donderdag 6 december 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu loop je je alleen maar op te vreten, je kan beter die negatieve energie omzetten in positieve
![]()
geen idee, weet je zelf het best lijkt me. Ik geef je wel ff een troost en kom op hugquote:Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe een half pilletje, denk je dat dat voldoende is?
Gewoon zeggen tegen het bedrijf dat jij ze alleen aanleverd op verzoek van de klant. Is toch ook raar dat je zo gepasseerd word.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
Ik loop allerlei maniertjes te bedenken om die lui te sabotteren![]()
Kom je die even brengen?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen idee, weet je zelf het best lijkt me. Ik geef je wel ff een troost en kom op hug![]()
Is leuk om te doen als je je goed voelt, nu beter van niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik loop allerlei maniertjes te bedenken om die lui te sabotteren![]()
Ja, ik begrijp het ook niet. Ik ben ook bang dat ze die huisstijl gaan verzieken. Ik acht ze er goed toe in staat. Die klant is raar ja, lekker trouw. Alsof ik nou zo duur was of zoquote:Op donderdag 6 december 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen tegen het bedrijf dat jij ze alleen aanleverd op verzoek van de klant. Is toch ook raar dat je zo gepasseerd word.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is leuk om te doen als je je goed voelt, nu beter van niet.
Speciaal voor jou:http://nl.youtube.com/watch?v=_5v9ZVoGC2I
Ontraad je me middels dit nummer om te sabotteren?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=_5v9ZVoGC2I
Strax moet je het gevang in, in dat dorp van jouquote:Op donderdag 6 december 2007 00:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ontraad je me middels dit nummer om te sabotteren?
Als de boel goed in elkaar steekt kan het zijn dat je jaren geen contact hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
Ja, ik begrijp het ook niet. Ik ben ook bang dat ze die huisstijl gaan verzieken. Ik acht ze er goed toe in staat. Die klant is raar ja, lekker trouw. Alsof ik nou zo duur was of zoSamenwerking was ook altijd prima verlopen. Ja, het is wel 1/2 jaar geledendat we voor het laatst contact hebben gehad, maar is dat het dan?
Zijn er genoeg die die taak ook al op zich nemenquote:Op donderdag 6 december 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Strax moet je het gevang in, in dat dorp van jou![]()
Wie moet er dan over Lieke zeiken?
Slaap lekker mop!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten schatten, tot morgen!
Je hebt de boel mooi weten opruien.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die die taak ook al op zich nemen
Ik begin te denken dat die lui een kerskaart nodig hebben of zo. Dan zullen ze dat toch eerst ia mij moeten spelen. Ik heb met hun de mondelinge toezegging gekregen dat ze bij vervolgdrukwerk zeker bij mij zullen komen. Niet, kennelijk, misschienquote:Op donderdag 6 december 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als de boel goed in elkaar steekt kan het zijn dat je jaren geen contact hebt.
Zo kun je dat zien, maar ik heb oprecht een grafhekel aan Liekequote:Op donderdag 6 december 2007 00:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt de boel mooi weten opruien.
Eej droeftoeter, first thing in the morning, jij gaat die lui bellen. Misschien zijn ze wel blij om je te horen!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat die lui een kerskaart nodig hebben of zo. Dan zullen ze dat toch eerst ia mij moeten spelen. Ik heb met hun de mondelinge toezegging gekregen dat ze bij vervolgdrukwerk zeker bij mij zullen komen. Niet, kennelijk, misschien
En ik vind Lieke een topwijf!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo kun je dat zien, maar ik heb oprecht een grafhekel aan Liekeen wens dat niet onder stoelen of banken te steken
rode wangetjes van dequote:Op donderdag 6 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
Hi Fooks, iedereen hier zeker rode billetjes van de roe?
OK, tante stijltangquote:Op donderdag 6 december 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej droeftoeter, first thing in the morning, jij gaat die lui bellen. Misschien zijn ze wel blij om je te horen!
Wat voor pil was het eigenlijk waar je het net over had? Hij werkt snel iig!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
rode wangetjes van dezul je bedoelen
Ja, vind je dat het een positief of negatief effect heeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat voor pil was het eigenlijk waar je het net over had? Hij werkt snel iig!
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
eg wel.
![]()
Ben je zwarte piet geweest?
Jezus man, kan jou het nou schelen wat ik er van vindquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, vind je dat het een positief of negatief effect heeft?
Wat jij er van vind, kan me inderdaad ook eigenlijk geen reet schelenquote:Op donderdag 6 december 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jezus man, kan jou het nou schelen wat ik er van vind![]()
Zolang jij Lieke niet kan pruimen is het troep!
