abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206653
Er is door andere hier gezegt dat het samen met het TVprogramma wat ze binnenkort mogen zien, bekend gemaakt wordt. Ik denk b.v. in het nieuws wat er aan vooraf gaat. Dit is zeer eenvoudig voor te produceren. Start de band met het voorgeproduceerde nieuws en ga naadloos over naar de voetbalwedstrijd. Juist deze twee zaken achter elkaar geven spectakel moet je maar denken. Wat gaat voor, het zojuist geziene nieuws om over te praten of eindelijk kijken naar een voetbalwedstrijd. Er gaat een gerucht dat ze de eerst komende voetbalwedstrijd van het nederlandelftal mogen zien. Die wedstrijd is half November.
pi_206654
Misschien even de commentator van de wedstrijd inlichten over deze actie, zodat hij er tijdens de wedstrijd iets over kan meedelen (tenzij het een wedstrijd voor V. met Harry Vermeegen is ).
pi_206655
Juist, het is VOO die de uitzendrechten heeft van de oefenwedstrijden. Toeval????
pi_206656
toch een interessant concept,alhoewel ik niet zeker weet of dit wel zo goed is.
Ze hebben het in principe al moeilijk genoeg in dat huis(als je ziet dat toch iedereen ook weer blij is als ze eruit gaan:Martin,Sabine en natuurlijk Tara die zelf vertrok).
en de onzekerheid die ze al hebben nog meer aanwakkeren over wat er buiten het huis gebeurd??????
het leverd wel interessante tv cq internet op denk ik en voor ons dus weer gespreksstof hier in dit forum!!!!

even afwachten maar

Lucky 13
  maandag 25 oktober 1999 @ 12:13:00 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_206657
volgens mij heeft V. een contract gesloten met CNN en NBC en de BBC om er maar voor te zorgen dat alles klopt en dat zij de bewoners van het BB huis geestelijk kapot te maken voor die o zo mooie EMO tv

we kunnen overal wel spoken zien, volgens mij zijn die muizen afkomstig uit Villa Muis, en was dit contractueel ook al vastgelegd, waar komt die drang vandaan om er maar zeker van te zijn van de slechte bedoelingen van V.?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 25 oktober 1999 @ 12:53:00 #31
1153 Annetwee
De eeuwige newbie
pi_206658
VOO ziet de bewoners als kijkcijfertrekkers, niet als mensen. Daar komt de angst voor misbruik vandaan, Re.
pi_206659
Een beetje van jezelf, en een beetje van Maggi, Re....

Of geloof jij alles wat op TV komt,
en zie je de makers van TV als filantropen, die niets liever willen, dan ons van echte informatie voorzien ?

Zolang het maar een ander overkomt, hè, de 'ver van mijn bed show'....
nee, sterker nog, "laten we ze wat aansporing geven: de boel werd toch al zo saai en gezapig", klinkt het vaak op dit Forum.

Lees maar eens over het "Miller-experiment", Re. Daar geloofden mensen-van-de-straat-geplukt zozeer in de autoriteit van 'de witte jas',
dat zij rustig de knop op 300 Volt draaiden - ondanks geschreeuw van de 'proef-patient' uit de andere kamer, zolang 'de witte jas' hen maar vertelde, "dat dit bij de proef (bij het Spel) hoorde....."

Het is toch maar een spelletje ?
Ze wisten toch waarvoor ze tekenden ?
En als ze zich aanstellen, zijn ze neuroot, labiel, psychoot, paranoïde, borderline en in ieder geval 't waard,
om door ons vanuit de leunstoel voor alles wat lelijk is uitgemaakt te worden.
Heb jij al kaartjes voor de volgende Collosseum-voorstelling ? Men zegt dat er echte doden gaan vallen... smullen man !

maandag 25 oktober 1999 @ 15:50:00 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_206660
ik geloof best dat V. iedereen manipuleert maar het is toch wel gebleken dat betrouwbare bronnen het ook verkeert hebben en om nu gelijk van de daken te schreeuwen hoe fout V. is door het nieuws te manipuleren voordat er ook maar een waarheidstoetsing is geweest vind ik wat makkelijk reageren niet?

de heftigheid van jouw reactie ontgaat me een beetje Moor

pi_206661
Helemaal mee eens, Re, makkelijk is het altijd, omdat niemand van ons toegang krijgt om binnenin het BB-huis een kijkje te nemen, wat daar werkelijk voorvalt, laat staan 24/7 permanent aanwezig te zijn.

Maar als er zoveel aanwijzingen zijn van 'misleidende aanprijzing' van een produkt, in dit geval "informatie over een Spel",
en als het zichtbare gedrag van de bewoners zozeer afwijkt van de karikaturen die 'informatie-leverancier-VOO' ons wil voorschotelen,
en bovendien de zgn. "spelregels" door diezelfde 'spel-leider' al keer op keer met voeten getreden zijn,
terwijl intussen 'elke scheet' gefilmd, op CD-gezet, "zgn. live" uitgezonden en eindeloos herhaald wordt als een soap-grammofoonplaat waarvan de naald in een groef is blijven steken,

moeten wij dan nog steeds blij zijn en zeggen: dankuwel Veronica, voor deze 'quality entertainment' ?
Of mogen we ook eens roepen: 'thank you but no thanks' tegen deze karikatuur van 'informatie', 'entertainment' en 'spel' ?

maandag 25 oktober 1999 @ 16:19:00 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_206662
Zonder een topic in een topic te worden,

Ik begrijp dat omdat V. hier de grootmacht is en alles bepaalt maar ik wil alleen duidelijk maken dat alles wat maar enigsins nieuw klinkt en op het forum wordt gepost reacties teweeg brengen die ook door sensatie zucht ondervangen kunnen worden.

Het neerhalen van V. is ook een sport waarbij schijnbaar dezelfde dingen geoorlooft zijn als de dingen die als zo verwerpelijk worden beschouwd.

Dit forum destilleert meestal observaties die op een of andere manier worden prijsgegeven door derden of door V zelf ( tijdens een van de uitzendingen werd de site van V geshowed met daarop het bericht van de indringer die een tas had gedeponeerd bijvoorbeeld) . Ik wil allen maar zeggen dat V. het slim doet, anticipeert maar ook fouten maakt en niet wist waar ze aan begonnen zijn.

Als ik alle roddels had moeetne geloven omdat nou eenmaal melding is gemaakt zag de situatie er toch anders uit dan dat tie nu is

pi_206663
Hmmmm....Zie mijn signature, dat zegt genoeg
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')