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat jij er van vind, kan me inderdaad ook eigenlijk geen reet schelen
Ik ben dan weer niet zo dat ik dat direct onderuit zal halen, ondanks dat ik weet hoe het eruit zietquote:Op donderdag 6 december 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, dat steile haar staat me helemaal niet onaardig
Deze mening deel ik met je. Heb nu geen streams en mis niks..quote:Op donderdag 6 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Nu het weer alleen maar over de ruzie's van huub-lieke en brian-amanda gaat is DGK weer geen moer aan.
Als ik stellen ruzie wilde had ik zelf wel een vriendje genomen
Tja, zo denken er denk ik veel meer over. Tis tergend om naar te kijken zulke rommel.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
Nu het weer alleen maar over de ruzie's van huub-lieke en brian-amanda gaat is DGK weer geen moer aan.
Als ik stellen ruzie wilde had ik zelf wel een vriendje genomen
Je kan het proberen, maar dan begin ik over jouw meters brede inhammen...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo dat ik dat direct onderuit zal halen, ondanks dat ik weet hoe het eruit ziet
Zelfs de cos is rampzalig zoquote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
Deze mening deel ik met je. Heb nu geen streams en mis niks..
Laten we het dan toch een keer doen. Ik kom er nog op terug, harige ragbalquote:Op donderdag 6 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar dan begin ik over jouw meters brede inhammen...
Jammer dat ik jou niet tegen kwam, stouterd.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
Hee Gert, ouwe neger. Hoe was het pieten?
oequote:Op donderdag 6 december 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer dat ik jou niet tegen kwam, stouterd.
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd ben ik daar zelf nog niet uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
Veulen is man/ vrouw bij jou 50/50? Ben ff nieuwsgierig,,
Jawel hoor, voor een vrouwquote:Op donderdag 6 december 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar zelf nog niet uit.
Ik vind mannen opzich wel leuk en lekker (lichamelijk gezien). Maar langer dan 3 dagen met dezelfde man en ik word knetter gestoord van hem. Verder ben ik nog nooit verliefd geweest op een man.
Ik ben wel een paar keer verliefd geweest op vrouwen en dat was geweldig. Maar ik voel me niet speciaal lichamelijk aangetrokken tot vrouwen.
Maakt het een logica?
We zouden het toch allicht een keer kunnen proberen?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
Ik vind mannen opzich wel leuk en lekker (lichamelijk gezien). Maar langer dan 3 dagen met dezelfde man en ik word knetter gestoord van hem. Verder ben ik nog nooit verliefd geweest op een man.
Sorry ik ben niet in het bezit van blond haar en ik heet ook geen Sophie.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
We zouden het toch allicht een keer kunnen proberen?![]()
p.s. grapje, niet bedoeld als 'zuigen' oid![]()
Ik bedoelde meer of me uitleg logisch wasquote:Op donderdag 6 december 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet of logica en 'de liefde' zo goed samen gaan
Nee, maar wel bedankt voor je openhartigheid!quote:Op donderdag 6 december 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik daar zelf nog niet uit.
Ik ben wel een paar keer verliefd geweest op vrouwen en dat was geweldig. Maar ik voel me niet speciaal lichamelijk aangetrokken tot vrouwen.
Maakt het een logica?
Die was helder, mooi - apartquote:Op donderdag 6 december 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of me uitleg logisch was
Asjequote:Op donderdag 6 december 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Nee, maar wel bedankt voor je openhartigheid!
Zoals ik zei, pure nieuwsgierigheid. Ik heb je wel eens zien schrijven dat je bi bent, en wil dan meer weten.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zoals ik zei, pure nieuwsgierigheid. Ik heb je wel eens zien schrijven dat je bi bent, en wil dan meer weten.
ik vind je gewoon een lekker wijf
En dat jij van de anti-bi/ lesbo brigade bent weet ik ook. Schijt aan, jochie!quote:
Nieuwsgierigheid is goedquote:Op donderdag 6 december 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
Zoals ik zei, pure nieuwsgierigheid. Ik heb je wel eens zien schrijven dat je bi bent, en wil dan meer weten.
ik vind je gewoon een lekker wijf
Nu beschuldig je me ergens toch echt onterecht van, maar toe maar hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dat jij van de anti-bi/ lesbo brigade bent weet ik ook. Schijt aan, jochie!
Als 2 vrouwen elkaar vinden, betekent dat dat er 2 vrouwen minder beschikbaar zijn op de hetero vleesmarkt. Nee, ik ben niet jaloers, wel teleurgesteldquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu beschuldig je me ergens toch echt onterecht van, maar toe maar hoor
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet in het bezit van blond haar en ik heet ook geen Sophie.
Ik weet wel waar je naar terugkoppelt, vrouwtje. Onterechtquote:Op donderdag 6 december 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, nee ventje. Jij hebt ooit lopen klagen dat er dan minder vrouwen 'beschikbaar' zouden zijn voor jou
Oh jij was die simpele ziel...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:48 schreef tipsch het volgende:
Als 2 vrouwen elkaar vinden, betekent dat dat er 2 vrouwen minder beschikbaar zijn op de hetero vleesmarkt. Nee, ik ben niet jaloers, wel teleurgesteld
Gertje?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh jij was die simpele ziel...
Arme stakker. Word homo, gezien de verhoudingen is er nu wel een man vrij.
Duhhuh...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je naar terugkoppelt, vrouwtje. Onterecht
Ik val niet op blond.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:48 schreef Gert het volgende:
Maar wel een lekker wijf hè, die Sophie.
Waar krijg je wel de hots van?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik val niet op blond.
En mensen die spelen met hun eten gaan me zoo irriteren
Ik ben dom, lomp en famousquote:Op donderdag 6 december 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah ja, je welbekende quasi intelligente looks
Donkerquote:Op donderdag 6 december 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
Waar krijg je wel de hots van? >:)
kleurspoeling is zo geregeld
Wie zegt er dat clowns niet intelligent zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
Ah ja, je welbekende quasi intelligente looks
Ah, je lijkt Huub welquote:Op donderdag 6 december 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben dom, lomp en famous![]()
Kom ik eerlijk voor uit!
Ìk val afquote:Op donderdag 6 december 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
DonkerLiefst zwart of donker bruin
quote:Op donderdag 6 december 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat tracht jij met deze opmerking te insinueren blaasbalg?
Niet? Harige stylebalquote:Op donderdag 6 december 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik jou aan je feestneus hangen!
Voor jou maak ik een uitzondering, je bent zo liefquote:
Nee, speelt altijd met d'r eten.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering, je bent zo lief
quote:Op donderdag 6 december 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Tis hier de hoogste tijd. Welterusten Veulentje en Gert![]()
Slaap lekker paradepaardjequote:Op donderdag 6 december 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
Ik ga ook naar me bedje.
Truste lieverds
riijmt op roe.quote:Op donderdag 6 december 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik speel met alles, including you >:)
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:54 schreef Lobasca het volgende:
Goedemorgen, 3epfffffffffffffffffff...
Buuf, ook wel eens van 'heksenmelk' gehoord?
Dit nav vorige week, meisjes babies kunnen zelfs melkproductie hebben.
Wíl je dan Raggel Hazes-haar?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i know... wel raar gezicht...
![]()
ik heb echt een supercoole haardrogert gekregen! nu kan ik Rachel Hazes- haar...![]()
![]()
Het is veel kudter om er om 7 uur uit te moeten om naar je werk te gaan, alleen voor koffie je bed uit is een luxequote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.
Next! [ afbeelding ]
Wel kut dat je je bed uit moet om koffie te zetten. Het is hier echt weer om er nog een hele tijd in te blijven liggen.![]()
Zeg dat wel. Ik ben blij dat ik weer lekker warm binnen zit en ga zo een eitje bakken.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is veel kudter om er om 7 uur uit te moeten om naar je werk te gaan, alleen voor koffie je bed uit is een luxe
Ah, OK, dus je hebt geen medelijden begrijp ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is veel kudter om er om 7 uur uit te moeten om naar je werk te gaan, alleen voor koffie je bed uit is een luxe
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK, dus je hebt geen medelijden begrijp ik.![]()
* Meldt: heb de lap meegenomen en lig er weer in.![]()
Best lekker, om zo vanuit je bed naar buiten te kijken en de regen tegen de ramen te zien slaan.
Hee, maar jij hebt weer zo'n overheerlijke lunch van Sodexo of zo.
neequote:
Gelukkig maar Buuf, ben je daarna even met de stijltang in de weer geweest?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
![]()
Gelukkig is het weer goed gekomen, en hoef ik geen fluor-roze lippenstift te kopen
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik ben blij dat ik weer lekker warm binnen zit en ga zo een eitje bakken.
Sorry, het ei, de ham en de kaas zijn al opquote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
bak er is 2
ham kaas niet meegebakken gewoon vop brood en daarna het ei ( liefst 2 ) erop.
Zet ik de koffie
Ben je gek!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelukkig maar Buuf, ben je daarna even met de stijltang in de weer geweest?
En dán al om 7 uur op?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jOoBnCQud9M
Moet toch eerst tangen en stylen?quote:
tututu tutututu tututu tutututu...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
he beeb, take a walk on the wild side....
Oui, comprisquote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
Gitaar, viool en zang.
Get the picture?
Of niet?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GphPmGOHy_Y
Van oudsher. Hoe heet dat lijpe "vioolnummer" op de bananenplaat ook alweer... ff opzoeken... o ja: Black Angel's Death Song. Tja je moet er van houden, ik vind het schitterend.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oui, compris
Wist helemaal niet dat John Cale zo goed was op viool
Vind alles van Lou Reed mooiquote:Op donderdag 6 december 2007 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Van oudsher. Hoe heet dat lijpe "vioolnummer" op de bananenplaat ook alweer... ff opzoeken... o ja: Black Angel's Death Song. Tja je moet er van houden, ik vind het schitterend.![]()
Nog naar de 'Berlin-tour' geweest toevallig, dit jaar?quote:
Nee, niet geweest, jammer.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog naar de 'Berlin-tour' geweest toevallig, dit jaar?
Wel even getwijfeld, "kan ie het nog wel". Nou, het was geweldig!
Inderdaad. Het is niet helemaal mijn muziek, maar als je de recensie in De Volkskrant las...wow. Zelden een recensent zo lyrisch zien schrijven over een concert.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, niet geweest, jammer.
Over Bruce Springsteen hadden ook sommige mensen hun twjfels , maar dat concert vorige week was ook helemaal top heb ik gehoord....
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef Gert het volgende:
Goed, ik ga Zaandam maar weer ff sponsoren.
Hoi NMNSquote:Op donderdag 6 december 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ter vermaak...
http://www.destentor.nl/v(...)-goeiemoggellied.ece
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat woon jij op een mooie stek Soury, geweldig!
Oeps nog een verslaafde erbijquote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Pavement het volgende:
Goeieavonds !
de vrouw fok aan het uitleggen
Hoe wil je je vrouw dit zooitje ongeregeld uitleggenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Pavement het volgende:
Goeieavonds !
In het diepen gooien is beterquote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe wil je je vrouw dit zooitje ongeregeld uitleggen![]()
Uh oh, daar ga je spijt van krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Pavement het volgende:
Goeieavonds !
Vertel jij het maar, nog interessante feitjes ontdekt ?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
Staat er nog wat leuks op het programma vanavond ?
Als ik het even over DGK mag hebben...er is een Roekiepoekie ingebracht om Bri te verleiden, onder het mom van een interviewquote:Op donderdag 6 december 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
Staat er nog wat leuks op het programma vanavond ?
Wat is een Roekiepoekie en wie is Briquote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als ik het even over DGK mag hebben...er is een Roekiepoekie ingebracht om Bri te verleiden, onder het mom van een interview
Uiteraard maar dat is allemaal geheim..heute ben ik slechts toeschouwer ende laat ik mij graag meevoeren in het volks vermaak.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vertel jij het maar, nog interessante feitjes ontdekt ?
Bri -Brianquote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is een Roekiepoekie en wie is Bri
Tu mange ou Tu ne mange pas!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Jappie het volgende:
Wat is een Roekiepoekie en wie is Bri
Wrom komen er nu in vredesnaam nog nieuwe bewoners bijquote:Op donderdag 6 december 2007 19:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bri -Brian
Roekiepoekie-koosnaampje van de waarschijnlijk nieuwe bewoonster van de hut. Tot nu toe vermomd als journaliste.
Mjah het hangt een klein beetje van het type af ....maar anders dan dat kun je mij wel een liefhebber noemen.quote:
Wist niet dat Tong geband was.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom komen er nu in vredesnaam nog nieuwe bewoners bij
En welke zot heeft Tong gebanned ?
Ik loop geloof ik een beetje achter..zie nu pas dat Dennis eruit gestemd is..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wist niet dat Tong geband was.
En wat de beslissingen van de redactie betreft,doe geen moeite meer om dat te snappen
Ze hadden die rooie er al veel eerder moeten zien uit te werken..nu is het te laat en je ziet wat er van komt.quote:
Ik mis Demins, waar hangt die uit ?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik loop geloof ik een beetje achter..zie nu pas dat Dennis eruit gestemd is..
Geen idee..is ie niet op VOL te bekennen ook ?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik mis Demins, waar hangt die uit ?
Ik vind het eigenlijk wel een goede beslissing.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
Ze hadden die rooie er al veel eerder moeten zien uit te werken..nu is het te laat en je ziet wat er van komt.
Tuurlijk, jij welquote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een goede beslissing.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een goede beslissing.![]()
Lekker rustig toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:53 schreef Jappie het volgende:
Gewoon "de" numero uno topicopener een week voor zijn ballen schoppen...uh uh...this is so baaaad!![]()
Het was al zo stilquote:
Dit is mijn laatste post in dezequote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef -Blurk- het volgende:
Mag deze even vol? Heb al een nieuwe gemaakt, niet geheel foutloos, qua haakjes geloof ik
Hij ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef -Blurk- het volgende:
Mag deze even vol? Heb al een nieuwe gemaakt, niet geheel foutloos, qua haakjes geloof ik
Mootie wat zie je er weer prachtig uitquote:Op donderdag 6 december 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
Hoi enzo!
Niet afhaken hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:08 schreef -Blurk- het volgende:
Is ie van glasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |